Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ellenállat nem azért kellett, hogy ne világítson, hanem azért, hogy
a 13V-ból a maradékot az vegye fel, így nem ég ki a led.
Amúgy a digitesen megvannak azok a terelők... és nem teljesen jól
működik a megoldásom, kb. 5 hónapja nem ég a bal fele, folyamatosan
elereszt a forrasztás a rezonancia miatt bal oldalt.
A visszajelzők és a műszerfal bal oldala azóta is OK.

Télen jön az SMD ledes megoldás, a fehér hátlapra ragasztva.
köszi holnap meg nézem
Nekem sem lesz meg a 60 , most léptem át az 59-et.
A váltó nem km függő... ha valaki gyötri 10k alatt haza lehet vágni
az 1. 2. fokozatot (szerintem).
A km-et illetően meg azthiszem én vagyok a kakukktojás, mert azt
hittem, hogy 37e km-el vettem, de kiderült, hogy 137e volt az...
13e-et tudtam még menni a blokkal. De az "új" még vinnyog .
Én 69el vettem de nekem sem dobálta csak kemény volt a váltója..nem tudom milyen olaj volt benne,de szezon elején Repsol került bele és vaj puha lett..bár van aki szidja ezt az olajat..

most 73van benne majdnem mivel a fél szezont elszartam a karbi takarítással gyertya cserével szinkronnal és egyéb nyalánkságokkal nem volt túl bő kilométerileg

és most jön a tél,aminek örömére szedhetem szét a karbit megint mert 1 hónapig volt jó és megint ugyan azt csinálja(dadog nagyobb gázra az első 10-20km alatt hidegen)

De sok örömet szerzett nekem és még fog is ezért megdobban a szívem ha ránézek
Sziasztok!

Nekem is volt kiégve égőm és én innen rendeltem volna,ha nem vettem volna gyárit bele..
http://www.freeweb.hu/ledshop/...

Nevem: Kozma Zoltán
Email címem: sk.ledshop@gmail.com
Telefonszámom: 0036703756702

Halál rendes csáó és mindenféle led van nála ha mégis e mellett döntenél.
Asszem szórt fényű kellett bele,hogy bevilágítsa az óra hátulját.

sok sikert
Ráteszed az ujjad, megérzed melyik kattan mikor ráadod a gyújtást.
A másikat kell megnézned!
Előttük a hűtőbordás a fesszabályozó.
nem tudom meikre gondolsz be tudod esetleg karikázni?
Dani ez ott van hozzád közel. Megnézted?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf400r-41
36602


Tavasszal még idomozva hirdette.
Akko relécsere.
Esetleg szedd szét, pucold meg, kontaktspé, lehet csak beragadt.
Jobb oldalt a fesszabályozó mellett van, egyik a gyújtás ráadásakor kapcsol, másik az indexé.
csak világitanak az indexek
Most nézem a képed, faßa kicsi halogénizzós indexeid vannak. Ezek simán működnek a gyári relével, mert az izzó ugyanakkorát terhel.
Mér mik a tünetek? Az is 21 wattos.
Red nek működik a cucc, Ő darabonként vett valamilyeneket és azokat pakolta a digitesbe. Sőt leellenállásozta őket, hogy ne világítsanak annyira. Emlékeim szerint.
Miénken az izzó előtt van egy takarólemez ami nem engedi direktbe előre a fényt. Ez gondolom hiányzik a digitből. Ha azokat eltávolitottam volna, lehet hatásos lett volna.?
az enyémen az van hogy H21W akkor lehet hogy a relé rosz?
21W
hello lenne egy kérdésem hány watos izzok vannak a gyári idexekben mert az enyémen nem eredeti van és elenálást szeretnék bele rakni hogy mekorát vegyek
vagy esetleg valaki nem ért hozá hogy el magyaráza mert az elektronikába nem vagyok tul jo
Ez a led egy kicsit kiábrándító, na jó nem is kicsit, azt hittem, hogy este is napszemüveget kell felvennem, nehogy olyan legyen a szemem mintha napba néztem volna, akkor marad a sima izzó.
Mindig találni beragadt darabokat most is. 95-ig nem tudták eladni , 97-ben meg komoly árengedménnyel megvette valaki. Idehaza meg 2003-ban helyezték forgalomba.
Enyém órájában 55000 volt tavasszal, de a sebességet csak egyszer nem vette rendesen a Pancsiringen, de ott inkább Én bénáztam el mert előtte se és utána se jelentkezett a probléma. Műanyag alkatrészeken van gyártási táblázat bepontozva mikor gyártották a cuccot. Azokat megnézed, lehet akár 93-mas is mondjuk az ülése.
Kapsz bele való ledes izzót. Én kicseréltem tavaly kék ledesre, de hamar visszatettem az izzókat, mert nem volt hatásos.
Indexnél meg vagy ellenállást pakolsz vagy relétcserélsz.
Az meg van!
Én 36.000-el vettem az enyémet, amit kb. reálisnak tartottam.Most 75.000 van benne, de nekem nem dobálja ki a 2.-at.
Szóval szerintem az nem mérvadó.Mondanám, hogy a féktárcsák, de van aki 50.000nél cseréli azt is, és akkor nem tudod megmondani arról sem.
Szerintem amúgy nem a km számít.Nekem egy baleset miatt 56.000nél kellett blokkgenerált csinálnom, de még a gyári marás látszott a hengerbe, és egyáltalán nem volt vállas.
Szóval a lényeg, hogy rendben legyen: ne rángasson, ne csattogjon, egyenesfutás legyen OK, ne dobálja a sebességeket, és hogy ha ráülsz kapjon el egy olyan érzés, amitől a kulcs elfordítása után egy undorítóan önelégült vigyor kúszik az arcodra, és minden gázadásra csak szélesedik .
Köszi a választ. A motort elvileg 2003-ban helyezték forgalomba. Ezért irtam, hogy 29000 Km van benne, (mert ez így már hihetetlen.) Azt olvastam v.milyen teszten, hogy ha 50 ezer Km körül már dobálja a 2. fokozatot a váltó. Mikor vettem jól megcibáltam, nem dobálta a sebességet, gondoltam reális a Km.