Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!61laci te foglalkozol kutyakipzéssel jól látom? Menyibe szokott lenni örző védő kiképzés és hogy zajltik 1 ilyen?elviszem hozzád és betanítod vagy minden nap kellene vinnem és velem tanul vagy hogyan?Légyszi ird meg nagyjábol hogy átlássam!Köszi
Nálam.
18-pénz zárható dobozzal együtt
Sziasztok!rf900-ba kellene nekem fesszabályzó!tudna valaki segíteni?
Uraim még mindig eladó a 900-asom. Pöccre indul, olajat nem eszi, jó futómű stb minden működik rajta. Kisebb esztétikai hibák vannak rajta de szép motor. Fém fékcsövek, túraplexi, sportdob, egyedi festés, kis indexek stb.
450e az ára, most már adósságrendezés végett eladó (ezért is adom ennyiért) 20/4660984
nagyon jo volna osszefutni itt van a szomszedban,legalabb mondanal valamit a hibarol is
Meg az előzmények miatt is érdekelne ez a motor mostmár, hogy
őszinte legyek .
Látom 11-kerben laksz, én a 22. kerben dolgozok.
A héten nem, de jövőhéten délután 15.30-tól ráérek.

Szívesen meglesnék egy ilyen RS2-es 900-ast, kiváncsi lennék
Lacibá Józsimurás 900-asához képest milyen a hangja .
egyszer igy azert osszefutnek pesten valakivel hogy ralessen hogy szerinte mi a hiba ha lehetseges,megis eloben mas mint igy leirni a tapasztalataimat/nem sok van/mielott meg nekiallok hulyesegeket megvasarolni
imitrikes neked nincsen tiped hogy mértnem m egy a km órám
Nem, az vagy kidobja, vagy nem dobja, de nem recseg.
Ha tépem a bajszát az enyém is kidobja a kettest néha, attól függ
hogyan sikerül váltani. Kuplunggal szinte mindig kidobja, anélkül
sose. De nekem ez nem recseg.

Ha tolja a motort és ropog a lánc, akkor tutira a lánc és a kerék
cserés. De szerintem amúgy is az.
Hmm.... akkor passz. Akkor máshol van a hiba .
94 prelude-t,szerintem ,akkor ez lehetett,te mit tapasztaltal a motornal?
hello
már találkoztunk párszor audiba, én eft-n vagyok
nem tudtam hogy te is motorozol
tudod ki vagyok?
Szia milyen autót adtál érte?
amikor le vettem az orát akor az a kis pőcők leeset ami tartya a mutatót valaki már letőrte és a mutato leeset pont fügöleges álásba és ugyan ugy tetem visza és bara viszatekertem a 0-ra és vissza ragasztotam a pöckőt
Hello , hát ez volt az olaj kályha RF -amit én vissza dobtam a Berki-nek.-Szegény srác belenyúlt első motorként.-A 2-est kidobja alacsony fordulaton ,nem azt hallja recsegésnek?- csak nagyjából olvasom a gondját.
Igen, este rájöttem, hogy 50-50 esélye van annak, hogy mozdul vagy sem.
Elmagyarázom miért, ha ez a baj, ha nem, erre szükséged lesz
összerakásnál.

A mágnesesség miatt a mutatós műszered forgórésze (amibe szúrod a mutatót) gyárilag nem
nyugalmi állapotban van, mikor a kitámasztó pöckön pihen.
Sajnos abban a pillanatban, hogy lehúztad a mutatót, a forgórész
beállt a saját mágneses tere által meghatározott nyugalmi állapotába.

Namármost, az órán a 100 az pont középen fent van.
Ha a mutatót úgy szedted le, hogy a 100-as számtól balra esett
abban a pillanatban mikor lehúztad, akkor úgy kell visszaraknod,
hogy 100-at mutasson, aztán eldöntened balra.

Ha a 100-as számtól jobbra állt a mutató mikor lehúztad, akkor
a 200 felé fordult el a forgórész a nyugalmi állapot fele.
Ekkor úgy kellene feltenned a mutatót, hogy tökéletesen
lefele mutasson, tehát a 100-zal szembe.

Elvileg ha ezután visszaforgatod kézzel a "pilinckára" akkor
mutatnia kell.
Tehát mutató leszed újra, vár egy kicsit, hogy a műszer beforogjon,
aztán mutató visszatesz úgy, hogy 100-zal szemben mutat.
Ha nem jó, akkor ugyan ez, 100-at mutatósan.
(De mivel most nem mutatott semmit, így szerintem a 2. eset van.)

Ha ezt végigjátszod és nem működik, akkor majd hozd el és
megnézem. Addigra az enyém is szét lesz szedve ledezés miatt.
ma mentem egy karikát és 100nál tőbel mentem de megse mozdúlt a mutató
oke megprobalom allitani ha lehet meg,nem volt zold lanosom,
koszonom az infokat,megyek kiis probalom
Jaja, sima autós krokodil pont alá fér a központi rugóstag alá.
Ott meg tudod emelni oldalsztender mellett.
Kicsit megdől majd balra, de bőven elbírja a sztender.
Tévedtem... a jobb oldalán a festés hibás, a másikon nem.
Akkor az RS2-őn ilyen a gyári dob ?
Ja, 9994 hsz.
Ez az a motor... ha ződ lanosza volt, ha nem.
Kíváncsi leszek neki hogy szuperál.
a kereket huzom hatrebb vagy a hatso csavarral tekerjem?es hogy tamasszak ala mert csak kitamasztom van rajta kellene valami emelo a hatso kerek ala nem?
Ezen lehet még feszíteni, de a tengelyt fordítsd meg, hogy az anya bal oldalt legyen ne a kipufogónál.