Kívánok nektek nagyon boldog új évet!
Remélem jövőre sok találkozon, közös guruláson összefutunk, bár időm nem tom hogy fogja engedni.
Vigyázatok magatokra jövőre is.
B.u.é.k!
Húúú! Ez jólesett!
75 kilóméter a -4 fokban. Képek majd később.
Ha nem esik le a hó megyek holnap is egy keveset.
Ha a plexi közepére lerakódó kis páraoszlop nem fagyna oda eccerre, semmi probléma nem lenne. Szerzek egy könnyűbúvár pipát, és azon keresztül kifújva a levegőt elvezetem magam mögé és akkor még talán az is megszűnik teljesen.
Boldog Új Évet a fórumozóknak és minden hozzátartozójának...!
B.U.J.É.K.
A merészebb, ma motorra ülőknek sok sikert, balesetmentes utat. Én max bemelegítem semmi több.
Nem, nem biztos, hogy 20 szem !
A régi sima lánccal szerelt motorokban 20 stift távolság van, tehát a kis csapokat
kell számolni, nem a szemeket.
Az új DID 3 soros lánccal szerelt motoroknál 24 csap távolság van.
De ha jól megnézed azt a képet mutatja is, hogy be van feketítve a csap mindkét
lánckerék nyila felett. Az elsőre mutat az egyik, és a 20. vagy 24.-re a másik.
A "nagyobb költség" az kb. 6-700Ft/db lapka ár, az alacsony fordulatin.
Mivel a Tied emlékeim szerint csak egy oldalt változós, így a másik oldal csavaros,
ezt elfelejtettem.
Ott mindenképp annyi láncszem van amennyi, a miliméterben mért 20 csap távolsága nem mindegy! Ha több mint 143 mili akkor meg van nyúlva, és nem egy szemet kell kivenni mint a szekunderláncból (hátsó kerékhez) a simsonnál, hanem cserélni!
nagyjából értem,tehát igazából a nagyobb költségvonazatú dolog az az alacsony fordulati lapkák cseréje lehet ezekszerint..ha a másikra nem jellemző,h kopna a harmadik pedig csavaros..
azt néztem manualban,h a lánc akkor jó,ha a két vezérmű fogaskerék között 20 láncszem van..ez így mérhető tényleg?
Ha addig már nem írnék akkor Nagyon Boldog Új Évet kívánok minden fórumtársnak,motorosnak és mindenkinek!
Kilométerben,élményekben,motorozásban gazdagot!
nagyon gyúrni nem kell, 5km csak, de sajna jelmezem nem lesz, 3ezret nem adok fél óráért, és amit akartam az úgysincs. a markolatfűtés nekem is menni fog ezerrel, mert majdnem nyár lesz... sinkó írta pár órája, hogy náluk az utcában valami esik, kezd fehéredni, itt semmi....
Pedig rajz szerint is csak ennyi és szétcsúszik.
a rugó alatt levő lengéscsillapító alkatrész az kijött?
Valaki itt már cserélt szimeringet valamikor emlékeim szerint.
Végül is csak a szimering magassága kérdés 8 vagy 9,5 mm. Tolómérővel próbáld megmérni a helyét, milyen mély a rugóhorony alatti rész. Másfél milit nem fogsz tudni tévedni akár hogyan méred.
Mérsz először egy teljes mélységet, utána visszateszed a biztosítódrótot,mérsz mégegy mélységet. A nagyobból kivonod a kisebbik méretet meg a drót átmérőjét, ez lesz a szimering magassága ami aláfér a biztosítódrótnak.
A tárcsacsere nekem is eszembe jutott, mivel a külső, és belső tárcsa kicsit el van mozdulva egymástól, a szegecs megkapta már a magáét, és ha kicsit keményebben meg van dolgoztatva a fék (szerpentinezés vagy ring), akkor utána ha tolom kattog egy - két szegecs
A két tárcsa megcserélésével nem sokra mész szerintem.
A fórumra rendszeresebben is látogathatnál nem csak évente egyszer kétszer. Veletek is történik év közben ez-az gondolom.
Helló ma be inditotam a mototr és sejnos valahonan csöpög a hűtő víz és a hűtő párolgot elsőnek aszt hitem hogy kifuj a kipufogó de nem lehet hogy lyukas a hűtű vegy ilyenkor csak a hideg milyat
Remélem jövőre sok találkozon, közös guruláson összefutunk, bár időm nem tom hogy fogja engedni.
Vigyázatok magatokra jövőre is.
B.u.é.k!
75 kilóméter a -4 fokban. Képek majd később.
Ha nem esik le a hó megyek holnap is egy keveset.
Ha a plexi közepére lerakódó kis páraoszlop nem fagyna oda eccerre, semmi probléma nem lenne. Szerzek egy könnyűbúvár pipát, és azon keresztül kifújva a levegőt elvezetem magam mögé és akkor még talán az is megszűnik teljesen.
Kivánok nektek jövőre,sokkal kevesebb szerelést és annál több motorozást!
- sok RF talit jövőre (kívánom találkozzunk már végre),
- olcsó benzint,
- balesetmentes kilóméterezreket,
- gumifákat,
- kavics és pormentes szerpentineket,
- rendes rendőröket... stb., stb!
B.U.J.É.K.
A merészebb, ma motorra ülőknek sok sikert, balesetmentes utat. Én max bemelegítem semmi több.
A régi sima lánccal szerelt motorokban 20 stift távolság van, tehát a kis csapokat
kell számolni, nem a szemeket.
Az új DID 3 soros lánccal szerelt motoroknál 24 csap távolság van.
De ha jól megnézed azt a képet mutatja is, hogy be van feketítve a csap mindkét
lánckerék nyila felett. Az elsőre mutat az egyik, és a 20. vagy 24.-re a másik.
A "nagyobb költség" az kb. 6-700Ft/db lapka ár, az alacsony fordulatin.
Mivel a Tied emlékeim szerint csak egy oldalt változós, így a másik oldal csavaros,
ezt elfelejtettem.
azt néztem manualban,h a lánc akkor jó,ha a két vezérmű fogaskerék között 20 láncszem van..ez így mérhető tényleg?
Ha addig már nem írnék akkor Nagyon Boldog Új Évet kívánok minden fórumtársnak,motorosnak és mindenkinek!
Kilométerben,élményekben,motorozásban gazdagot!
Krisz
hazaérek megírom a szimering méretét.
Boldog Új Évet minden motoros és nem motoros embernek.
Nem lesz havazás! Én is indulok, majd a markolatfűtés hatékonyságára kiváncsi leszek esetleg.
a rugó alatt levő lengéscsillapító alkatrész az kijött?
Valaki itt már cserélt szimeringet valamikor emlékeim szerint.
Végül is csak a szimering magassága kérdés 8 vagy 9,5 mm. Tolómérővel próbáld megmérni a helyét, milyen mély a rugóhorony alatti rész. Másfél milit nem fogsz tudni tévedni akár hogyan méred.
Mérsz először egy teljes mélységet, utána visszateszed a biztosítódrótot,mérsz mégegy mélységet. A nagyobból kivonod a kisebbik méretet meg a drót átmérőjét, ez lesz a szimering magassága ami aláfér a biztosítódrótnak.
A fórumra rendszeresebben is látogathatnál nem csak évente egyszer kétszer. Veletek is történik év közben ez-az gondolom.