Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

63x25 mm a húzófej csapágya.
63x35 mm a porvédő nála sima szimering van helyette. Érdemes azt is cserélni különben bele kerül a kosz meg a víz megint.
Melyik távtartód hiányzik? Megmérem legyártatod.
Pedig most csak annyi időm van általában, hogy Ják - Szombathelyt párszor végigjátszom aztán haza. Idén sajna Rohonc teljesen kimaradt, most meg már messze van sötétedésig.
Az szép!
Rony motorjára egyre jobban hasonlít.
Viszont az zöld!
13 tényleg sok, megy-megy, de értelme tényleg nincs, inkább cserélj nagyobbra , de ha karban van tartva a blokk sok baja nem lehet, az enyémben (vagyis a blokk azonos elvileg) 45000nél járok (ki tudja mennyit tekertek vissza, mert gyanús), na előző tulaj csak pályán használta (én sem kímélem ha meleg ), de a blokk hangja olyan, mint mikor megvettem, csak a szokásos morgás. Jah, és bocsánat, hogy megint bedumáltam más dolgába, topicjába
jah ha már bepofáztam... 400asnak szelepállítás mikor esedékes? Mármint km intervallumban. köszönöm előre is, és aprilisig ilyen időt Nektek!
Egyre érdekesebben alakul a fogyasztás nálam.
Minél hidegebbek vannak, annál kevesebbet eszik.
Ma tankoltam, 4,76 liter/100 kilóméter, nyáron 6 fölé is szaladt néha. Ennyivel óvatosabban húzom a gázt!?
Ha hiányzik a távtartó, hogy húzod meg a kerékanyát!?
Bogarázd ki.
Holnap megpróbálok hozzáférni a bontott húzófejemhez és megnézem mit látni rajt.
A VC-sek 8500-nél váltanak. Érdemes 10-ig elpörgetni, hogy mikor
feljebb rakod akkor ne megint a szelepváltás elé válts be, hanem
utána.

Persze ha múúúkod a solenoidod...
Megint szétment a kerékcsapágyam ugyan az amit kicseréltem.hiányzik a távtartó az 1ik részből.
Hát én mindíg k7 gixxer után mentem (Haveromé) a Yamahámmal 15000 körüli váltásokkal annak semmi baja nem volt de szerintem ezt nincs értelme húzni mert csak szétbaszod a blokkot,ez nem arra van tervezve szerintem.Az RF túrázgatni nagyon király nem gyorsulásra.
Hát, az nem jó.
Igazából a 400-asnak 9500-as fordulaton van a nyomatékcsúcsa, 11000-nél pedig a lóerő csúcs. 11000 után már semmi értelme kínozni, nem hogy 13000ig.

Ha nagyon gyorsulgatni akarsz, akkor 0-ról érdemes olyan 5-6ezres fordulaton indítani a kuplunggal játszva, aztán 11ezernél váltogatni legkésőbb. De 9500 egyre kevésbé fog "tolni". Bár az ilyen 0-ról indulásban nem vagyok otthon, de majd a tapasztaltabbak is leírják, hogy szerintük hogy érdemes.

Lényeg, hogy 13000, az már a tiltás határa, és odáig pörgetni egyrészt se értelme (jobban gyorsulsz, ha hamarabb elváltod), se semmije, mert a blokk sem szereti gondolom a szabályzás körüli állapotokat. Vagy legalábbis kevésbé szereti, mint a 9-10 ezres fordulat körülieket.
Sziasztok, az a kérdésem, hogy RF 400-at hol kell elváltani, hogy gyorsuljak is, meg ne is tegyem tönkre a mocit. 13000 az jó?
Ha legközelebb nem tudod leolvasni, a méreteit akkor is mérd meg.
Ha már a tengely átmérő és az agy átmérő megvan, akkor jó.
Tudni lehet, hogy 1 soros normál mélyhornyú golyós, így valószínűleg a szélességre sem lesz sok variáció.

Szóval ha megvan a méret megmondom neked, de addig nem tudom .
Nem tudja valaki megmondani hogy a hátsó fogaskerékben lévő csapágy mekkora mert nem tudtam leolvasni róla adatot!hiába szedtem szét.
Nekiálltam láncot feszíteni aztán mondom hamár itt vagyok megnézem a kerékcsapágyakat és az egyikből majdnem kiestek a golyók.Megvan hogy miért ropogott a hátsó kerekem. Még jó hogy volt itthon alighasznált csapágyam ideiglenesen a télen mind a 3 kilesz cserélve vadi újra!Legalább amíg még járok vele nem ropog.
Szerencsés vagy , neked csak ennyi bajod van vele.
Végül is 2 hónapja már nekem is működik zökkenőmentesen.
Tudjátok 1 bajom van ezzel a motorral!Mindíg kifogy a benzin belőle!:)
Így van .
Ennyire egyszerű a téma kérem szépen....
Azért itt egy olyanabb kék:
a barna nekem így ahogy van tetszik!
Csak Prézlit kéne ráirni
A barna nekem nagyon bejött , főleg, ha a felnik is szinterezettek vagy krómosak lennének. Persze akkor még egy-két dolgot le kéne krómoztatni. Nem lenne óccsó .
BlackOne Vagy DarkOne? Esetleg ez matt feketében?
Na, kicsit szórakoztam a PS-el én is, most már egész sok paramétert lehet állítani szimplán csuszkákkal, tavasszal még hasznát veszem. Esetleg csinálok még felni színező részt, stb.

Mert egy sötét szín + króm (vagy legalábbis magasfényű) felnik sem egy utolsó látvány.

És még egy Rizla szerű (bár a kéket nem találtam el annyira) változat:
Variációk egy témára.

BlackOne, BlueOne, BordóOne, BrownOne, GyöngyházOne, OrangeOne
Ja, ebben egyet értek. Kék szép meg minden, de ha már újra kell
fújatni a motort, akkor szeretnék olyan színűt, amiből tutira nincs
másnak. Vagy csak kevés van.

Nekem ilyen a zöld. Gondolkodtam még a citromsárgán is, vagy valami
világoskéken (mint a Rizla festés, csak metálban).
Ha akarjátok felteszem ide a photoshop változatokat...