Nagyjábol értem hogy néz ki.a kuplungkinyomóval az történt hogy ketté van törve komkrétan!Meg a siklócsapágy házrésze elvan repedve.ezeket cserélnem kell!
Ebben egyetértek, és nem kötözködsz, igazad van, ha marad, télen én is szeretném kikapni a blokkot, hogy " hogy áll", és pár dolgot cserélni, a pályahasználat miatt szelepcsiszolás biztos lesz, meg szimeringcsere, a többi majd bontáskor derül ki, de lehet a váltóban is lesz kopás, mert néha nagyon makacs, amit belegondolva meg tudok érteni:D, de egyenlőre nem jelentkezik gond, könnyen indul... na majd ha ott tartok, hogy kinnt a blokk és szét van kapva, majd úgyis lesz kérdésem bőven:D
Belső távtartó az:
Belső átmérő az 20mm, ami ugye mindkettőnél a tengelyhez van illesztve (könnyen csússzon rajt de ne lógjon( átmeneti) ).
Bal széle a csapágyba megy bele, 25mm átmérő, ezt kicsit szorosabb illesztéssel, hogy ne potyogjon ki folyton ha szétszeded, 15,8 mm hosszal mert ekkora a csapágy szélessége.
Csapágy szélétől a belső végéig 37mm. Csapágy melletti váll 31 mm átmérő és 4 mm széles, innentől jobbra 28mm átmérő.
Szóval a 2 csapágy közti távolság37 mm!
Rajzold le, és próbáld meg beméretezni ez alapján. ami nem világos kérdezd meg!
Hali!Gondolom untok már de megint kéne segítség.A fogaskerék felöl van a kuplung kinyomo tengelye az kellene valahonnan ha tud valaki,meg a kuplungban van 1 picike lapos siklócsapágy vagy nemtudom hogy nevezik azis kéne.Ha valaki tudja honnan lehet rendelni vagy venni az légyszi irjon!teljesen darabokra szedtem ma a gépet! Ja már tudom a fogaskerék csapágyának méretét! Előre is köszi a segítséget!
Örömmel értesítem Önöket, hogy a délvidéken is gyűlnek a RöFik!
Egy ismerősöm kb 1,5 hónapja szerzett be egy bordó 400ast. Egy Algyői muksóval is összefutottam úgy 2 hónapja neki egy szürke 400asa van. Van még egy szürke 400as szintén Hódmezőv.hely 30kmes közelében és a minap láttam egy eladó bordó 900ast is innen Hódmezőről van feladva a hirdetése, de még sosem láttam, pedig a vásárhelyi motorosélet " oszlopos" tagja vagyok.
Egy szegeden tanuló RöFis iskolatársam is van egyszer kétszer írt már, ha jól emléxem DELA néven.
Mindíg a fék felöli csapágy megy szét,mikor megvettem men volt ráhúzva rengesen a tengely gondoltam fasza gyerek leszek és meghúzom miután kicseréltem a csapágyat.Így is lett de szorult 1 picit a kerék mentem vele kb 5-6 kmt és be is adta a kulcsot.aztán szerelő barátomnál megint kicseréltem a csapágyat ugyan azt a fékfelölit,megint megtéptem a tengelyt megint szorult a kerék és mondta hogy lazítsam 1 picit vissza mert nem fogok haza érni vele és ekkor mondta hogy valszeg hiányzik a kettő közül a távtartó és amíg nem csináltatok addíg szét is fog menni mindíg!
Szeva a fogaskerékcsapágy és a kerékcsapágy közti távtartó hiányzik és szerintem a villa és a fogaskerék közti sem az eredeti hacsaknem aluminiumból van!ez a ketőő kellene,ha lemérnéd és fefotoznád hogy néz ki azt nagyon megköszönöm.hála istennek van ismerős aki legyártja nekem ingyen.
A blokk hangja az utolsó 2-4000km-ig olyan is lesz mint mikor megvetted.
Nem úgy megy tönkre, hogy szól előtte 15000km-rel.
Ezt hidd el nekem.
"Tegnap még jó volt" , "ma kezdett el kopogni", "úgy csattog mint
egy traktor", kuka.
A karbantartást meg hagyjuk. Hogy kell egy blokkot karbantartani ?
Olajcsere ? Az nem karbantartás, az a működéséhez szükséges minimum.
Nem kötözködni akarok, de addig nem gondolja az ember, hogy
igenis használódik alatta a tizenéves masina, ameddig tényleg
ki nem hullik alóla.
Köszi Pistabaa a válaszod! Most vettem a motoromat augusztus végén, igaz 37 vagyok, de eddig csak egy hengeres motorjaim voltak. Ezért teszek fel "ilyen" kérdéseket. Nem akarok én gyorsulgatni, de ti már tapasztaltak vagytok , így inkább megkérdezem a dolgokat, mielőtt kárt okoznék magamnak.
Majd Májusban lesz esedékes, de a k&h nál még a b6-os visszaesés ellenére is 7600/év csekken negyedévente.
Asszem maradok náluk, sőt személykocsira is elég jók lettek nekem.
d:20; D:35; l:19
Belső távtartó az:
Belső átmérő az 20mm, ami ugye mindkettőnél a tengelyhez van illesztve (könnyen csússzon rajt de ne lógjon( átmeneti) ).
Bal széle a csapágyba megy bele, 25mm átmérő, ezt kicsit szorosabb illesztéssel, hogy ne potyogjon ki folyton ha szétszeded, 15,8 mm hosszal mert ekkora a csapágy szélessége.
Csapágy szélétől a belső végéig 37mm. Csapágy melletti váll 31 mm átmérő és 4 mm széles, innentől jobbra 28mm átmérő.
Szóval a 2 csapágy közti távolság37 mm!
Rajzold le, és próbáld meg beméretezni ez alapján. ami nem világos kérdezd meg!
Valakinek infó arról,hogy lehet e bizt. váltani ha idén vettem márciusban a motort ?Kocsit már váltottam,több mint 40% spórolás
De a motorral nem tudom mi legyen..
9755 tegnap 18hur 50min
Örömmel értesítem Önöket, hogy a délvidéken is gyűlnek a RöFik!
Egy ismerősöm kb 1,5 hónapja szerzett be egy bordó 400ast. Egy Algyői muksóval is összefutottam úgy 2 hónapja neki egy szürke 400asa van. Van még egy szürke 400as szintén Hódmezőv.hely 30kmes közelében és a minap láttam egy eladó bordó 900ast is innen Hódmezőről van feladva a hirdetése, de még sosem láttam, pedig a vásárhelyi motorosélet " oszlopos" tagja vagyok.
Egy szegeden tanuló RöFis iskolatársam is van egyszer kétszer írt már, ha jól emléxem DELA néven.
valahogy 8-10.000-ként kell szemrevételezni a szelephézagokat.
Állítani akkor kell, ha szétszedted és valahol tűréshatár közeli értéket
mérsz, vagy nem szeded szét, és hallod hogy már szelepes kicsit.
Általában szívó oldalra 0.1-0.2, kipufogó oldalra 0.1-0.25mm a
helyes érték.
Nem úgy megy tönkre, hogy szól előtte 15000km-rel.
Ezt hidd el nekem.
"Tegnap még jó volt" , "ma kezdett el kopogni", "úgy csattog mint
egy traktor", kuka.
A karbantartást meg hagyjuk. Hogy kell egy blokkot karbantartani ?
Olajcsere ? Az nem karbantartás, az a működéséhez szükséges minimum.
Nem kötözködni akarok, de addig nem gondolja az ember, hogy
igenis használódik alatta a tizenéves masina, ameddig tényleg
ki nem hullik alóla.
Asszem maradok náluk, sőt személykocsira is elég jók lettek nekem.