Alámeríteni nem a legszerencsésebb, mert ha beszivárog az oldószer onnantól már csak párszáz kilóméter van hátra a cseréig.
Teljesen meg nem jönle ígyse úgyse csak ha szétvágod, vagy a lengővillatengelyt szétszeded. Bár azt se árt megzsírozni néha a himbacsapokkal együtt.
Nem jó ötlet!
Szegecselt patentszem, ha szétveszed már nem lehet visszarakni.
Kapsz újat bótba, összerakni célszerszám kell amiér elkérnek egy ötöst mármint a melóér! Nameg a patentszem se 2fillér.
Hátsó emelőt aláteszed megemeled és már kenheted is.
Alá azér tegyé valamit amibe belecsöpög a cucc.
Ecsettel addig kend míg tisztul, folyóvízzel öblítesz, száradás után át drótkefézheted a hevederek oldalát, de vigyázz az O gyürükre! Aztán mégegyszer átkened és öblítesz. Végén meg szokom járatni állványon egész 6-ig, hogy leszórja a vizet, száradás után befújom.
na vettem brigit,már csak neki kell ülni és letakarítani.azon gondolkodom,hogy vajon ez pintelőszemes vagy össze van sajtolva az egyik csapnál(szétszedhető e) ha össze vam sajtolva igen nehéz lesz levenni..esztergáltatok hozzá egy sűrű menetes csavarból kinyomó tüskét,csak könnyebb lenne kint takarítani,mint a helyén nem?na meg uj szettnél is valahogy össze kell rakni a láncot..bár lehet rosszul gondolom..
Fényképezd le a másik oldalt is és nyomd ide!
Hátha meglátunk valamit.meg a villanyak belső oldalát jobbról balról ha levetted a tankot. Műszerfal melletti burkolat alá, műszerfal alá mindkét oldalról!
Szóval amerre kábelt látsz azt mindet! Told ki a napfényre és használd a makrót!
Brigéciol d3, vagy petróleum meg ecset.
Amit első körben nem tudsz lemosni azt a hevederek oldaláról drótkefézd le óvatosan az O gyürükre vigyázva!
Brigéciolt simán lemosod slaggal a végén. Megszárad és befújod rendesen a görgőket.
Benzinnel semmi képp!
A zöld csatlakozó az rendbe van. Feketén kapott jelet engedi tovább a zöld kábelen a fesszab melletti reléhez. másik kép az túl életlen.
Harmadik és második kép az a kábelkorbács szétbontása után készült? Ha a korbács betekerése szerinted gyári volt, akkor inkább a relét keresd amire a szürke és a narancs(vagy barnás narancs) zöld csíkkal kábelek mennek.
lehet még bőven feszíteni,csak olyan a lánc külső széle,mint ha bele lenne tapadva az olaj miatt(beleragadt a por) vagy nem tudom mi miatt egy csomó retek..ezért írtam,hogy le kellene venni és kimosni..csak nem tudom mivel..benzinnel nem biztos,hogy kellene
15-47 áttétellel vettem, csak egy magasnyomású mosás után elkezdett nagyon gyorsan nyúlni. Kénytelen voltam lecserélni.
Gyári javaslat miatt vettem a 14-es első lánckereket, de a túrák miatt jobb a 15-ös.
GPS felvételeken kipörgött az óra 190-ig, de a navigáción 174 volt a legmagasabb érték a 14-47 lánckerékpárral.
na ezt most nem értettem.van egy kompl. szetted első hátsó kerék plusz lánc és pluszba egy 15 fogas első?
az lehet egyébként,hogy mivel nincs agyonra kopva a lánckerekem de ropog mégis akkor csak a láncot kellene átmosnom és jó lenne?nem úgy tűnik,hogy ferdére vannak kopva a fogak csak elindulás után 1ban kicsit keményebb induláskor ropog..utána már nem
A fekete fehér kábelek fixen testre vannak kötve elméletileg. A bal oldali indexeknél a pozitív egy fekete kábelen megy, a jobb oldaliaknál világos szürkén. Ezek mind az index kapcsolóból jönnek. Ami az index kapcsolóba bemegy, az egy világoskék kábel elméletileg. Tehát egy világoskék kábelt kell keresni, ami bemegy valami relébe valahol.
Teljesen meg nem jönle ígyse úgyse csak ha szétvágod, vagy a lengővillatengelyt szétszeded. Bár azt se árt megzsírozni néha a himbacsapokkal együtt.
Sehogy?
Szegecselt patentszem, ha szétveszed már nem lehet visszarakni.
Kapsz újat bótba, összerakni célszerszám kell amiér elkérnek egy ötöst mármint a melóér! Nameg a patentszem se 2fillér.
Hátsó emelőt aláteszed megemeled és már kenheted is.
Alá azér tegyé valamit amibe belecsöpög a cucc.
Ecsettel addig kend míg tisztul, folyóvízzel öblítesz, száradás után át drótkefézheted a hevederek oldalát, de vigyázz az O gyürükre! Aztán mégegyszer átkened és öblítesz. Végén meg szokom járatni állványon egész 6-ig, hogy leszórja a vizet, száradás után befújom.
Forgattam a kereket miközben mostam.
Semmiképp nem csinálnék belőle nagyobb munkát mint amekkora.
Ecset + lábos ...
Legjobb ha megméri az ember mennyi az annyi.
szétszedte az első lánckereket és ropog mint egy géppuska.
Nem is lóg.
Biztos valahol egy szakaszon megnyúlt de hiába lehetne még feszíteni,
ha szétszedi a lánckereket és ropog... vagy nem ?
A tippek közt az első 2 rész is.
Hátha meglátunk valamit.meg a villanyak belső oldalát jobbról balról ha levetted a tankot. Műszerfal melletti burkolat alá, műszerfal alá mindkét oldalról!
Szóval amerre kábelt látsz azt mindet! Told ki a napfényre és használd a makrót!
Amit első körben nem tudsz lemosni azt a hevederek oldaláról drótkefézd le óvatosan az O gyürükre vigyázva!
Brigéciolt simán lemosod slaggal a végén. Megszárad és befújod rendesen a görgőket.
Benzinnel semmi képp!
Én a brigit használom.
Harmadik és második kép az a kábelkorbács szétbontása után készült? Ha a korbács betekerése szerinted gyári volt, akkor inkább a relét keresd amire a szürke és a narancs(vagy barnás narancs) zöld csíkkal kábelek mennek.
Gyári javaslat miatt vettem a 14-es első lánckereket, de a túrák miatt jobb a 15-ös.
GPS felvételeken kipörgött az óra 190-ig, de a navigáción 174 volt a legmagasabb érték a 14-47 lánckerékpárral.
Láncot akkor kell cserélni ha már nem tudod tovább feszíteni és sok a lánclógás. Ha még van feszítési lehetőséged akkor fújd meg a láncot rendesen.
az lehet egyébként,hogy mivel nincs agyonra kopva a lánckerekem de ropog mégis akkor csak a láncot kellene átmosnom és jó lenne?nem úgy tűnik,hogy ferdére vannak kopva a fogak csak elindulás után 1ban kicsit keményebb induláskor ropog..utána már nem
A fekete fehér kábelek fixen testre vannak kötve elméletileg. A bal oldali indexeknél a pozitív egy fekete kábelen megy, a jobb oldaliaknál világos szürkén. Ezek mind az index kapcsolóból jönnek. Ami az index kapcsolóba bemegy, az egy világoskék kábel elméletileg. Tehát egy világoskék kábelt kell keresni, ami bemegy valami relébe valahol.
Ha minden igaz, akkor egy fekete kábelt keress, piros jelöléssel (gyűrű, vagy pötty). Hogy hányas láb azt ne kérdezd