Üdv!
Ha nem mondjátok ewl senkinek én 270et hoztam ki a Drágaságomból és még volt hátra 1000RPM a használható tartományból.
400-600assal nem volt szerencsém menni még, de szerintem egy nagyon kényelmes konstrukció ez a bringa. Mentem viszont 05'ös R6tal, RFhez képest nem egy leányálom és nagyon pörgős is.
Na szóval nekem is csak a pénztárca vastagsága határozza meg az üléspozíciót, értem ezalatt, hogy hamarabb elfogy a benya, mint ahogy elfáradnék a motoron. Sajnos ez van, de majdcsak végzek a sulival és melózhatok, hogy tankolhassak csinikébe.
Szvsz kényelem szempontjából egyformák, igaza van Pistabáának. Nekem a GSX-F is nagyon bejön , pedig sokaknak nem tetszik. Jövőre, ha isten és a párt is úgy akarja, versenyezni fog a kegyeimért az RF 600-900, és a GSX-F 750. Hogy melyik lesz a nyerő............. .
Elfogultság nélkül: igen, az RF-ek az egyik legszebbek.
Az meg, hogy 4-6 vagy 900 kényelem szempontjából szinte ua., mivel közel 100%-ban megegyezik a "karosszéria". A 4-600 teljesen, a 900-ason kis változtatások vannak, de üléspozíció, stb. megmaradt.
A 400-as kicsit gyengébb, mint neked a Gixxer, a 600-as nyilván erősebb, de személyes véleményem szerint nem fogsz tőle hasra esni a 400-as után. A 900-as meg: na, attól igen.
még valami, de nem az előzőhöz... mennyire kényelmes az rf 600? Vagy akkor már inkább 900 a nyomaték miatt? Idomosok között csak az rf tetszik, a gsxf, nagyon idióta.... többmillás számlaegyenlegem miatt lesz sok éves motor... újra:D
Ha máá led... én a metróban vettem egy szett helyzetjelző ledsort, konzol is van hozzá, kb 13 cm széles, és elég erős, na meg fehér, a kékért egyszer megb...ott a rend éber őre , de igaza volt, de sárga is van biztosan. Csak egy baj van... az ára:S asszem 12 volt a pár, hiába 2 darab, meg konzol, meg relézve van, itthon esett le, mikor néztem a számlát
Én a lámpa alá tettem, de hülyén néz ki... mint két szem, meg a led a száj:D:D:D:D
Mivel tervben van 1 pár új tükör és nincs nagy árkülönbség a gyári
és a között a 205-ös indexes közt így eljátszottam a gondolattal,
de az biztos, hogy fúrni kell egy 3. furatot a két rögzítő közt.
Máskülönben nem lehet levinni az orridom szárából a draútot.
És amit linkeltem Hysoung féle verzió? Akkor nyilván a lézervágott kiesik, de a másik? Olyasmit nálunk is lehetne, hogy a kapaszkodónak mindkét felfogatási pontját használjuk, akár kapaszkodó helyett is (egy cső futna végig úgyis).
Első lépésben én is kitámasztó nélkül használtam, csak a kapaszkodócsavarra rögzítve. Meg is lett az eredmény. Eltörte a kereszttartó lemezt amire a segédvázon rögzítve van. Hátsó kitámasztás mindenképp kell emiatt. Most viszont bátran rá is ülhetek.
Na, eddig nem is figyeltem a te doboztartó megoldásodat, de ez tetszik a legjobban. Mármint tök jó, hogy alig lóg bele a hátsó lámpába. Jövőre tervben vannak barátnős túrák, így mindenképpen szükség lesz valami ilyesmi megoldásra, de nem akarok olyan túl nagy, mindent átszelő doboztartó rendszert. Csak valami könnyen leszerelhetőt, amire egy doboz felmegy + esetleg tudok még rá gumipókkal aggatni ezt-azt.
Pl. a Hysoungnak vannak ilyen tök szimpatikus megoldásai:
Ezek ránézésre 5 perc alatt fel-le szerelhető, a motor formáján nem sokat változtató verziók. Mondjuk Red mondta, hogy mindenképp jó az a hátsó tartó cucc, mert a rezonanciát kevésbé bírja merevítés nélkül. Csak annyira nem begyere, amikor a szép kis hátsólámpánkat átszeli két cső.
Ah, érdekes megoldás, még nem láttam ilyet (http://www.bikepics.com/pictur...). Viszont nem is tetszik annyira, inkább egy rejtett pont a tükör csücskébe.
Draút: jó kérdés, még nem boncoltam gyári RF tükröt, de a sajátot nem is igazán akarom amíg nincs vele gond. Szára ezeknek nem tudom "mennyire cső", de esetleg benne.
Ha nem mondjátok ewl senkinek én 270et hoztam ki a Drágaságomból és még volt hátra 1000RPM a használható tartományból.
400-600assal nem volt szerencsém menni még, de szerintem egy nagyon kényelmes konstrukció ez a bringa. Mentem viszont 05'ös R6tal, RFhez képest nem egy leányálom és nagyon pörgős is.
Na szóval nekem is csak a pénztárca vastagsága határozza meg az üléspozíciót, értem ezalatt, hogy hamarabb elfogy a benya, mint ahogy elfáradnék a motoron. Sajnos ez van, de majdcsak végzek a sulival és melózhatok, hogy tankolhassak csinikébe.
Az meg, hogy 4-6 vagy 900 kényelem szempontjából szinte ua., mivel közel 100%-ban megegyezik a "karosszéria". A 4-600 teljesen, a 900-ason kis változtatások vannak, de üléspozíció, stb. megmaradt.
A 400-as kicsit gyengébb, mint neked a Gixxer, a 600-as nyilván erősebb, de személyes véleményem szerint nem fogsz tőle hasra esni a 400-as után. A 900-as meg: na, attól igen.
Én a lámpa alá tettem, de hülyén néz ki... mint két szem, meg a led a száj:D:D:D:D
Mivel tervben van 1 pár új tükör és nincs nagy árkülönbség a gyári
és a között a 205-ös indexes közt így eljátszottam a gondolattal,
de az biztos, hogy fúrni kell egy 3. furatot a két rögzítő közt.
Máskülönben nem lehet levinni az orridom szárából a draútot.
Szóval még ott is hackelni kell kicsit.
Nekem viszont az a köracél tartó forma nem tetszik. Olyan biciklicsomagtartó forma cucc.
Pl. a Hysoungnak vannak ilyen tök szimpatikus megoldásai:
http://hyosungklub.hu/extra/_b...
http://hyosungklub.h
u/extra/_b...
Ezek ránézésre 5 perc alatt fel-le szerelhető, a motor formáján nem sokat változtató verziók. Mondjuk Red mondta, hogy mindenképp jó az a hátsó tartó cucc, mert a rezonanciát kevésbé bírja merevítés nélkül. Csak annyira nem begyere, amikor a szép kis hátsólámpánkat átszeli két cső.
Draút: jó kérdés, még nem boncoltam gyári RF tükröt, de a sajátot nem is igazán akarom amíg nincs vele gond. Szára ezeknek nem tudom "mennyire cső", de esetleg benne.
http://www.bikepics.com/kawasa...
A shox-osokat néztem én is, ez (209-13802) egész jól is néz ki, bár annyira nem az RF formavilága.
Csak hát ezeknek gondolom töredékéből kijönne egy "led foglalat + led + kábelezés" megoldás. Valahogy vízhatlanná tenni és kézcsók.
Erről a Kawás tükörszáras glettelt megoldásról esetleg valami létező verzió képe?