Alu mind hegeszthető, még a lyukakat is be lehet tömni.
Váltókar talán visszahajtható, rudazatfül talán nincs elrepedve csak hajolva.
Fényezés igény dolga.
Hátsó lábtartókba belekapaszkodsz, kerékhez betalpalsz, és húzol rajt.
Ja, valószínűleg ha visszamegy a spirál a műszerfalba akkor jó lesz.
Az idommal ne foglalkozz, semmi értelme fényeztetni, hacsak nem
akarod eladni. És egyébként is éppen csak 1-1 "szexepilt" szerzett
az idom.
A lábtartókat vagy meghegeszteted, vagy veszel.
(E-bay-en ha találsz meg tudom neked rendelni.)
Ha a helyedben lennék, akkor elgondolkodnék azon, hogy hegesztés, aztán feketére beszintereztetni. Lehet nem csillog,
de nem vonzza a szemet és nem látszik a hegesztés ha szépen
eldolgozod/zák.
A hátsó lábtartód acél. Azt erősen meghúzzátok kifele és kész.
Tehát ezt most úgy néz ki megúsztam.
Legalábbis menet közben forgatja a fenti részt, és gondolom ez nem mehet úgy "félig tönkre", hogy kevésbé forgatja mondjuk. Ha forgatja, akkor műkszik és kész.
Viszont "öröm az ürömben", amit most vettem csak észre, hogy mi okozhatta a km/h óra nem működését (szintén a baleset után kicsivel adta meg magát): persze a nyilvánvaló okokon kívül, azaz hogy eltört a spirál vagy az agy kapott nagyot...
1. oldalidom csuszka nyom - ha sok pénzem lesz, telifény...
2 - 3. balos lábtartó + váltókar, ez cserés, mert furkálva lett
4. jobbos lábtartó - a konzol és a fülek törtek, de ebben az állapotában jöttem vele haza, esetleg hegeszthető?
5. kipuff + utas lábtartó elhajlása - "kihúzni" mennyire lehet / érdemes?
6. utas lábtartók hajlása (jobbost az autó nyomta meg, a balosra meg esett a motor)
Én majdnem motoroztam, csak amikor a garázs elől alig bírtam beállni a garázsba, mert a legkisebb gázra is elcsavarta a hátsóját, inkább letettem róla...
Viszont csináltam pár képet a sérülésekről, majd mindjárt jönnek, kérnék szakvéleményt, hogy mi az, amit még "ki lehet húzni", meg mi az, amit inkább cseréljek. Pl. utas lábtartó mennyire helyre húzható, meg sérülékeny, mert az ilyen kapaszkodó - lábtartó (és persze minden más fontos rész is) legyen 100%.
Ott állok háttal, úgyhogy a motor ha jól emlékszem a nickre akkor Tomi68-é.
A fekete "akármi" (bocs de gőzöm sincs mi az) tankja felett látszik még 1 RF,
szerintem az lesz az enyém, mert nekem március 15.-én még nem volt fent doboz.
Az a motor ami meg a háttérben álló fehér kocsi előtt lógatja ki
az orrát, egy még ritkább belpiacos motor, egy Honda VT250 Xelvis,
ha minden igaz.
szerintem RedOne gépe mert neki vann fent tura dobóz ez ez csak tipp itt is esik egész nap de én ma be inditotam nem birtam már a hangja nélkül Tényleg szilveszteri gurulás nem lesz? itt egy pár kép
A videóban 1:31-nél előkerül a kép jobb közepén előkerül egy bordó Röfi.
Talán innen valakié?
Kellemes délutánt! (Hódmezőn most kezdett havazni egy órája. Nem tudom, hogy sírjak, vagy örüljek, szeretem a havat, de nem tudok moccozni )
Örülök, hogy előjött ez a "motorozhatnék".
Nekem 2 olyan fix gurulás van már most betervezve, ahova elférne
pár klubtárs .
Az egyik a motorozz.hu-n minden évben megszervezett "Szezonnyitó".
Jelenleg ez még nincs felrakva, van valami, de az csak felvonulás.
Ahogy kiírják (általában Márc.15.-re) én jelentkezek.
A másik a BMW Motoros túraklub által szervezett 24 órás túraverseny (július körül).
Mivel idén leszerepeltem, így a jövő évi versenyen mindenképp
indulni szeretnék. Ez csapatverseny, 3 fős csapatok indulhatnak,
jelenleg egyedül vagyok. Sajnos így csak "diszkvalifikálva" tudok
indulni, de ez sem érdekel...
Ha valaki jönne szóljon, aztán leírom idén milyen volt, stb., de
elég kemény !
Főleg a szezonban, ahogy összejön a csapat. A leggyakoribb, rendszeresnek mondható találkozó Pesten a Campona parkolóházában szokott lenni, de idén egész sok Citadellás gurulás is összejött. A Campona talikból néha kibontakozik egy-egy Dobogókő - Csobánka futam is... :)
Na meg egy-két hosszabb közös túra is volt már (Tour de' Siófok például), de tervben vannak hasonlók (Lillafüred pl.).
Ahogy most leírtam, a siófoki gurulás képei nagyon előjöttek, remélem lesznek még ilyenek jövőre is!
Meg most úgy nagy általánosan rámjött a motorozhatnék...
Szia!
Üdv a klubban!
900 tulaj vagyok, de megmondom nem foglalkoztam az említett projekttel. 22éves vagyok, élem a hasalást/görnyedést. (bár nem nagyon kell)
Megvallom nem hallottam még túrásításról, bocsi, hogy nem tudok segíteni. Sok sikert!
Váltókar talán visszahajtható, rudazatfül talán nincs elrepedve csak hajolva.
Fényezés igény dolga.
Hátsó lábtartókba belekapaszkodsz, kerékhez betalpalsz, és húzol rajt.
Az idommal ne foglalkozz, semmi értelme fényeztetni, hacsak nem
akarod eladni. És egyébként is éppen csak 1-1 "szexepilt" szerzett
az idom.
A lábtartókat vagy meghegeszteted, vagy veszel.
(E-bay-en ha találsz meg tudom neked rendelni.)
Ha a helyedben lennék, akkor elgondolkodnék azon, hogy hegesztés, aztán feketére beszintereztetni. Lehet nem csillog,
de nem vonzza a szemet és nem látszik a hegesztés ha szépen
eldolgozod/zák.
A hátsó lábtartód acél. Azt erősen meghúzzátok kifele és kész.
Legalábbis menet közben forgatja a fenti részt, és gondolom ez nem mehet úgy "félig tönkre", hogy kevésbé forgatja mondjuk. Ha forgatja, akkor műkszik és kész.
1. oldalidom csuszka nyom - ha sok pénzem lesz, telifény...
2 - 3. balos lábtartó + váltókar, ez cserés, mert furkálva lett
4. jobbos lábtartó - a konzol és a fülek törtek, de ebben az állapotában jöttem vele haza, esetleg hegeszthető?
5. kipuff + utas lábtartó elhajlása - "kihúzni" mennyire lehet / érdemes?
6. utas lábtartók hajlása (jobbost az autó nyomta meg, a balosra meg esett a motor)
Viszont csináltam pár képet a sérülésekről, majd mindjárt jönnek, kérnék szakvéleményt, hogy mi az, amit még "ki lehet húzni", meg mi az, amit inkább cseréljek. Pl. utas lábtartó mennyire helyre húzható, meg sérülékeny, mert az ilyen kapaszkodó - lábtartó (és persze minden más fontos rész is) legyen 100%.
A fekete "akármi" (bocs de gőzöm sincs mi az) tankja felett látszik még 1 RF,
szerintem az lesz az enyém, mert nekem március 15.-én még nem volt fent doboz.
Az a motor ami meg a háttérben álló fehér kocsi előtt lógatja ki
az orrát, egy még ritkább belpiacos motor, egy Honda VT250 Xelvis,
ha minden igaz.
na mi lett megoldodott a robogo problemad?
Egy kis érdekesség:
A videóban 1:31-nél előkerül a kép jobb közepén előkerül egy bordó Röfi.
Talán innen valakié?
Kellemes délutánt! (Hódmezőn most kezdett havazni egy órája. Nem tudom, hogy sírjak, vagy örüljek, szeretem a havat, de nem tudok moccozni )
Nekem 2 olyan fix gurulás van már most betervezve, ahova elférne
pár klubtárs .
Az egyik a motorozz.hu-n minden évben megszervezett "Szezonnyitó".
Jelenleg ez még nincs felrakva, van valami, de az csak felvonulás.
Ahogy kiírják (általában Márc.15.-re) én jelentkezek.
A másik a BMW Motoros túraklub által szervezett 24 órás túraverseny (július körül).
Mivel idén leszerepeltem, így a jövő évi versenyen mindenképp
indulni szeretnék. Ez csapatverseny, 3 fős csapatok indulhatnak,
jelenleg egyedül vagyok. Sajnos így csak "diszkvalifikálva" tudok
indulni, de ez sem érdekel...
Ha valaki jönne szóljon, aztán leírom idén milyen volt, stb., de
elég kemény !
Na meg egy-két hosszabb közös túra is volt már (Tour de' Siófok például), de tervben vannak hasonlók (Lillafüred pl.).
Ahogy most leírtam, a siófoki gurulás képei nagyon előjöttek, remélem lesznek még ilyenek jövőre is!
Meg most úgy nagy általánosan rámjött a motorozhatnék...
Üdv a klubban!
900 tulaj vagyok, de megmondom nem foglalkoztam az említett projekttel. 22éves vagyok, élem a hasalást/görnyedést. (bár nem nagyon kell)
Megvallom nem hallottam még túrásításról, bocsi, hogy nem tudok segíteni. Sok sikert!