A 2 éves MotoBatt 9Ah-s akksimba belement 8,5Ah.
Meglepődtem, szerintem télen végigpucolom az összes csatlakozót a generátortól az akkuig.
Ezek szerint az akkum még annyira nem rossz...
Viszont 2 hét állás után már csak 3,2Ah volt benne, ez meg elég nagy
párhuzamos belső ellenállásra utal, ami jelzi, hogy már nem újszerű...
Sziasztok!
Matrica készítéseket vállalok!
Autora,motorra,bármilyen járművekre,kirakatokba,falra stb.....
Egyénileg méretben,színben,formában!
Kivéve színátmenetes és fényvisszaverős matricákat!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket, felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekel keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!Mondd el mit szeretnél és segítek!
üdv: mitozozi
Illik cserélni, meg szerintem azon nem szabad spórolni, lételeme a gépnek
Plekót én is a szatunától vettem, még Imi adta a tippet, de jó, mert sok színből lehet választani
A Louis eszembe sem jutott, köszi, utána nézek
köszönöm a választ , akkor majd körülnézek!
egyébként tényleg nagy a légellenállása, ez volt a baj a BMW rendőrmotoroknál is, és hiába cserélték le FJR-ekre az oldaldobozok miatt azok is szitálnak nagyobb tempónál. Én meg nem száguldozom, nekem megfelel, csak sátorozásnál, vagy ha messze megyünk, nem elég a tanktásta, meg a hátizsák, hiába pakolok még a motor végére is
Teljesen. Legolcsóbb, legnagyobb, mindent tud, amit a márkásabbak.
Nekem egy bajom volt vele (legalábbis a nyeregtáskáknak tudtam be): nőtt a fogyasztás. Nyáron voltam egy hosszabb úton, az ülésen volt egy táska, meg két oldalt a nyeregtáska (Big Bag XL). Egyik sem volt extrém módon megtömve, a három együtt sem volt 30 kilónál több. Tehát elvileg kevesebb plusz terhet cipeltem, mint egy utas esetében, mégis legalább annyi, vagy több volt a fogyasztásom. Arra gondolok, hogy a nyeregtáskák igen csak kilógnak oldalra, ezekbe kapaszkodhatott meg úgy a szél, hogy kicsit többet kellett kajálnia a motornak.
De lehet, hogy nem ez volt a gond... Mert például a gyertyáim is vacakoltak az út során (párásabb levegő miatt valszeg), lehet a fogyasztás is emiatt alakult máshogy.
Sajna nekem is egyrészes van, hosszú távok (-300km) elég kényelmetlen, és nehézkes belebújni, ha tehetném kétrészesre cserélném, véd az is annyit, egyrészest csak pályára...
Most ilyet vettem. Füleket és a háttámlát átraktam a régiről, kicsit vékonyabb anyagúnak tűnik, de jól szuperál. Bent van az esőruhám a sárga mellénnyel, mellé fér a sisak és a bőrjakóm, vagy a jakó és a gerincvédő, a sisak meg csatnál fogva mellézárva.
Túlterhelés esetén mindíg körbefogatom egy csomagrögzítő hevederrel, hogy tehermentesítse a felfogófüleket.
Aluhoz az acélt nem tudod hegeszteni.
Enyém 10*10 saválló szár, és 3/8-os acélcső. Kapaszkodóhoz a felfogatása meg esztergált munka méret után.
Simán hegeszthető mindegyik egymással trafón saválló pálcával.
Azért van a platni alatt lemezmegerősítés mert túlhúztam az egyik rögzítőcsavart, és keresztbe eltört a platni, elveszett a doboz 90 körüli tempónál. Kinyílt, pár helyen lehorzsolódott, de más baja nem lett. Ha Siófoknál nem jön szembe a kocsi akkor azt is megúszta volna egyben.
Meglepődtem, szerintem télen végigpucolom az összes csatlakozót a generátortól az akkuig.
Ezek szerint az akkum még annyira nem rossz...
Viszont 2 hét állás után már csak 3,2Ah volt benne, ez meg elég nagy
párhuzamos belső ellenállásra utal, ami jelzi, hogy már nem újszerű...
Matrica készítéseket vállalok!
Autora,motorra,bármilyen járművekre,kirakatokba,falra stb.....
Egyénileg méretben,színben,formában!
Kivéve színátmenetes és fényvisszaverős matricákat!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket, felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekel keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!Mondd el mit szeretnél és segítek!
üdv: mitozozi
Plekót én is a szatunától vettem, még Imi adta a tippet, de jó, mert sok színből lehet választani
A Louis eszembe sem jutott, köszi, utána nézek
De érdemes autófényezővel felpolíroztatni. Elég komoly karcolásokat is ki tud szedni.
Motorodról pár képet, videót rakhatnál fel az oldalra!
Kevés már az ilyen szép színű gép az oldalon!
Louisból hozzák, elég baráti áron ahogy nézegettem.
egyébként tényleg nagy a légellenállása, ez volt a baj a BMW rendőrmotoroknál is, és hiába cserélték le FJR-ekre az oldaldobozok miatt azok is szitálnak nagyobb tempónál. Én meg nem száguldozom, nekem megfelel, csak sátorozásnál, vagy ha messze megyünk, nem elég a tanktásta, meg a hátizsák, hiába pakolok még a motor végére is
Nekem egy bajom volt vele (legalábbis a nyeregtáskáknak tudtam be): nőtt a fogyasztás. Nyáron voltam egy hosszabb úton, az ülésen volt egy táska, meg két oldalt a nyeregtáska (Big Bag XL). Egyik sem volt extrém módon megtömve, a három együtt sem volt 30 kilónál több. Tehát elvileg kevesebb plusz terhet cipeltem, mint egy utas esetében, mégis legalább annyi, vagy több volt a fogyasztásom. Arra gondolok, hogy a nyeregtáskák igen csak kilógnak oldalra, ezekbe kapaszkodhatott meg úgy a szél, hogy kicsit többet kellett kajálnia a motornak.
De lehet, hogy nem ez volt a gond... Mert például a gyertyáim is vacakoltak az út során (párásabb levegő miatt valszeg), lehet a fogyasztás is emiatt alakult máshogy.
Ilyen volt más gyártótól, 8 évet bírt ki a balesetig, egyedül a prizmacsíkot ette meg szép lassan a Nap.
http://translate.google.hu/tra...
Most ilyet vettem. Füleket és a háttámlát átraktam a régiről, kicsit vékonyabb anyagúnak tűnik, de jól szuperál. Bent van az esőruhám a sárga mellénnyel, mellé fér a sisak és a bőrjakóm, vagy a jakó és a gerincvédő, a sisak meg csatnál fogva mellézárva.
Túlterhelés esetén mindíg körbefogatom egy csomagrögzítő hevederrel, hogy tehermentesítse a felfogófüleket.
Enyém 10*10 saválló szár, és 3/8-os acélcső. Kapaszkodóhoz a felfogatása meg esztergált munka méret után.
Simán hegeszthető mindegyik egymással trafón saválló pálcával.
Azért van a platni alatt lemezmegerősítés mert túlhúztam az egyik rögzítőcsavart, és keresztbe eltört a platni, elveszett a doboz 90 körüli tempónál. Kinyílt, pár helyen lehorzsolódott, de más baja nem lett. Ha Siófoknál nem jön szembe a kocsi akkor azt is megúszta volna egyben.