Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Váltókart leveszed, meg körbe az imbustfejű csavarokat.
ezen mar nem lehet allitani szerintem es itt a dekli is
Igen együtt az egész, de ne feszegesd ha nem jön magától. Csak óvatosan.

Csomagtartót már csak az ebay-on, vagy csináltatni.
akkor ha a deklin van a kuplung munkahenger azt deklivel eggyutt szedem le es akkor hozzaferek a lanckerekhez ugye?a masik kerdesem pedig hol szerezheto be csomagtarto amire felfogathato a doboz?
Ha ledöntöm bal irányba a pöcökre, akkor nem fog visszaugrani függőlegesbe?
Szép motor.
Képeket ide a hozzászólások mellé is tudsz tenni, amiket nagyobba meg tudunk nézni. Galériát is megnéznénk róla körbefotózva. Láncon kicsit feszíteni nem árt de nézd meg nincs-e szakaszosan megnyúlva. Lassan mindenképp csereérett lesz a cucc.
nem ez Gyori tulaj volt ugy hozta nekem fel pestre,raktam fel kepeket meg,koszonom az infokat,lattam ott a deklinel szerintem az a munkahenger lehetett
Zöld dewo lanosod volt?
Van egy fedele azt kell levenni pár csavar, a kuplungmunkahengert viszont nem tudom hogy van ott. Kereket meglazítani láncfeszítőt visszaengedni. Ha lesz kép akkor jobban tudunk tanácsot adni nem csak vaktában okoskodni.
Ha első motorod, akkor csak ovatossan! Még hidegek a gumik.

Ezt hirdették 880-ért Pesten?
nemsokara teszek fel ma kepet meg,en egy autora csereltem el,meglattam es beleszerettem egybol,ez az elso motorom,ugyhogy nagyon ovatos vagyok vele,mennyire veszes az elso lanckerekhez eljutni a megbontassal?
Minden láncnál megvan hány lóerőig használható.
Nem tehetsz rá sima gyürü nélkülit mert nem fogja bírni a terhelést tovább pár ezer kilóméternél hiába is fújod sprével.
Pár képet még tehetnél fel a motorról, láncról hátsókerékkel, műszerfal stb.

Mennyit kérnek mostanság egy RS2-ért?
Szia!

Itt is nézz körül: Biker-World
hu hat en azt megemeltem es olyan 45-50mm kozott lehetett,akkor ezert adhatja ki azt a furcsa ropogos hangot gyorsabb indulaskor,nezegettem a lancokat is amit linkeltel fontos hogy O gyuru is legyen mert annelkul azert joval olcsobb?
en itt nezegettem most melyik kell
http://pasztoy.hu/motor/lanc/s...
Nincs túlfeszítve a láncod?

http://www.pinkmotors.hu/
lassan kész minden a motoron csak azt a kis szar csapágyat nem kapok!:(anélkül nemmegyek még tavasszal se!
sziasztok
melyik lancot erdemes venni mert nezegettem es ketfele is lehetseges 520/110 meg 530/110 es ahogy neztem 15/43 lanckerekek,vagy van valami mas meret is/96 rf900 rs2 tipus/? ezek eleg dragak,
elore is koszi a segitseget
kösz a gyors választ!örök hálám!
akkor holnap jó idő lesz meghajtom a vasat
Az ott bukta...
Mivel a digisen a mutató egy Deprez műszer így keresheted meg
a forgórész nyugalmi állapotához tartozó mutató állást.

Nekem úgy lett jó mikor hasonlóan leszedtem a mutatót, hogy a mutató
teljesen függőlegesen felfele mutatott mikor rátettem.
Utána kell "ledönteni" balra a tartó pöcökre.

Ha nem érthető amit mondok, akkor leírom mégegyszer, vagy
rajzolok, de most gyanítom, hogy kb. 100-zal kell menned
ahhoz, hogy a km órád elkezdjen mutatni.
majd holnap megcsinálom asztis de még nem tudom a hibát de meg lesz
a tranzisztor volt a km óra ment edig csak a szerelés után nem akkar eltőrni nem tőrt ell lehet hogy be kel álitani mer levettem aszt a kerek valamit amin a számokis vannak és a mutatot
Gratula, akkor ez a probléma letudva. Egyébként mi volt a baj? Csak a tranzisztor?

A km óra akkor nem szok működni, ha a kerék és az óra közti kábel megszakad, vagy a kerékagynál lévő jeladó eltörik. Vagy maga az óra rossz. Kérdés, hogy eddig jó volt e, vagy nálad még nem működött?
Esetleg nem az index javításakor történt valami?
koszonom a segitseget
Megjöttek a majosházás kopoltyúk.
Sokkal jobbak mint amire számítottam, így nyersen persze ronda, de
a felület egyáltalán nem vészes, plusz a hátulján látszik, hogy végig
üvegszál erősítéses.
Sokkal masszívabb mint a gyári ABS.

A nagy jobbos az véletlen került hozzám, de ha már itt van meg
is vettem, ha esetleg pont ilyen kell valakinek akkor 8k-ért vihető,
ennyit fizettem érte (vagyis fogok holnap).
Húzd újra.
Veszel méteráru boltban jobb minőségű fekete műbőrt,
leveszed az ülést és az alján lévő tűzőkapcsokat egy fogóval kihúzgálod.
Erősebb réz tűzőgép kapoccsal újra tudod tűzni az új bőrt.
Macerás munka, de meg lehet csinálni, páran megcsináltuk.

Vagy elviszed valakihez aki ilyennel foglalkozik.