Most már régóta én is castrol power1 gps-t használok, ami ugye az actevo félszintetikus változata. Az előző tulaj actewo x-trat használt, de nem veszek észre zajkülönbséget a 2 közt. Fogyni nem fogyott belőle 2000kilóméter alatt semmi, hidegben is egész könnyedén megtekeri az önindító. Előtte még a kicsiben repsol sintetico volt ami viszont fogyogatott.
Ki mit hisz el a reklámoknak. Lényeg a viszkozitás meg a teljesítményszint. 10w40 adott, teljesítményszintre meg már talán nincs is olyan amit előírtak annak idején, csak jobbak!
A kereskedő ha nem motorozik vagy szerviz akkor nem feltétlenül ért hozzá hisz az csak egy eladó és legfeljebb az olajak specifikációját olvassa jó esetben amúgy az akár egy öregasszony is lehet aki még járművet sem látott életében.......azért írtál ide mert a tapasztalatokra vagy kiváncsi, na ezt mondtuk el eddig ketten....majd jönnek a többiek is...
Ha zajosabb akkor gondot is okoz, nem véletlenül zajong, pár olajcsere alatt nem lesz látható baj.....persze nekem tök mindegy, csak a véleményemet írtam le Te pedig a tiédet.....nincs ezzel semmi gond....
Ezek a "bóótok" eszembe sem jutottak, kizárt, hogy onnan vegyek. Egy olajshopban feltételezek kicsi hozzáértést. A netes rendelésben nem vagyok otthon.
igen csak ez a zajosabb téma senki semmi mást nem tud mondani én 5 olaj cserét csináltam a röfin 5000-ként ez leső castrol volt utána repsol és utána még 3 castrol de szerintem mindenki a saját tapasztalatain fog tanulni szerintem rosszat nem tudsz csinálni egyikkel sem csak legyen 10W40 félszintetikus és ne a tecsoból vagy más hipper szuper marketnél vedd meg....
Sokszor használtam castrolt és még a power1-el is zajosabb volt a blokk mint szinte bármi mással, 2-3 éve csak valvoline-t, utóbb volt repsol és ami most tetszik az a liqzi moly amit legalább tényleg a németek csinálnak és van adalékanyaguk is négyütemű motorokhoz amit már tettem pár motorba(magaméban próbáltam először) és igencsak jót tesz a régi motoroknak....
Nem a castrol a gyári, hanem a 10W40es adat. A minőség már az embe zsebétől függ, de 2000 3-5száznál többet nem tudok kiadni literjéért. "Olcsó" és jó olajat keresek.
A castrolt sokan szidják csak nem tudják miért..... legalábbis épkézláb indoklást még nem halottam én is ezt használtam a RÖFIMbe semmi gond nem volt vele... most a gixxerbe is csak azért van MOTUL mert jó árban hozzá jutottam
A castrol nem gyári...egyik sem az....ez attól függ, hogy az adott szervi mit tud olcsón szerezni és onnantól az a gyári.......ha lehet actevo-t ne tegyél bele.....2300 körül már van valvoline, repsol, liqui moly és még más az actevonál jobb olaj.....
A 9-es tulajokhoz lenne kérdésem, vagy a hozzáértőkhöz.
Tudom egy kicsit lerágott csont, de ha nem nagy fáradtság, lécccci segítsetek!
Olajcsere ügyben vagyok tanácstalan. 10W40est szeretnék venni, az a gyári. Castrol felé hajlik a szívem, azt emlékeim szerint többen dicsérték. 2100FT/L áron osztogatják. Tapasztalatokra vagyok kíváncsi(főleg a negatívakra).
Előre is köszönöm az infókat!
Rövid telet!
karbi darabokban amennyire csak szét lehet szedni annyira darabokban fürcsizik éppen az E85ben
remélem kiázik a retek belőle és rendben lesz..nem akarok ebben
a szezonban is motort szerelni állandóan
Ger; nem lehet a műanyagot megmelegíteni,h összeolvadjon és ne eresszen? valakinek volt már itt ilyen baja ha jól emlékszem..Imi tankjeladója volt rá a megoldás ha jól rémlik..
még mindig csöpög a tankom valaki emlitete vagy lehet hogy másrol volt szo hogy ahol ki jönn a 3 vezeték ott csöpög a benya mivel tudom meg akadályozni?
Napi jelentés,
Utoljára Újév napján motoroztam, utána feltettem elöl hátul emelőre mert mostanában nem tervezek újabb gurulást. Bár hétvégére +okat mutogatnak megint!
Első kereket kivettem, féktárcsaszegecsbe tettem mágnest F.BS-sel rögzítve mindkét elsőkerékre. Most kissebb kerületen lesz a jelfogás, ezzel csökken a mágnes kerületi sebessége és talán végig a 100-as tempóig észre fogja venni az érzékelő nem csak 60-ig. Valamikor elviszem centíroztatni és megy vissza a helyére a lila, szürke meg marad a pótkerék egyellőre.
Ott megy bele a víz ha nincs megtörve vagy eldugulva. Termosztátházról húzd le és fújjál bele, üres-e a cső.
Hűtősapka alatt nálam mindíg csurig volt a víz, ha a motor hátulja az emelőn volt, akkor már folyt is utána a tartályból.
Kicsit meg kell nyomkodni a felső vízcsöveket és akkor gyorsabban kimegy a levegő a rendszerből, tele lesz a termosztátház is.
Ki mit hisz el a reklámoknak. Lényeg a viszkozitás meg a teljesítményszint. 10w40 adott, teljesítményszintre meg már talán nincs is olyan amit előírtak annak idején, csak jobbak!
http://www.motorolajbolt.hu/te...