Párszor már le lett írva, hogy 22o körül kigyúllad a lámpa, 240 körül kell a tartalékra csavarni a csapot és 280 körül tankolni.
Óra nélkül honnan tudtad volna meddig volt elég?
tegnapelőtt pont úgyanígy jártam.
Csontra kifogyott a benzinem, a lámpám nem világított, csak miután leállt a motor és gyújtáson volt. De érdekes, mert eddig világított rendesen a lámpám, ha kezdett fogyni a nafta, most meg ha beindítom elalszik, és kise gyullad. Emiatt tolnom is kellett a motort az 51-esen vagy 3 km-t.
Az jó mert nekem teljesen elfogyott 5 kmrel a kút előtt.Hála istennek egy barátom kisegített 1 literrel amivel elmentem a kútig!Ezért király hogy nem jó a kmórám!:)
Azt mondta nekem telefonon, hogy előbb meg kell rendelni, le kell
előlegezni, és majd csak akkor kezdi el gyártani.
Szóval előbb mindenképp beszélj vele valahogy, de nekem is csak
1-2 nap után válaszolt az e-mail-emre.
Bár én kettőt rendeltem, de az egyik azé a klubtársunké aki
az első dobogókői túrán közelről csodálta a szakadék peremét .
Sziasztok.
RedOne : köszi, hogy szóltál. Én éppen tegnap küldtem emailt, de nem válaszolt rá. Jövő héten elugrok érte, szeretném rendbe tenni, mert fáj a szememnek ez a látvány. Ha megadnád a tel. számát, megköszönném. Indulás előtt azért nem ártana odaszólnom.
Más: én úgy jártam, hogy tavasszal vettem benzinszint érzékelőt. Beszereltem, és talán 3-4 alkalommal kezdett világítani a tartalékjelző lámpája, azóta meg sem nyikkan. Most tanácstalan vagyok, vegyek e másikat.
Nekem az a tapasztalatom minél drágább benzint tankolok, annál
előbb kezd el világítani, de ettől függetlenül arányosan kevesebbet
tankolok rá.
Szerintem ez a benya vezetőképességétől függ.
Szevasztok!Ma délelőtt kiderült hogy nem jó a benzin szintjelőm sem mert csontra kifogyott és nem világított csak mikor megállt a motor és simán gyújtáson volt.Mikor kéne villogni ill.világítania?
rendben,asszem elég egyértelmű,hogy ne vegyem le a láncot
Tl-t Gsx-R-t nem takarítottam,mert mind a kettő fél nyarat volt meg kb.Lehet én vagyok igénytelen vagy trehány de az alatt a kis idő alatt mivel se nem ropogott se nem volt retkes nem álltam neki láncot pucolni.Fújtan rendszeresen és ennyi..
Most meg kell csinálni mert piszkos is és ropog is.Kroki lesz és majd rajta megcsinálom a helyén.Pedig ezt is fújtam és szétszedve sem volt a hajtása,se a kerék nem volt kivéve..
Gondolom nem tűnök egy gondos és hozzáértő motortulajnak de nem volt meg egyik motorom sem addig,hogy azon kelljen gondolkodnom,hogy télen mit kell csináljak rajta.Telente mindíg quadoztam ez lesz az első mikor marad az utcai télre..
Egyébként ennyire mélyen egyikbe sem mentem bele,hogy mit-hogy milyen jó a motornak miből mint ennél..
Sziasztok.-Azért írok ,hogy nehogy valamelyikőtök bevásároljon.
Van a Képesmotoron 1 RF 900 515-ért az pár hónapig az enyém volt szerencse ,hogy csak addig ,aztán visszament szépen az ex gazdihoz.-Úgy hirdeti,hogy az ország talán egyik leg megkiméltebb RF 900-a.
Nos ehhez csak annyit fűznék,hogy 1000-km-en 1 liter olajat eszik.
Azonkívül el van menve az első villahídja is, és a sebváltó kezdi kidobálni a 2-ik sebességet.
Nehogy bedőljetek a külcsinnek.-Minden jót ,várjuk türelemmel a jövő szezont.-Sziasztok.
Beszéltem majosházával, személyesen átvehető, írtad, hogy neked
ez lenne a jobb.
A minőségről kérdeztem, azt mondta, hogy öntési csonkok maradnak rajta,
illetve a csavarfuratot magunknak kell kifúrnunk, és fényezéshez
elő kell készíteni.
Nekem most folyamatban van 2db. rendelése, ha megvárod mire
elkészül teszek fel róla fotót.
Benzinpumpa nem zümmögött, de én sose hallottam még zörögni.
Óra nélkül honnan tudtad volna meddig volt elég?
Csontra kifogyott a benzinem, a lámpám nem világított, csak miután leállt a motor és gyújtáson volt. De érdekes, mert eddig világított rendesen a lámpám, ha kezdett fogyni a nafta, most meg ha beindítom elalszik, és kise gyullad. Emiatt tolnom is kellett a motort az 51-esen vagy 3 km-t.
http://www.shox.hu/downloads/2...
Megyek most! Az a biztos.
Onnantól már csak kb 50 kilóméter van a gyönyörből.
ujjaim, és minden piros lámpa gyönyör mikor legalább a jobb kezem
melegíthetem a kipuffon.
Fent van a műanyagos műhely telefonszáma a lap tetején.
Azt mondta nekem telefonon, hogy előbb meg kell rendelni, le kell
előlegezni, és majd csak akkor kezdi el gyártani.
Szóval előbb mindenképp beszélj vele valahogy, de nekem is csak
1-2 nap után válaszolt az e-mail-emre.
Bár én kettőt rendeltem, de az egyik azé a klubtársunké aki
az első dobogókői túrán közelről csodálta a szakadék peremét .
http://koponyeg.hu/ ---- csütörtökön 18 fok lesz felénk lehet előbújik a "medve" a garázsból....
RedOne : köszi, hogy szóltál. Én éppen tegnap küldtem emailt, de nem válaszolt rá. Jövő héten elugrok érte, szeretném rendbe tenni, mert fáj a szememnek ez a látvány. Ha megadnád a tel. számát, megköszönném. Indulás előtt azért nem ártana odaszólnom.
Más: én úgy jártam, hogy tavasszal vettem benzinszint érzékelőt. Beszereltem, és talán 3-4 alkalommal kezdett világítani a tartalékjelző lámpája, azóta meg sem nyikkan. Most tanácstalan vagyok, vegyek e másikat.
előbb kezd el világítani, de ettől függetlenül arányosan kevesebbet
tankolok rá.
Szerintem ez a benya vezetőképességétől függ.
Tl-t Gsx-R-t nem takarítottam,mert mind a kettő fél nyarat volt meg kb.Lehet én vagyok igénytelen vagy trehány de az alatt a kis idő alatt mivel se nem ropogott se nem volt retkes nem álltam neki láncot pucolni.Fújtan rendszeresen és ennyi..
Most meg kell csinálni mert piszkos is és ropog is.Kroki lesz és majd rajta megcsinálom a helyén.Pedig ezt is fújtam és szétszedve sem volt a hajtása,se a kerék nem volt kivéve..
Gondolom nem tűnök egy gondos és hozzáértő motortulajnak de nem volt meg egyik motorom sem addig,hogy azon kelljen gondolkodnom,hogy télen mit kell csináljak rajta.Telente mindíg quadoztam ez lesz az első mikor marad az utcai télre..
Egyébként ennyire mélyen egyikbe sem mentem bele,hogy mit-hogy milyen jó a motornak miből mint ennél..
Van a Képesmotoron 1 RF 900 515-ért az pár hónapig az enyém volt szerencse ,hogy csak addig ,aztán visszament szépen az ex gazdihoz.-Úgy hirdeti,hogy az ország talán egyik leg megkiméltebb RF 900-a.
Nos ehhez csak annyit fűznék,hogy 1000-km-en 1 liter olajat eszik.
Azonkívül el van menve az első villahídja is, és a sebváltó kezdi kidobálni a 2-ik sebességet.
Nehogy bedőljetek a külcsinnek.-Minden jót ,várjuk türelemmel a jövő szezont.-Sziasztok.
Látni is ahogy megette a lánc a lánckereket, de ettől függetlenül
télen cserélek csapágyat a hátsóban.
Beszéltem majosházával, személyesen átvehető, írtad, hogy neked
ez lenne a jobb.
A minőségről kérdeztem, azt mondta, hogy öntési csonkok maradnak rajta,
illetve a csavarfuratot magunknak kell kifúrnunk, és fényezéshez
elő kell készíteni.
Nekem most folyamatban van 2db. rendelése, ha megvárod mire
elkészül teszek fel róla fotót.