Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyjábol értem hogy néz ki.a kuplungkinyomóval az történt hogy ketté van törve komkrétan!Meg a siklócsapágy házrésze elvan repedve.ezeket cserélnem kell!
Köszi! Hallani még nem hallom, de szerintem rá fér, meg sem merem mondani mióta nem volt....
Ebben egyetértek, és nem kötözködsz, igazad van, ha marad, télen én is szeretném kikapni a blokkot, hogy " hogy áll", és pár dolgot cserélni, a pályahasználat miatt szelepcsiszolás biztos lesz, meg szimeringcsere, a többi majd bontáskor derül ki, de lehet a váltóban is lesz kopás, mert néha nagyon makacs, amit belegondolva meg tudok érteni:D, de egyenlőre nem jelentkezik gond, könnyen indul... na majd ha ott tartok, hogy kinnt a blokk és szét van kapva, majd úgyis lesz kérdésem bőven:D
Azért 15,8 mm széles, hogy ne lógjon túl a csapágyon, ne ennek támasszon a szélső alumínium távtartó hanem a belső csapággyűrűnek.
Majd márciusban lehet.
A szélén alu a cucc.
d:20; D:35; l:19


Belső távtartó az:
Belső átmérő az 20mm, ami ugye mindkettőnél a tengelyhez van illesztve (könnyen csússzon rajt de ne lógjon( átmeneti) ).
Bal széle a csapágyba megy bele, 25mm átmérő, ezt kicsit szorosabb illesztéssel, hogy ne potyogjon ki folyton ha szétszeded, 15,8 mm hosszal mert ekkora a csapágy szélessége.
Csapágy szélétől a belső végéig 37mm. Csapágy melletti váll 31 mm átmérő és 4 mm széles, innentől jobbra 28mm átmérő.
Szóval a 2 csapágy közti távolság37 mm!

Rajzold le, és próbáld meg beméretezni ez alapján. ami nem világos kérdezd meg!
ez jó volt Lacibá
Elromlott
sziasztok

Valakinek infó arról,hogy lehet e bizt. váltani ha idén vettem márciusban a motort ?Kocsit már váltottam,több mint 40% spórolás

De a motorral nem tudom mi legyen..
Kuplungkinyomó szárnak mi baja lehet ha eddig működött?
Persze, hogy tudod! Tegnap megmértem és beírtam.
9755 tegnap 18hur 50min
Hali!Gondolom untok már de megint kéne segítség.A fogaskerék felöl van a kuplung kinyomo tengelye az kellene valahonnan ha tud valaki,meg a kuplungban van 1 picike lapos siklócsapágy vagy nemtudom hogy nevezik azis kéne.Ha valaki tudja honnan lehet rendelni vagy venni az légyszi irjon!teljesen darabokra szedtem ma a gépet! Ja már tudom a fogaskerék csapágyának méretét! Előre is köszi a segítséget!
Üdv Hölgyek / Urak!

Örömmel értesítem Önöket, hogy a délvidéken is gyűlnek a RöFik!
Egy ismerősöm kb 1,5 hónapja szerzett be egy bordó 400ast. Egy Algyői muksóval is összefutottam úgy 2 hónapja neki egy szürke 400asa van. Van még egy szürke 400as szintén Hódmezőv.hely 30kmes közelében és a minap láttam egy eladó bordó 900ast is innen Hódmezőről van feladva a hirdetése, de még sosem láttam, pedig a vásárhelyi motorosélet " oszlopos" tagja vagyok.
Egy szegeden tanuló RöFis iskolatársam is van egyszer kétszer írt már, ha jól emléxem DELA néven.
Mindíg a fék felöli csapágy megy szét,mikor megvettem men volt ráhúzva rengesen a tengely gondoltam fasza gyerek leszek és meghúzom miután kicseréltem a csapágyat.Így is lett de szorult 1 picit a kerék mentem vele kb 5-6 kmt és be is adta a kulcsot.aztán szerelő barátomnál megint kicseréltem a csapágyat ugyan azt a fékfelölit,megint megtéptem a tengelyt megint szorult a kerék és mondta hogy lazítsam 1 picit vissza mert nem fogok haza érni vele és ekkor mondta hogy valszeg hiányzik a kettő közül a távtartó és amíg nem csináltatok addíg szét is fog menni mindíg!
Amik be vannak jelölve azok kellenek!
Szeva a fogaskerékcsapágy és a kerékcsapágy közti távtartó hiányzik és szerintem a villa és a fogaskerék közti sem az eredeti hacsaknem aluminiumból van!ez a ketőő kellene,ha lemérnéd és fefotoznád hogy néz ki azt nagyon megköszönöm.hála istennek van ismerős aki legyártja nekem ingyen.
Ja, egyébként válaszolni akartam, szóval használati szerint
valahogy 8-10.000-ként kell szemrevételezni a szelephézagokat.

Állítani akkor kell, ha szétszedted és valahol tűréshatár közeli értéket
mérsz, vagy nem szeded szét, és hallod hogy már szelepes kicsit.

Általában szívó oldalra 0.1-0.2, kipufogó oldalra 0.1-0.25mm a
helyes érték.
A blokk hangja az utolsó 2-4000km-ig olyan is lesz mint mikor megvetted.

Nem úgy megy tönkre, hogy szól előtte 15000km-rel.
Ezt hidd el nekem.
"Tegnap még jó volt" , "ma kezdett el kopogni", "úgy csattog mint
egy traktor", kuka.

A karbantartást meg hagyjuk. Hogy kell egy blokkot karbantartani ?
Olajcsere ? Az nem karbantartás, az a működéséhez szükséges minimum.

Nem kötözködni akarok, de addig nem gondolja az ember, hogy
igenis használódik alatta a tizenéves masina, ameddig tényleg
ki nem hullik alóla.
Köszi Pistabaa a válaszod! Most vettem a motoromat augusztus végén, igaz 37 vagyok, de eddig csak egy hengeres motorjaim voltak. Ezért teszek fel "ilyen" kérdéseket. Nem akarok én gyorsulgatni, de ti már tapasztaltak vagytok , így inkább megkérdezem a dolgokat, mielőtt kárt okoznék magamnak.
Választék van, nyomott áron megy minden.
Majd Májusban lesz esedékes, de a k&h nál még a b6-os visszaesés ellenére is 7600/év csekken negyedévente.
Asszem maradok náluk, sőt személykocsira is elég jók lettek nekem.
Nekem ezek az RF-ek nagyon bejönnek.
Nem viszem túlzásba a döntögetést:
Meg már hideg van, a gumik sem tapadnak , Ják-Szombathely TT -t én is szeretem, csak az aszfalt lehetne tapadósabb
nálam