ha az olajcsere után az olajszüröt is meghuztad volna,amit én meg is tettem!akkor nemlett volna oljkályha,mert az olajszürönél folyt el a motor olaj.NEM CSÖPÖGÖTT! FOJT! amit meg is nézhetsz,mert az also idomot direkt nem takaritotam ki azért hagy megtudjam neked mutatni,hogy hol fojt el az olaj.Amásodik fokozat rángatását magadnatudhatod be,mert ahogy irtad is huztad neki mint abarom,és soha nem kimélted,ÉN már kb 700 km mentem vele ,ésédekes modon az olajszürö meghuzása oto nem töltöttem bele olajat.TALÁN 7dl TULTÖTED MIELÖTT VISSZAHOTAD?MILYEN ELÖRELÁTO VAGY.
Kaparjátok meg bátran azt a kemény réteget, ami körül fogja. Utána meg lehet forrasztani, és ezután körbe kell kenni műgyantával, ami kikeményedik, erős, és megvédi a forrasztást. Mi így csináltuk a hőgombánál, és azóta is tökéletesem müxik.
Az a baj, hogy a Banditnak teljesen más a műszerfala. Itt pont az a lényeg, hogy a digit műszerfalban van az index vezérlése, és ehhez kell az alkatrész.
Embereld meg magad , és csinálj légyszi egy képet macro-val, hogy én is lássam, mi van ráírva. Egyébként nyomon vagyok, csak kéne a kép .
(nem megsértődni )
Tudtok a jeladóra forrasztani drótot?
Olvasgatják sokan, csak lusták írogatni.
Megoldás egy műszerfalcserepróba lenne, hogy biztos legyen.
Még akár máshoz is tartozhat az a tranzisztor.
Ráadásul piros
Ha el tudod olvasni, hogy mi van ráírva, akkor írd be ide légyszi, vagy csinálj róla egy jó minőségű fényképet. Hátha tudunk segíteni.