Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Császtok!az első ülés alatti fekete dobozból kapja a fordulatszám mérő a vezérlést?És pontosan tudja valaki hogy melyik érintkezőről megy?Mert az enyémben ki van cserélve a doboz és jelenleg nem működik! Ja és most elszakadt a kilóméteróra spirálom is!
Mérjél kö....g rendőr!
Ja, és a kis fekete dobozt is fényképezd le, legalább is a csatlakozását. Csak éles képet csinálj légyszi
GER!

Elég nagy a kavalkád. Ha a második képet meg tudnád csinálni élesebben, az jó lenne. Meg vedd le a jobb oldali burkot, és ott is csinálj képeket, hogy ott mi van.
új felylemény van az index ügyben az oldal sztendet kapcsoló vezetéke feljön és van ot egy csatlakozo az van az elsö képen és onnan megy továb és a második képen ot hozá van szigetelő szelagozva egy ugyan olyan zöld szinü vezeték és bele mennek kis fekete valamibe amiröl valamelyik nap beszéltunk
a harmadik képen pedig a bal oldali index két fekete fehér kábele egybe megy egy nagy ob fekete fehér kábelbe aminek nem értem a lényegét akkor mért két kábel van ?
Most hogy írtad ezt a 15 fogat elkezdett érdekelni, hogy az enyémen
mi van...
Azt olvasom, hogy gyárilag 14-47. Namost nekem 14-49.
Ez magyarázatot adhat arra, hogy miért nem ment soha 180-nál többet.

Tieteken mekkora (volt) a hátsó lánckerék ?
Ok ez van.
Van láncszettem alig használt rendszeresen fújva plussz első 15 foggal. 15 ér a tiéd, máris marad olajra.


http://www.jtsprockets.com/52....
na kiszámolgattam mindent,de akárhányszor akármit lehúzok,hogy majd jövő hónapban meglesz nem tudok úgy kijönni,hogy ne 0 legyen a vége a kiadásoknak.ha van rá vevőd fájó szívvel de add el mert nem tudok ígérni semmit.ha marad egy kis pénzem is kell láncszettet vennem rá + olaj a szezonra majd és még a karbihoz is bizonytalan,hogy kell e valami vagy csak takarítani kell megint.sajnálom..rohadt dolgok az anyagi részek és még azt mondják kezdünk kilábalni a válságból
igen
ha utalom akkor csak az utánvét díjával kevesebb a posta de akkor is 31-32e-et kell utaljak,így én fizetem és nem te.Vaterán így szoktam megoldani a dolgot..

számolgatok és jelentkezek ma-holnap
Az ár az 30 +posta kb 2500. vagy ha utalod a lét akkor a posta kevesebb mert én fizetem amit te nekem fizetsz.
Rednél ebbe már belekeveredtem a nyáron, de azóta egyenlítettem a hibát.
számolgatnom kell a kiadásokat jövő hóra.mennyi marad erre a nemes célra
mennyit mondtál rá?
mennyi lenne a postája?
személyesen kicsit messze vagyunk sajnos egymáshoz..
Krisz hogy állsz a kipufogóvételhez?
Van több érdeklődőm rá, de még tiéd az elsőbbség ha mondasz egy reális időpontot.
Azon se lepődnék meg, ha a műszerfal alatt lenne!
Bár valószinűbb az ülés bal oldala.
Tank alatt a villanyaknál van egy kupac csatlakozó, bár ez már csak egy kétségbeesett utolsó ötlet.
Igen, az a VC lesz. Tényleg...
Mikor levettem a gyújtást utána kattant kb. 2 másodpercre.
ezeket mind megnézem holnap remélen meglesz a hiba
GER!

Ja, és még azt próbáld ki, hogy ha a kisebbik reléről lehúzod a csatit, akkor világít e az index. Azt már írtad, hogy a moci nem indul, de ez természetes. A nagyobbik fekete doboz akkor a VC.
GER!

Csinálj légyszi képeket a bal oldalról is, hátha ott lesz eldugva. A tank alá nem igazán tettek semmit, csak a gyújtótrafókat, ha jól emléxem.
Én is pont ezeket néztem
Dehogynem meg van:
Bandit 400-é de a rendszeretek ugyanaz.
Igen én is pont azt nézegetem, csak pdf és nem tudom idetolni.
Tényleg, igazad van, az a fesszabályzó. Megnézem a képeket, házha. Viszont a VC valami gyújtásreléről kapja a jelet, ami a banditon a bal oldalon van. Ezek szerint az RF-en a jobb oldalon.
A hűtőbordás a fesszabályzó.

Gondolom Red körbefotózta rendesen miközben szereltetek, azokon is hátha megtalálni a szökött relét.
Akár fel is tölthetnétek párat.
Az az indexkapcsolóhoz megy.
Az elé van bekötve a relé.
Sok lehetőség nincs, vagy a balközépen vagy a fejidom környékén lesz, esetleg a hengerfej felett a termosztát környékén. Ha találsz 2 vezetéket simán összeszigetelve, az már gyanús legyen!
Na ezen ott van, csak meg kell keresni!