63x25 mm a húzófej csapágya.
63x35 mm a porvédő nála sima szimering van helyette. Érdemes azt is cserélni különben bele kerül a kosz meg a víz megint.
Melyik távtartód hiányzik? Megmérem legyártatod.
Pedig most csak annyi időm van általában, hogy Ják - Szombathelyt párszor végigjátszom aztán haza. Idén sajna Rohonc teljesen kimaradt, most meg már messze van sötétedésig.
13 tényleg sok, megy-megy, de értelme tényleg nincs, inkább cserélj nagyobbra , de ha karban van tartva a blokk sok baja nem lehet, az enyémben (vagyis a blokk azonos elvileg) 45000nél járok (ki tudja mennyit tekertek vissza, mert gyanús), na előző tulaj csak pályán használta (én sem kímélem ha meleg ), de a blokk hangja olyan, mint mikor megvettem, csak a szokásos morgás. Jah, és bocsánat, hogy megint bedumáltam más dolgába, topicjába
jah ha már bepofáztam... 400asnak szelepállítás mikor esedékes? Mármint km intervallumban. köszönöm előre is, és aprilisig ilyen időt Nektek!
Egyre érdekesebben alakul a fogyasztás nálam.
Minél hidegebbek vannak, annál kevesebbet eszik.
Ma tankoltam, 4,76 liter/100 kilóméter, nyáron 6 fölé is szaladt néha. Ennyivel óvatosabban húzom a gázt!?
Hát én mindíg k7 gixxer után mentem (Haveromé) a Yamahámmal 15000 körüli váltásokkal annak semmi baja nem volt de szerintem ezt nincs értelme húzni mert csak szétbaszod a blokkot,ez nem arra van tervezve szerintem.Az RF túrázgatni nagyon király nem gyorsulásra.
Hát, az nem jó.
Igazából a 400-asnak 9500-as fordulaton van a nyomatékcsúcsa, 11000-nél pedig a lóerő csúcs. 11000 után már semmi értelme kínozni, nem hogy 13000ig.
Ha nagyon gyorsulgatni akarsz, akkor 0-ról érdemes olyan 5-6ezres fordulaton indítani a kuplunggal játszva, aztán 11ezernél váltogatni legkésőbb. De 9500 egyre kevésbé fog "tolni". Bár az ilyen 0-ról indulásban nem vagyok otthon, de majd a tapasztaltabbak is leírják, hogy szerintük hogy érdemes.
Lényeg, hogy 13000, az már a tiltás határa, és odáig pörgetni egyrészt se értelme (jobban gyorsulsz, ha hamarabb elváltod), se semmije, mert a blokk sem szereti gondolom a szabályzás körüli állapotokat. Vagy legalábbis kevésbé szereti, mint a 9-10 ezres fordulat körülieket.
Ha legközelebb nem tudod leolvasni, a méreteit akkor is mérd meg.
Ha már a tengely átmérő és az agy átmérő megvan, akkor jó.
Tudni lehet, hogy 1 soros normál mélyhornyú golyós, így valószínűleg a szélességre sem lesz sok variáció.
Szóval ha megvan a méret megmondom neked, de addig nem tudom .
Nekiálltam láncot feszíteni aztán mondom hamár itt vagyok megnézem a kerékcsapágyakat és az egyikből majdnem kiestek a golyók.Megvan hogy miért ropogott a hátsó kerekem. Még jó hogy volt itthon alighasznált csapágyam ideiglenesen a télen mind a 3 kilesz cserélve vadi újra!Legalább amíg még járok vele nem ropog.
A barna nekem nagyon bejött , főleg, ha a felnik is szinterezettek vagy krómosak lennének. Persze akkor még egy-két dolgot le kéne krómoztatni. Nem lenne óccsó .
Na, kicsit szórakoztam a PS-el én is, most már egész sok paramétert lehet állítani szimplán csuszkákkal, tavasszal még hasznát veszem. Esetleg csinálok még felni színező részt, stb.
Mert egy sötét szín + króm (vagy legalábbis magasfényű) felnik sem egy utolsó látvány.
És még egy Rizla szerű (bár a kéket nem találtam el annyira) változat:
Ja, ebben egyet értek. Kék szép meg minden, de ha már újra kell
fújatni a motort, akkor szeretnék olyan színűt, amiből tutira nincs
másnak. Vagy csak kevés van.
Nekem ilyen a zöld. Gondolkodtam még a citromsárgán is, vagy valami
világoskéken (mint a Rizla festés, csak metálban).
Ha akarjátok felteszem ide a photoshop változatokat...
63x35 mm a porvédő nála sima szimering van helyette. Érdemes azt is cserélni különben bele kerül a kosz meg a víz megint.
Melyik távtartód hiányzik? Megmérem legyártatod.