Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most már régóta én is castrol power1 gps-t használok, ami ugye az actevo félszintetikus változata. Az előző tulaj actewo x-trat használt, de nem veszek észre zajkülönbséget a 2 közt. Fogyni nem fogyott belőle 2000kilóméter alatt semmi, hidegben is egész könnyedén megtekeri az önindító. Előtte még a kicsiben repsol sintetico volt ami viszont fogyogatott.
Ki mit hisz el a reklámoknak. Lényeg a viszkozitás meg a teljesítményszint. 10w40 adott, teljesítményszintre meg már talán nincs is olyan amit előírtak annak idején, csak jobbak!

http://www.motorolajbolt.hu/te...
igazán nincs mit
A kereskedő ha nem motorozik vagy szerviz akkor nem feltétlenül ért hozzá hisz az csak egy eladó és legfeljebb az olajak specifikációját olvassa jó esetben amúgy az akár egy öregasszony is lehet aki még járművet sem látott életében.......azért írtál ide mert a tapasztalatokra vagy kiváncsi, na ezt mondtuk el eddig ketten....majd jönnek a többiek is...
Úgy lesz, köszi a tippet!
Ha zajosabb akkor gondot is okoz, nem véletlenül zajong, pár olajcsere alatt nem lesz látható baj.....persze nekem tök mindegy, csak a véleményemet írtam le Te pedig a tiédet.....nincs ezzel semmi gond....
Ezek a "bóótok" eszembe sem jutottak, kizárt, hogy onnan vegyek. Egy olajshopban feltételezek kicsi hozzáértést. A netes rendelésben nem vagyok otthon.
ja és még valami keresd kutya főolajmágust a hegylakó topikban jó arc
igen csak ez a zajosabb téma senki semmi mást nem tud mondani én 5 olaj cserét csináltam a röfin 5000-ként ez leső castrol volt utána repsol és utána még 3 castrol de szerintem mindenki a saját tapasztalatain fog tanulni szerintem rosszat nem tudsz csinálni egyikkel sem csak legyen 10W40 félszintetikus és ne a tecsoból vagy más hipper szuper marketnél vedd meg....
Sokszor használtam castrolt és még a power1-el is zajosabb volt a blokk mint szinte bármi mással, 2-3 éve csak valvoline-t, utóbb volt repsol és ami most tetszik az a liqzi moly amit legalább tényleg a németek csinálnak és van adalékanyaguk is négyütemű motorokhoz amit már tettem pár motorba(magaméban próbáltam először) és igencsak jót tesz a régi motoroknak....
Nem a castrol a gyári, hanem a 10W40es adat. A minőség már az embe zsebétől függ, de 2000 3-5száznál többet nem tudok kiadni literjéért. "Olcsó" és jó olajat keresek.
A castrolt sokan szidják csak nem tudják miért..... legalábbis épkézláb indoklást még nem halottam én is ezt használtam a RÖFIMbe semmi gond nem volt vele... most a gixxerbe is csak azért van MOTUL mert jó árban hozzá jutottam
A castrol nem gyári...egyik sem az....ez attól függ, hogy az adott szervi mit tud olcsón szerezni és onnantól az a gyári.......ha lehet actevo-t ne tegyél bele.....2300 körül már van valvoline, repsol, liqui moly és még más az actevonál jobb olaj.....
kősz már meg oldotam felhivtam a Lakihegyi bontot és szombaton megyek az új jeladoért
Ami lemaradt, hogy fél-szintetikus olajat teszek bele. (Nem gyilkolom annyira, hogy fullszint kelljen 4000/liter áron.)
Üdv Urak!

A 9-es tulajokhoz lenne kérdésem, vagy a hozzáértőkhöz.
Tudom egy kicsit lerágott csont, de ha nem nagy fáradtság, lécccci segítsetek!
Olajcsere ügyben vagyok tanácstalan. 10W40est szeretnék venni, az a gyári. Castrol felé hajlik a szívem, azt emlékeim szerint többen dicsérték. 2100FT/L áron osztogatják. Tapasztalatokra vagyok kíváncsi(főleg a negatívakra).
Előre is köszönöm az infókat!
Rövid telet!
és a mai napi jelenték

karbi darabokban amennyire csak szét lehet szedni annyira darabokban fürcsizik éppen az E85ben
remélem kiázik a retek belőle és rendben lesz..nem akarok ebben
a szezonban is motort szerelni állandóan

Ger; nem lehet a műanyagot megmelegíteni,h összeolvadjon és ne eresszen? valakinek volt már itt ilyen baja ha jól emlékszem..Imi tankjeladója volt rá a megoldás ha jól rémlik..
Imi,küldtem mailt,meg pénzet meg címet meg KÖSZI mindent előre is
még mindig csöpög a tankom valaki emlitete vagy lehet hogy másrol volt szo hogy ahol ki jönn a 3 vezeték ott csöpög a benya mivel tudom meg akadályozni?
most néztem a tükröt ami akciós ma,nekem is jó lenne mert 2 különböző van rajta de már csak 1db-ot lehet rendelni..
megmértem,a szívótoroknál a pillangók előtt a belső átmérő kerek 32mm,ha még valami adat kellene szólj nyugodtan..megmérem azt is
Ez a tükör a karbon mintával annyira nem tetszik.

E-bay-en egyébként van tükör, dizájnosabb kicsit, de párja olyan
30USD, tehát annyi mint ez akciósan.
nem-nem még darabokban hever..várja a takarítást.
reggel megmérem és megírom..
Tolómérővel mérd meg légyszíves a szívótorok átmérőjét a pillangószelep előtt. Ha még nem raktad vissza.
Napi jelentés,
Utoljára Újév napján motoroztam, utána feltettem elöl hátul emelőre mert mostanában nem tervezek újabb gurulást. Bár hétvégére +okat mutogatnak megint!
Első kereket kivettem, féktárcsaszegecsbe tettem mágnest F.BS-sel rögzítve mindkét elsőkerékre. Most kissebb kerületen lesz a jelfogás, ezzel csökken a mágnes kerületi sebessége és talán végig a 100-as tempóig észre fogja venni az érzékelő nem csak 60-ig. Valamikor elviszem centíroztatni és megy vissza a helyére a lila, szürke meg marad a pótkerék egyellőre.
Ott megy bele a víz ha nincs megtörve vagy eldugulva. Termosztátházról húzd le és fújjál bele, üres-e a cső.
Hűtősapka alatt nálam mindíg csurig volt a víz, ha a motor hátulja az emelőn volt, akkor már folyt is utána a tartályból.
Kicsit meg kell nyomkodni a felső vízcsöveket és akkor gyorsabban kimegy a levegő a rendszerből, tele lesz a termosztátház is.