sajnos azóta ki se gyuladnak az indexek de bementem tegnap a kereskedésbe ahol vetem a motórt aszt monták menyek visza Hétfőn mert akor lesz bent az akitől vetem a motort ja és elvileg kéne hogy legyen benne relé valaki jol átalakitóta
Szerintem ki kéne próbálni, hogy az egyik oldalra bekötsz két 21W-os izzót (ez van benne gyárilag az indexben).
Ha így müxik, megvan a hiba. Szvsz ami most van fent, az nem biztos, hogy jó neki.
Nem sokára szét lesz szedve Red mocija, akkor megnézzük az indexet.
Ha eszi az olajat akkor mindegy, hogy hideg vagy meleg.
Terhelésen füstöl mindenképp.
Ha egyszer eléri a hengerfal vagy a gyűrű a cserehatárt, akkor onnantól
kezdve mindegy.
Ha már hidegen folyamatosan füstöl, akkor ott már nem 1L-ről van szó.
Mikor az enyém másodszor is elkezdte enni az olajat, akkor megpróbálkoztam
emelni a motorhőn nagyobb termosztáttal (88), de kb. 1-2e km-et
javult a helyzet, utána már azzal is ette. Utána jött az olajsűrítő.
Azzal is 2e ment el. Azután nincs mit tenni, vagy kuka, vagy felújítás.
De olajat sok mindentől ehet, nem biztos, hogy a blokk kuka.
Első évben úgy kezdtem, hogy 1l olajfogyi, kukásak voltak a
szelepszár szimeringek, plusz be voltak állva a gyűrűk a dugókon
a sok állástól. Sajnos ha sokat áll egy motor, aztán időnként
megzavarják akkor ez van. Na ezek után 6000km-ig nyugi volt.
Utána jött amit már írtam.
Szevasztok! el is feledtem mondani tegnap hogy megjött a kuplung tengelyem és most tárgyalok kuplungcsapágy ügyben! A kerékhez minden csapágy megvan+szimering és készül a távtartó is!
Csatlakozok hozzád, elég egyszerű a dolog. Ha egy 4 ütemű motor eszi az olajat, akkor hidegen, /hideg blokknál/ jól észrevehetően kék színűt füstöl. Persze vannak eladási praktikák ilyen esetekre, az már más tészta, sőt (káros a blokkra)!
nekemis a védelem sz első de szerintem ez se egy gagyi ruha mert a ghostride is eszt a márkát hordta tavaly is eszt a ruhát akartam megvenni de akor 131 000 Ft volt
Szerintem ki kéne próbálni, hogy az egyik oldalra bekötsz két 21W-os izzót (ez van benne gyárilag az indexben).
Ha így müxik, megvan a hiba. Szvsz ami most van fent, az nem biztos, hogy jó neki.
Nem sokára szét lesz szedve Red mocija, akkor megnézzük az indexet.
Eredmény?
Egy kis szédülés.
A sok piroska között.
csak hogy nehogy eltévedj!
http://www.motoroshang.hu/
Hova merre mennyünk?
Nálunk talákszunk10-kor! OK!
Terhelésen füstöl mindenképp.
Ha egyszer eléri a hengerfal vagy a gyűrű a cserehatárt, akkor onnantól
kezdve mindegy.
Ha már hidegen folyamatosan füstöl, akkor ott már nem 1L-ről van szó.
Mikor az enyém másodszor is elkezdte enni az olajat, akkor megpróbálkoztam
emelni a motorhőn nagyobb termosztáttal (88), de kb. 1-2e km-et
javult a helyzet, utána már azzal is ette. Utána jött az olajsűrítő.
Azzal is 2e ment el. Azután nincs mit tenni, vagy kuka, vagy felújítás.
De olajat sok mindentől ehet, nem biztos, hogy a blokk kuka.
Első évben úgy kezdtem, hogy 1l olajfogyi, kukásak voltak a
szelepszár szimeringek, plusz be voltak állva a gyűrűk a dugókon
a sok állástól. Sajnos ha sokat áll egy motor, aztán időnként
megzavarják akkor ez van. Na ezek után 6000km-ig nyugi volt.
Utána jött amit már írtam.