Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi ezt mind megcsináltam de nekem nem jön szét a szár és az alja hiába húzgálom.Szétbaszni nem akarom hát így hagyom.A szimeringet kipucoltam belőle teljesen ma rendelek hozzá ha jó akkor oké ha nem rendelek másikat majd nem tudok jobbat!
A szár aljában nincs valami roppantógyürű szerüség vagy valami ami nem engedi szétugorni?
A láncot nem lehet, nem is kell. Úgy ahogy mondod, a patront kiszeded,
és ki fogod tudni szedni a tengelyeket.

A lapkákból 2 féle van a változónál, 1 sima, ez az alacsony fordulati
tartomány lapkája viszonylag könnyű beszerezni (Prox van).
A másik ilyen "spéci" nyeles lapka, van egy stift az alján, na ez
1800Ft/db. emlékeim szerint, és csak rendelni lehet.

A jó az, hogy általában a magasfordulati lapkák nem nagyon kopnak.
A harmadik hézag meg a magasfordulati szelepnyomó karok hézaga,
ezt csavarral tudod állítani.

A működése lerövidítve: egy mágnestekercs behúz egy olajszelepet,
ami megváltoztatja az olaj áramlását az aktuátorban, ami
ennek hatására behúzódik és mivel a szárai fogaslécek elfordítja
az excenter tengelyt, amin a magasfordulati nyomókarok ülnek,
így azok becsúsznak a vezérmű bütykök alá és működésbe lépnek.
nem lesz baj ha ki kell venni csak pár dolgot nem értek,pl, h a vezláncot,hogy lehet bontani?hogy jön ki a két tengely?vagy elég ha visszaengedem a feszítő patront?a másik pedig,h ha korongos akkor gondolom nem lehet állítani a hézagot csak a korongokat megfelelő vastagságúra cserélni,de a változó vezérlés,hogy működik?egy korong a lelke a kettőnek?nem néztem még bele ennyire mélyen ezért kérdezek ennyi tén bután hangzó dolgot..
Igen cseréltem tárcsákat,és már akkor felfedeztem hogy egy kicsit meg van nyilva a jobbos féknyereg.Lehet az előző tárcsa vágta tönkre mert az már nagyon szar volt alig tartották a szegecsek és erős fékezéskor nyeklett az egész tárcsa.de ettől még nem kellene ingadozni a fékerőnek.Bontott tárcsákat vettem de alig mérhető kopás volt csak rajtuk.annyira nem sűrgős a dolog meg majd jobban megnézem az egészet hátha ki tudok valamit találni.esetleg megcserélem a tárcsákat és megnézem úgy.
Köszi akkor ha majd tuti kell keresni foglak meg utánanézek az áraknak is.
Üdv.:Gábor

BUÉK
Én még nem cseréltem, de ha leveszed a szimering porvédőjér, aszem ott van egy rugósgyűrű szerű biztosítás vagy micsoda amit ki kell venni.
Meg a villa aljához van csavarozva tengelyirányban a lengéscsillapító dugattyúja amit szintén ki kell csavarni (M6) és akkor felfelé kicsúszik a dugattyú a rugó után. És széthúzható az egész. A 6-os anya visszarakásához visszarakod a rugót támasztócsövet kupakot, fejreállítod ráterhelsz a rugóra testtel és meg tudod húzni krovával az anyát.
Olajszint meg egyenlő magasságban legyen mindkettő szárban!
Szevasz!
Ezekszerint nem vitték el a tiédet se még.
Tárcsák nem eladók, mert felgumiztam a szürke kerekeket is, és megy a lilák helyére néha néha, pár napra meg már nem az igaziak a szegecselései, marad tartaléknak.
Szétnyílott a féknyereg!? Hogy csináltad, oda azér már kellett erő rendesen! Biztos szét van nyílva?
Nekem is volt olyan cserés fékbetétpárom mikor egyik oldalnak a teteje másoknak az alja volt jobban elkopva.
Megvan még mindkettő, bontót szoktam megkérdezni az árakról és annál valamennyivel olcsóbban adni az alkatrészeket.
Hétfőig nem tudom lesz-e elérhető bontó az Évvége miatt.
De ha tudsz bonós árat akkor mondjad és megegyezünk.

Te már cseréltél tárcsákat 2-3 éve , nem?
Leggyorsabb lesz ha beugrasz a SHOXba, ott kapsz típusazonosat 6000 körüli áron.

http://shox.hu/content/napi-ak...

http://www.shox.hu/downl
oads/2...
he-he késtem egy csöppöt.
Az Rfen nem vákumos csap van hanem sima tartalékállással.
A Banditokon van vákumos benzincsap.
Nem, az RF-en nincs gyárilag vákuumos benzincsap.

Az E85-öt én is csak takarításhoz vettem, mert oldja a benzines kirakódásokat és
nem büdös .
Az RF-en (400) is gondolom van benzincsap (persze vákumos), érdekelne, milyen tömítés van alatta, mert nekem egyik nap még a blokk oldala is benzines volt... persze tudom, hogy még egy helyen szivárog a tank, de akkor nem a hengerfej, meg a csap lenne benzines...
Az e85 öt én nem merem a motorba tenni,m ert a tankba tettem oldtimer tanktömítőt még ősszel, félek, hogy oldaná. mégegyszeri vizsgálatra is arra jutottam, hogy sehogy sem tudom körbehegeszteni a tartófület, lehetetlen hozzáférni. valószínű ott szivárog... vagyis ott is, a csapot még ne tudom, most üres a tank...

és már megint mennyit pofázok...
A 400 as gixeren gyárilag 14-49 van, ez eléggé rövid volt nekem, így most 15-49 van...ez meg túl hosszú, erőtlen , talán a 14-47 lenne a jó... utcára a 49 nekem megfelel, de ha néha betévedek máshová is...
Sziasztok, szükségem lenne egy bal oldali visszapillantó tükörre. Segítségeteket előre is köszönöm. Atilla
Mivel a lánc is téma lesz, így feldobom előre.

A 400-as Banditokra a következő variációk jöttek ki:
-'92: 525-ös lánc 114 szem, 14-es első, 47-es hátsó kerék, végáttétel: 3.357
-'93: 525-ös lánc 114 szem, 14-es első, 46-os hátsó kerék, végáttétel: 3.285
-'97: 525-ös lánc 112 szem, 14-es első, 44-es hátsó kerék, végáttétel: 3.142

A JT hivatalos oldalán az RF 400 alatt meg a következőt ajánlja:
- 525-ös lánc 114 szem, 14-es első, 49-es hátsó kerék, végáttétel: 3.5

Na ebből lehet mazsolázni .
Én a 14-es első kereket elfelejtem, mert szerintem túl kicsi, szerintem 15-49 lesz
idén.
Nem hiszem, hogy kellene áztatni napokig. Nekem most egész szépen lehozta
a dzsuvát ecseteléssel, a járatokat meg megint átnyomtam orvosi fecskendővel.
Némelyikből jött is ki fehéres benzin kirakódás, meg apró fekete összeragadt
"homokszemek". De alapvetően idén szép tisztának mondható volt.

Szelephézag állításnál készülj fel rá, hogy ki kell szedned a két vezmű tengelyt.
Nekem nem lehet hozzáférni a csavarokhoz anélkül, a lapkákat meg nem is
lehet kiszedni máshogy.
Kicsit megkésve, de Kellemes Karácsonyt és Boldog Újévet kívánok nektek.
rendben,10én kapok lóvét és akkor kelleni fog...sajnos muszáj cserélnem...
Engem hamarosan érdekelni fog,ugyanis én is jövök megint karbit szétszedni,pucolni szinkronozni,első villa csapágyát cserélni,szelephézagot állítani....

de a karbinál még mindig tanácstalan vagyok,h merre induljak el...
szerinted áztassam a85ben pár napot,hátha kihoz valamit belőle?
Ha valakit érdekel, a karburátor csöpögés okát (nálam) megtaláltam.

Volt még valaki aki küzdött hasonló gonddal, hogy csöpög a karbi, de nem jött
rá, hogy hol. Hát én most megtaláltam, az alapjárati csavaroknál folyt.
A csavar nyom egy rugót (vagy fordítva, kinek-hogy tetszik) és a rugó végén van
egy alátét, plusz egy "O" gyűrű.

Na az az "O" gyűrű lett csereérett. A szétszedéskor észrevettem, hogy a rugón
vastagon benzin kirakódásos, illetve a csavar menetén.

Az "O" gyűrű 3x1-es.
A másik amit észrevettem, hogy a karbi tetején a szinkron csatlakozó alatti
4x1-es "O" gyűrű is megadta magát, falsot szívott.

A főfúvóka M5-ös. Bepróbálok valami robogósat, vagy MZ fúvókát.
Az olcsó...
Szia Imi.

A mocidból megvan e még a féktárcsa és féknyereg?Még ősszel voltam vele műszakin és elég nagy volt a fékerő ingadozás.Szerintem az egyik tárcsal lehet a bűnös,de az egyik féknyereg is egy kicsit meg van nyílva.a fékbetét nem a teljes felületén fekszik fel.Cserén kívül még mi lehet a megoldás szerinted?Ha még megvannak a cuccok a milyen árban adnád?
Köszi Gábor.
Imi! Sajna csak a 41- látszik a szimeringen te szétkaptad a tiéd már valamikor a villaszárat hogy lehet kiszedni az alsó részből?Nekem sehogy nem sikerül széthúznom a 2öt!Ha széttudnám húzni lehet 1ben kijönne a szimering is!
Relét is csak gyújtás utáni pozitívval vezérelheted mert különben tök mindegy van vagy nincs.
Az is egy jó megoldás, vagy egy relé beiktatása...
Mint egy kamion, az én rekettes nyöszörgős duda helyére is elférne
Gyújtás utáni áramra kötésre gondoltam, így nem maradhat rajt ha már levettem a gyújtást.