Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha az olajcsere után az olajszüröt is meghuztad volna,amit én meg is tettem!akkor nemlett volna oljkályha,mert az olajszürönél folyt el a motor olaj.NEM CSÖPÖGÖTT! FOJT! amit meg is nézhetsz,mert az also idomot direkt nem takaritotam ki azért hagy megtudjam neked mutatni,hogy hol fojt el az olaj.Amásodik fokozat rángatását magadnatudhatod be,mert ahogy irtad is huztad neki mint abarom,és soha nem kimélted,ÉN már kb 700 km mentem vele ,ésédekes modon az olajszürö meghuzása oto nem töltöttem bele olajat.TALÁN 7dl TULTÖTED MIELÖTT VISSZAHOTAD?MILYEN ELÖRELÁTO VAGY.
Ger!

Embereld meg magad , és csinálj légyszi egy képet macro-val, hogy én is lássam, mi van ráírva. Egyébként nyomon vagyok, csak kéne a kép .

(nem megsértődni )
Prézli, egy láncvédő mennyit érne meg neked?
nem szerintem jó vétel volt
Nekem van SHOX-os neoprém(vagy milyen) maszkom de nekem párásodik a plexi mint az állat inkább csak a nyakamra szoktam használni
Szóval nem párásodott alacsony sebességnél.
10 km mentem még csak vele de akkor jo volt ilyen időben már nem motorozok kicsit zajos volt
próbáltam de ahogy kaparom jön le a vezeték isde holnap megprobálom igaz nem tudom megnézni mostanában mert nincs indítható állapotban a motor!
macro?
(R)Z34N alata P708XA alata 7H9N sajnos az a legjobb kép
Kaparjátok meg bátran azt a kemény réteget, ami körül fogja. Utána meg lehet forrasztani, és ezután körbe kell kenni műgyantával, ami kikeményedik, erős, és megvédi a forrasztást. Mi így csináltuk a hőgombánál, és azóta is tökéletesem müxik.
Ger HJCn az orrvédő cucc mennyire nem engedi a párás lehelletet a plexire?
Ide gondoltam a forrasztást:
ezeket mind feltelefonálom holnap és kőszi
Nem nagyon mert nem lóg ki 1mm se a kábelekből!
Igen!
Tudtok a jeladóra forrasztani drótot?
Elég ritka dolog.
Olvasgatják sokan, csak lusták írogatni.
Imi akartam is kérdezni a benzincsap alatt ill. mögött van 1 csatlakozó amibe nem megy semmi jelen pillanatban az a benzinszintjelzőé lehet?
Na várj, ez még csak gyanú!
Megoldás egy műszerfalcserepróba lenne, hogy biztos legyen.
Még akár máshoz is tartozhat az a tranzisztor.
Úgy látom most olvassuk egy páran a fórumot .
Az!
Ráadásul piros
GER!

Ha el tudod olvasni, hogy mi van ráírva, akkor írd be ide légyszi, vagy csinálj róla egy jó minőségű fényképet. Hátha tudunk segíteni.
Az a baj, hogy a Banditnak teljesen más a műszerfala. Itt pont az a lényeg, hogy a digit műszerfalban van az index vezérlése, és ehhez kell az alkatrész.
Ja Ger-nek a katyvaszos elekromos istennyilás RF-je van!