Lánc és -kerék cserés valószínűleg.
Ha a lánc megnyúlik (mindegy, hogy egyenletesen vagy csak 1
hosszon), bemarja magát az első lánckerékbe és az ropog.
Ha lemosod a láncot petróleummal és utána jól befújod akkor redukálódik
a hang, de csak egy darabig lesz jobb.
sziasztok
nemreg lettem tulaja egy 96 rf900 rs2-nek,es szeretnek segitseget kerni ha alkatresz kell hol erdemes vasarolni,a masik meg azvolna hogy indulaskor a lanctol vagy az elso fogaskereketol olyan kerrego hang fele hallhato csak az elejen ez mi lehet kopott fogaskerek es lanc?
elore is koszonom a segitseget
Ja, amúgy hogy megnyugtasd magad, mielőtt nekiállsz bárminek
a jelenlegi hűtővízzel indítsd be úgy, hogy leszeded a hűtősapkát,
hagyod járni és figyeled, hogy bugyborékol-e.
Mikor az enyém hengerfejes volt "pipázott" a beöntőnél, mindig jött
egy bubi, ami kipukkadt és felszállt belőle a kipufogógáz.
Marha jól nézett ki, de nem volt örömteli látvány.
Unix vagy Startauto, swift 1.3 sapkája ugyan ilyen, de ha viszed
magaddal a sajátod az a tuti.
Gates márkájút néztem, ha jól emlékszem 3500 körül volt.
Légteleníti magát, de nem úgy ahogy gondolod. Fel kell tölteni,
mikor úgy látod, hogy tele van, nyomkodd meg alaposan az alsó
csöveket és kibugyborog a levegő. Ne töltsd fullra, mert kinyomja
a vizet is ha nyomkodod. Ha már hiába nyomod, érzed, hogy nincs benne levegő
és a betöltőnél se bubizik, akkor kész. Persze a levegő helyére minden
nyomkorászás után mikor lemegy a szint tölts rá.
Aztán sapkát rá, tágulásit szintig, melegítsd be, hagyd hülni,
aztán csekkold a tágulásit, mert ilyenkor "légtelenít" egy kicsit.
Ha csökkent a tágulásiban a szint akkor tölts rá.
Hello Imi!Meg helló mindenkinek!Ugy néz ki hogy az a sapka lesz a lúdas a vizforralásommal kapcsolatban!Hol lehet olcson beszerezni?És egy hülye kérdés:a mi motorunk légteleniti saját magát vagy van valahol egy szelep ahol légteleniteni kell a hűtőfolyadék-rendszert?Válaszokat elöre is köszi!
Nem igazán. Ettől függetlenül megbeszélhetjük a jövő héten valamikor, de csak délelőtt, és ha van fűtött helyiséged, ahol tudunk szerelni . Ha igen, lehet, jó is lesz . Az viszont biztos, hogy a hiba meglesz.
oké igy foggom csinálni csak aszt a kis tranzisztort visza kell forasztani mert igy a km óra se megy blackbird00 te nem szoktál Szigetszentmiklóson felle jární?
Ezért mondtam, hogy próbáld ki, hogy köss be az egyik oldalra egy-egy 21W-os izzót. Gondolom az van otthon, de ha nincs, akkor is csak pár száz forint. Ha úgy jó, veheted az indexeket.
Racsidepoban múltkor még volt jópár. 2-2.5e körül adta darabját.
Érdemes megpróbálni.
Van még utángyártott 6000-ért, de az egy fos.
A búrája jó, de a többi...
Vagy TL1000 index. Az még felmegy rá és annyira nem néz ki bután.
Sziasztok!
Tegnap Pécs felé tartott a 6-os úton 1 szürke Röfi, meg pár másik motoros. közülünk volt valaki?
Jó volt látni hogy a jó időben "szaladgálnak" még a motorosok.
Tegnap én is mentem 80 km-t , többre sajnos nem volt időm, jó volt, csak nagyon sokan voltak Dobogókő felé, 50-80 közötti volt a tempó. Még nem szedem szét a gépet, mert nincs rossz idő, hátha lehet még menni egy kicsit.
http://www.biker-world.hu/
http://www.motorrad.hu/
http://w
ww.racsidepo.hu/
http://www.sugomotor.hu/
Lánc és -kerék cserés valószínűleg.
Ha a lánc megnyúlik (mindegy, hogy egyenletesen vagy csak 1
hosszon), bemarja magát az első lánckerékbe és az ropog.
Ha lemosod a láncot petróleummal és utána jól befújod akkor redukálódik
a hang, de csak egy darabig lesz jobb.
nemreg lettem tulaja egy 96 rf900 rs2-nek,es szeretnek segitseget kerni ha alkatresz kell hol erdemes vasarolni,a masik meg azvolna hogy indulaskor a lanctol vagy az elso fogaskereketol olyan kerrego hang fele hallhato csak az elejen ez mi lehet kopott fogaskerek es lanc?
elore is koszonom a segitseget
a jelenlegi hűtővízzel indítsd be úgy, hogy leszeded a hűtősapkát,
hagyod járni és figyeled, hogy bugyborékol-e.
Mikor az enyém hengerfejes volt "pipázott" a beöntőnél, mindig jött
egy bubi, ami kipukkadt és felszállt belőle a kipufogógáz.
Marha jól nézett ki, de nem volt örömteli látvány.
magaddal a sajátod az a tuti.
Gates márkájút néztem, ha jól emlékszem 3500 körül volt.
Légteleníti magát, de nem úgy ahogy gondolod. Fel kell tölteni,
mikor úgy látod, hogy tele van, nyomkodd meg alaposan az alsó
csöveket és kibugyborog a levegő. Ne töltsd fullra, mert kinyomja
a vizet is ha nyomkodod. Ha már hiába nyomod, érzed, hogy nincs benne levegő
és a betöltőnél se bubizik, akkor kész. Persze a levegő helyére minden
nyomkorászás után mikor lemegy a szint tölts rá.
Aztán sapkát rá, tágulásit szintig, melegítsd be, hagyd hülni,
aztán csekkold a tágulásit, mert ilyenkor "légtelenít" egy kicsit.
Ha csökkent a tágulásiban a szint akkor tölts rá.
Ezért mondtam, hogy próbáld ki, hogy köss be az egyik oldalra egy-egy 21W-os izzót. Gondolom az van otthon, de ha nincs, akkor is csak pár száz forint. Ha úgy jó, veheted az indexeket.
Érdemes megpróbálni.
Van még utángyártott 6000-ért, de az egy fos.
A búrája jó, de a többi...
Vagy TL1000 index. Az még felmegy rá és annyira nem néz ki bután.
Tegnap Pécs felé tartott a 6-os úton 1 szürke Röfi, meg pár másik motoros. közülünk volt valaki?
Jó volt látni hogy a jó időben "szaladgálnak" még a motorosok.
Tegnap én is mentem 80 km-t , többre sajnos nem volt időm, jó volt, csak nagyon sokan voltak Dobogókő felé, 50-80 közötti volt a tempó. Még nem szedem szét a gépet, mert nincs rossz idő, hátha lehet még menni egy kicsit.
és utána pihi
Nem szívesen lennék azok helyébe akik kivonatták vagy szétszedték már a motorjukat.
Tegnap SIMSONnal mentem 3 órát, ma RF 280km.