Igen, lehet igazad van, és már eléggé az olajcsere esedékességnél járok , ez az olaj is megkapta a magáét, fekete mint a szurok, meg ebben a hidegben olyan, mint a méz... neeem, nem édes, hanem sűrű:D, átépítés végén mindenképp csere lesz
Na, ma kikaptam a gyertyát, és fekete egy kicsit...fehérre számítottam, mert sportlégszűrő is felkerült rá (igaz a gyári méretű szűkítővel benne, a másik nagyon nagy lyuku), kipuffban semmi folytás... valahogy ezt nem értem... a tűk is leglejjebb vannak... eddig őzbarna volt, legalábbis tavasz környékén
Pont ma csináltam meg az enyémet, megint.
A jobb oldali led szára ismét elrepedt a rezonanciától, most nem cseréltem ki, csak megforrasztottam.
A középsőt kicseréltem, megint... az folyton kiég, de nem értem miért mert az előtt van a legnagyobb ellenállat.
Abból meg elegem lett, hogy a km számláló digites kijelzőt gyárilag nem lehetett látni sötétben, sz@r helyen van.
Most raktam a tartókeretére SMD LED-et, zöldet.
Faszántosan néz ki a kék a zöldel keveredve.
Az óra kijelző ledje kék, a "mennyi van még hátra" pedig piros lett, ami inkább rózsaszín
a kékkel keveredve, de ez se rossz.
Helló!
Az olajos témához csak annyit tudok hozzá szólni, hogy mikor meg vettem Castrolal volt a gép felszerelve! Nekem ilyen váltó akadásos dolgom nem volt! Szerintem ott valami gáz volt... Viszont mivel nem volt használva motor mikor vettem kb 1 évig nagyon felhozta azt hittem kopott a motor ezért kapott egy vastagabb motul olajat! Ezzel azt értem csak el hogy extrém volt az olajnyomás ami nem biztos h jó! De a motlut ha meg engedheted anyagilag akkot favorit szerintem is! Csendes a motor alapjáraton szinte csak a kipufogó duruzsolását hallod fordulaton meg amit kell :D ( Habár ez motor függő) Amiért nagyon jó olaj volt hogy nem ég meg! Nem azt mondom hogy olyan volt mikor bele öntöttem de messze nem feketedett meg az olaj! igaz idén sajnos csak 4000et tettem a gépbe! Én jövőre is motult fogok venni csak vékonyabbat mert jó vele a gép!
De majd tavasszal! Bár csak már ott tartanánk, hogy a friss olajat kell önteni a blokba :D
Kellene egy kis infó! Régebben olvastam itt, hogy valaki vett ledes izzót a műszerfalba! Tudnátok segíteni hogy milyen típús pontosan! Mert olyan jó környéken lakok hogy ilyen nincs! Tiszta madarak itt a boltosok!
Most ép egyiket sem (még Repsol van benne, ha jól emlékszem moto racing, meg egy fél flakon shel), még az elején volt benne, de eddig a legjobb volt, kevésbé is kokszosodott, de egyik haver (sv1000re van), ő a motulra esküszik, hasonlóak a tapasztalatai mint nekem, most én is azt teszek bele, hogy melyiket, nem tudom, 10w40 lesz szerintem, volt 15w60is, a mol dynamicból, na az nagyon nem tezszett, hangosabb volt sokszor... a castroltól meg a váltó is akadozósabb lett, így az végképp kizárva....
Nekem a Castrol 10W40 Actevo volt eleinte, melegen alig tudtam
vele váltani.
Aztán volt 20W50 Castrol, annál melegen már rá kellett állnom szinte
piros lámpánál a váltókarra, ha váltani akartam.
Aztán jött a Valvoline 10W40, az előzőkhöz képest Istencsászár volt
a váltó, de zajosabb volt vele a blokk.
Ezután jött a 10W40 Repsol MotoSintetico, ezt meg hamar megette.
Ezt követően gyors blokkcsere, majd 15W50 Repsol Motorider,
ezzel mentem idén végig, bár az újrahüvelyezés után volt egy
1000km vegyes Shell akármicsoda + Repsol 10w40.
Jövőre nem lesz több 15W50 mert most túl hamar elkokszosodik.
Ja, konklúzió: azt tegyél bele ami szimpatikus.
Castrol, Q8, Motul, Repsol, tökmindegy, 10w40 a gyári ajánlás,
de használtunk itt már 15w50-et, 10w50-et, 20w50-et... mindennel
elmegy, a lényeg, hogy cseréld 5-6000-ként.
Nem, nem kell, leszedni, de előtte engedd le az olajat, bár ha kiveszed a szűrőt,úgyis fog kifolyni belőle olaj, csak ne felejtsd lemosni (olajat oldó mososzer, vagy higító). ugye a Castrol a Suzuki olaja, de én nem teszem bele, mert 2 csere között egy litert benyel belőle (főleg ha pályára is tévedek), még a Repsol sem rossz, de a Mol Dynamic jobb volt, de egyedül a Motulból nem evett eddig a motor.
Ezek a saját tapasztalataim, nem biztos, hogy nálad is ez válik be... de több ember több ötlet
Nem, de kell egy láncos fogó, vagy ha az nem jó, akkor csőfogó, ha
összeroppan, akkor meg átütsz rajta egy csavarhúzót és azzal már
tuti le tudod forgatni.
Újat mielőtt ráteszed vékonyan kend be olajjal a tömítőgyűrűnél,
(majd meglátod), és kézzel húzd rá ! Nehogy fogóval vagy valamivel...
Kézzel, erősen.
De egyik sem olcsó.
Ha nem nagy a fogyasztásod és szépen jár, akkor NE foglalkozz vele.
Amúgy már 2-3dl. olaj ezren elég ahhoz, hogy kicsit fekete legyen
a gyertya. Te meg írtad, hogy töltögetsz rá. Szóval nem biztos, hogy
az benya.
Legfeljebb veszel egy kétrészest is.
A jobb oldali led szára ismét elrepedt a rezonanciától, most nem cseréltem ki, csak megforrasztottam.
A középsőt kicseréltem, megint... az folyton kiég, de nem értem miért mert az előtt van a legnagyobb ellenállat.
Abból meg elegem lett, hogy a km számláló digites kijelzőt gyárilag nem lehetett látni sötétben, sz@r helyen van.
Most raktam a tartókeretére SMD LED-et, zöldet.
Faszántosan néz ki a kék a zöldel keveredve.
Az óra kijelző ledje kék, a "mennyi van még hátra" pedig piros lett, ami inkább rózsaszín
a kékkel keveredve, de ez se rossz.
Az olajos témához csak annyit tudok hozzá szólni, hogy mikor meg vettem Castrolal volt a gép felszerelve! Nekem ilyen váltó akadásos dolgom nem volt! Szerintem ott valami gáz volt... Viszont mivel nem volt használva motor mikor vettem kb 1 évig nagyon felhozta azt hittem kopott a motor ezért kapott egy vastagabb motul olajat! Ezzel azt értem csak el hogy extrém volt az olajnyomás ami nem biztos h jó! De a motlut ha meg engedheted anyagilag akkot favorit szerintem is! Csendes a motor alapjáraton szinte csak a kipufogó duruzsolását hallod fordulaton meg amit kell :D ( Habár ez motor függő) Amiért nagyon jó olaj volt hogy nem ég meg! Nem azt mondom hogy olyan volt mikor bele öntöttem de messze nem feketedett meg az olaj! igaz idén sajnos csak 4000et tettem a gépbe! Én jövőre is motult fogok venni csak vékonyabbat mert jó vele a gép!
De majd tavasszal! Bár csak már ott tartanánk, hogy a friss olajat kell önteni a blokba :D
Kellene egy kis infó! Régebben olvastam itt, hogy valaki vett ledes izzót a műszerfalba! Tudnátok segíteni hogy milyen típús pontosan! Mert olyan jó környéken lakok hogy ilyen nincs! Tiszta madarak itt a boltosok!
Üdv:Letsgo
vele váltani.
Aztán volt 20W50 Castrol, annál melegen már rá kellett állnom szinte
piros lámpánál a váltókarra, ha váltani akartam.
Aztán jött a Valvoline 10W40, az előzőkhöz képest Istencsászár volt
a váltó, de zajosabb volt vele a blokk.
Ezután jött a 10W40 Repsol MotoSintetico, ezt meg hamar megette.
Ezt követően gyors blokkcsere, majd 15W50 Repsol Motorider,
ezzel mentem idén végig, bár az újrahüvelyezés után volt egy
1000km vegyes Shell akármicsoda + Repsol 10w40.
Jövőre nem lesz több 15W50 mert most túl hamar elkokszosodik.
Ja, konklúzió: azt tegyél bele ami szimpatikus.
Castrol, Q8, Motul, Repsol, tökmindegy, 10w40 a gyári ajánlás,
de használtunk itt már 15w50-et, 10w50-et, 20w50-et... mindennel
elmegy, a lényeg, hogy cseréld 5-6000-ként.
Ezek a saját tapasztalataim, nem biztos, hogy nálad is ez válik be... de több ember több ötlet
összeroppan, akkor meg átütsz rajta egy csavarhúzót és azzal már
tuti le tudod forgatni.
Újat mielőtt ráteszed vékonyan kend be olajjal a tömítőgyűrűnél,
(majd meglátod), és kézzel húzd rá ! Nehogy fogóval vagy valamivel...
Kézzel, erősen.