Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Segít vacillálni.
Ma megvizslattam elég rendesen, és ahhoz képest pozitív az eredmény: kb. tényleg egy tenyérnyi horzsolás van csak a bal oldalon, illetve a kopoltyúknál minimális karcok.

Ami érdekes, hogy szerintem a hátsó lábtartó nem hajlott el, vagy csak millimétereket, mert inkább az látszik, hogy a dob a villához ér, és a füle, amin fel van fogatva az hajlott el.

Lábtartó hegesztés meg esetleg, bár a váltókaros oldal ugye szanaszét lett furkálva, szóval az csere. Valakinek esetleg mindkét oldali lábtartó konzol + egy váltókar a "raktárban"?

Szín, kék: hát, bár a tiéd szép volt, annyira nem van a szívemhez nőve a kék szín. Inkább a pirosas árnyalatok, főleg a bordó, de pl. a Red féle zöld is igen jól mutat. Ez még elválik.

Ger14: tényleg no offense (tényleg), csak egy ici-picit figyelj oda jobban amikor írsz. Nagyon szemet bántó néhány kommented ("tilyednek jób").
Persze.
azért a tilyednek jób hangja van 30 az nem rosz öszekötő csővel?mert akor lehet hogy érdekel
Asszem a héten kiürül a tankom talán kétszer is!

http://www.idokep.hu/elorejelz...
Elég szép hangja van a videón a tiédnek. Mér akarod lecserélni?
Teszel rá egy Aprakovic matricár, oszt GÓ!
MARTIN 30-ér elégolcsó?
hétvégén jön az ismerös és megnézi valakinek nincs valami olcso sport dobja?vagy komplet rencer?de nem gyári
Dobot megfogod és visszahúzod a helyére jó erősen, amíg a lábtartók egyformán nem állnak.
Konzolok esetleg hegeszthetők, marad nagyobb összegre az idomjavítás. Festésnél a kék mint szín! Gondold meg!
Maszkot vettem én is, de csak szintén egyszer használtam hidegben. Mikor lassabban mentem eccerre bepárásodott tőle a szemüvegem.
Sajna szemüveg mellé se csuklya, sőt a pinlock is fölösleges mert hiába nem párásodik a plexi, a szemüveg teljesen beködösödik.
Valami aerosolt kell keresni, addig meg marad a plexinyitás 30-as tempó alatt.
Visszafojtani nem fogja az biztos!
Csavartávolság, az biztos egyezik?

Indexel hogy birkózol?
mert az enyémis ilyen 3 csavaros
szerintetek ez a kipufogó jó lenne a motoromra? http://www.kepesmotor.hu/kipuf... mert akkor megyek hétvégenként melózni keresztamámal
na ennek utánanézek,nem pénz érte.fizukor ezt is bekalkulálom..és majd lassan a többi téli kelléket is mint pl.;olaj és szűrő plusz egyéb apróságok..lesz mit csinálni a télen,hogy tavasszal ne kellejen már csak menni
Maszk: én se csípem az ilyen egész fejet fedő izéket. 1500-ért vettem itthon egy Shox viszonteladónál egyet, de hát... A varrás az orr résznél van. Mármint függőlegesen fut végig, kb. pont, mintha szemből a fejed felezővonalán menne.

Nagyjából pont nullaszor használtam emiatt. Ellenben a Homasitánál vettem egy "Nyakvédő LYCRA 9132,5" típusú cuccot, ez teljesen bevált, tkp. egyéb téli eseményeken (korizás, síelés) is használom, mert nagyon jó. Anyaga is, védi is a nyakat a kellemetlen huzattól, ha akarod, egész a szemed alá is felhúzhatod, de lehet csak nyakvédő. És 600 forint volt azt hiszem, ráadásul kis tároló izével, szóval bőven többet ért, mint a másik 1500-as, csak ajánlani tudom.
Nekem is bele kellene fújatni a jobb oldalába mert már úgy vettem,hogy a farokidomnál is van horzsolás és a fejidom sarkánál is.Ráadásul ha ez nem lenne elég a két oldalidom tuti lett már fújva mivel egyrészt nincs matrica másrészt napos időben látni,hogy elüt a 2 szín.Lehet telibe lesz az enyém is pingálva,csak nem tudom milyenre.

Cordura nekem is bevált viszont csukló térd nyak résznél kellemetlen a huzat.Nem szeretem a fejmaszkot ami védené a nyakam is,a kabátom pedig nem béléses kabi ezért aláöltözős mutatvány,ami nem épp a legjobb hidegben.Ezért nem erőltetem már az ilyen időben történő motorozást(nem mint ha lenne pénzem tankolni) de be kell látni,hogy lassan itt a vége a motorosidőknek
Cordura nekem nagyon bevált: béléssel egy rövidujjú van a kabát alatt nekem, a nadrágba meg most raktam először bélést, hogy mégis milyen: simán jó. Nekem a "fázós pontok" azok, ahol nem 100%-osan fed a ruha. Sajnos magasságom miatt a naci könnyen felhúzódik a csizma száráig, és ott befú a szél. Illetve a kesztyű vagy a kabát ujjának a szára lehetne picit hosszabb, na meg a kabát + nadrág összecipzár része még nincs megoldva (nem együtt vettem őket), de ott a gerincvédő vesevédője (de szépen körülírtam ) azért jó.

Szín még elválik, egyelőre nem gondolkodtam annyira Kawa zöldben (bár a RedOne ötlete szebb, mint az a sima Kawa zöld a régebbi Kawákon), a ger14 féle "cseresznye piros" nagyon tetszik. Aztán majd meglátjuk, mire fussa. Lehet matt fekete lesz.

De csak nem.
Jó lett a video Pistabá!Én is voltam ma még egy utolsót az utolsó pínzböl Mátrázni,de már nagyon hideg van.Cordurában aláöltözve béléssel együtt fáztam!De megérte :)

Motor 15kmig dadogott utána se baja.Érthetetlen de ez van..

Marad a padlizsán,vagy valami más színt gondoltál rá?
Nos, két lábtartó konzol tört, a váltókar "pöcke" elhajlott, bár teljesen használható, a kipuff kicsit megnyomódott (nem a dob, hanem az egész cucc bentebb van, épp hozzáér a hátsó villához a dob), illetve a bal oldalon tenyérnyi horzsolás a VC feliratnál, valmint a kopoltyúk széle kifehéredett, de nem tört.

Ami vagy a baleset miatt, vagy csak amúgy is bemondta az unalmast, az a fényszóró kábel (megtört, pilács (első) hol van, hol nincs), illetve a km spirál (remélhetőleg nem az agy).

Ami cserés, az a két lábtartó konzol + a váltókar. Az idom meg: amúgy is gondolkoztam egy fényezésen, ha nem lesz pézs nagyobbra ülni, akkor kap egy telifényt.

És egy kis őszi média:
http://sportmotor.hu/motoros_v...
http://sportmotor.hu/motoro
s_k...


Nem, nem onnan van. Majd egy sör mellett ha adódik alkalom elmesélem .
Sasi hogy áll a motorod?
Igen, Lúkra emlékszem. A név akkor nem onnan van?
Amúgy igen, Lúk Szkájvóker is vörösegy volt .
A Vörösegy sokkal-sokkal előbb volt mint a piros motor.
Nem a név lett a motor miatt, hanem a motor lett a név miatt .
Nagyon lezúztad szegényt?
Vagy "csak" idomsérülések lettek?