Oksa, bár a mociról már RED rakott fel fényképet. Egyenlőre uabban a nyeregben ülünk, bár én sokkal kevesebbet . Reményeim szerint jövőre már külön gépsárkányt fogunk birtokolni .
Na, újabb fejlemények vannak index ügyben . A digit műszerfalas RF400-nál egyben van az index, és az oldaltámasz reléje. Ez az a nagyobbik, fekete doboz, ami a régi műszerfalasoknál nincs, nekik külön van index reléjük. Ami a csúcs, hogy teljesen hang nélkül üzemel.
Ezt az infót csak kerülő úton, egy GSXF kapcsolási rajz alapján sikerült kideríteni, mivel azok mind digit műszerfalasok.
Ger mociján is ott a fekete doboz. Ott kell keresni a hibát. Lehet, tönkre vágták az elektronikát benne. Ha kell kapcsolási, megpróbálom felrakni.
Leszedem az ülést és ránézek, de hogy most szét nem szedem, az
biztos.
Ha ráér, akkor télen úgy is szét lesz szedve...
Bocsi, de idén annyiszor szétszedtem már, hogy hányingert kapok az
imbuszkulcs láttán.
Kötegelésben nem nagyon tudni merre megy a kábel, ez meg már nem kattog működés közben mint régen, hogy hang után megkeresse.
Régebben készült képeken esetleg megkeresni a kis dobozkát, hátha odakerült valamelyikre!?
Az a baj, hogy most már én sem emléxem, hogy hol láttam . Az meg kizárt, hogy ez miatt szétszedje. Nemsokára úgy is leteszi (kémeim jelentették, hogy ha kifogy a tank) , akkor van esély, hogy szétszedjük.
Gernél legegyszerűbben a visszafelé követés vezetne erdeményre, a kapcsolótól kiindulva.
Másik lehetőség, hogy valami miatt a relé megvan valahol de rövidrezártan maradt.
Red motorján se ott van mint a miénken, azért ha meg tudja mondani, hol az övén talán GER-én is ott lesz.
Sziasztok.
Ha már elektromosságnál tartunk, lenne nekem is kérdésem hozzátok. Az érdekelne, hogy a tankból 2 vagy 3 szálas vezeték jön le a benzinszint érzékelőjéről, illetve a tankban 1 vagy 2 részes érzékelő van e. Én úgy vettem anno a gépet, hogy le volt zárva csavarral a tank alja. Szeretném eredeti állapotba hozni, de pl. tudnom kellene, hogy milyen tápot kap a műszerfalnak az a része, ahol számolja tartalék menyiségnél, hogy hány km. van még hátra. Remélem érthetően irtam le. Előre is köszi minden segitséget.
A relé hiányzik, ez egyértelmű. Az is látszik, hogy a csatlakozója ott figyeg. A csatiba belemegy a narancs-zöld, a szürkét nem látom tisztán. Azért világít folyamatosan, mert direktbe lett bekötve, ami azt jelenti, hogy a kapcsolóba menő szürke vezetékre valahol adtak fix 12V-ot.
Na ezt a pontot kell megkeresni. Viszont amíg nincs relé, addig nem fog müxeni rendesen. Ezért azt javallom, hogy első körben szerezz egy relét, amit rendesen be is tudsz majd szerelni.
már nem értem az egészet szerintem szerelő lesz belőle de ha eszetekbe jut valami irjátok le lehet hogy segit
az lehet hogy direktbe van kőtve?vagy hülyeség?
Szóval.
Ami a piros négyzetben van, az a VC vezérlése lesz, mert nekem nem volt, viszont mindenki más fényképén ott van akinek változós a blokkja.
Fekete négyzetben van a relé az áramtalanításhoz.
Zöld négyzet helyén kellene lenni az indexrelének. Van ott 2 kábel egyszerűen összeszigszalagozva (valószínű, hogy szürke, és narancs zöld csíkkal) aminek arra kellene csatlakozni.
Boncsad szét és már villogtathatod is az irányjelződ. Mivel 21wattos halogén indexeid vannak, sima 12V 2X21W os indexrelét kell venned akármelyik motoralkatrészt árusító üzletben, vagy neten, de a postaköltség miatt érdemesebb boltba menni.
bike-tv-itt-megtalaalod-a-sport-klubbon-futal-m%E5asorokat-is