Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az indexek vezetéke aszthitem hogy gyors menet lesz de nem salynos már kezd az idegeimre menni
Hát, nem semmi kavalkád van Minden esetre közeledünk a megoldáshoz, csak kitartás. Valahol meg kell lennie a relének, vagy tényleg direktbe van kötve 12V-ra.
Ezek szerint a fekete doboz lenne a VC, a hűtőbordás a gyújtás, az akkunál a vezérlő, bal oldalon az önindító relé, jobb oldalon az oldaltámasz relé, a gyújtással, és VC-vel. Ott kéne még lennie az Index relének is, legalább is az elmélet szerint.
mi hova megy?
leszedem malyd a tankot és ki derul hova megy
ilyet 12V 2X21W felirattal.
Akkor keress valahol egy kicsi dobozt akárhol a motoron amire 2 vezeték megyrá.
Mégis csak a VC doboza lesz!
Ugye az csak sebességbe rakott motornál működik, üresbe hiába pörgeted a blokkot nem kapcsolja át a vezétműtengely(eke)t.
Erre számitottam!
OK akkotr csak index, minden megy valahova.
ja és ha a nagyobikat lehuzom akor teker és van minden világitás világit az indexis az üresetis jelzi meg ha sebeségbe van akoris de akor nem indul be a motor szoval az szerintem valami más
szerintem a kisebik az önindito relé mert aszt leveszem nem pőrgeti az öninditot
az nekemis olyasmi szinű
az végülis csak egy csatlakozó és onak a két indexnek két-két vezeték megy előre egy nagy kábel kőtegbe és onan nem tudom hova megy mert a tanktol nem látom de hétfőn le vaszem a tankot és megnézem de a kábel kőteget nem akatom meg bontani
Kicsit tanácstalan lettem, mert K. István motorján ugye megvan mind a 3 doboz.
Ha a hátsó dupla akkor minek?
Meg a vezetékszinezés, az enyémen nincs olyan rózsaszín.
Jobbról a fesszab mellett van a gyújtás reléje, balról az aksi mellett az önindító reléje van.
Erről a 2 kábelről pár szót, esetleg jobb képet!?
Nekünk CZ350 volt, később MZ150. Közte Jawa 350, Pannonia250. A fényképezéssel akkoriban meg nem törődtem sajna. Most látom, hogy hiba volt, de akkor ki gondolt erre?
GER

Ha lehúzott csatinál próbálod gyújtásra, akkor világítanak az indexek kapcsolásra? Ha nem, akkor az a reléje.

Megnéztem, az indító relé a hatszázason bal oldalon van a burkolat alatt. Lehet, a négyszázason is?
Későbbi MZ korban!?
Az oldaltámasztól a zöld vezeték jön a kicsi reléhez ami gyújtáskor kattan. Oda van még kötve az üresjelző lámpája-kapcsolója.
Az valami más lesz mert az megvan a fesszab mellett.
Sajnos nem . Igaz, akkor még maga a fényképezés is gyerekcipőben járt nálam
Azokban a70-es években nem készültek képek?
Ha lehúzod róla a csatlakozót, akkor gyújtásráadásnál és indexkapcsolásnál mit csinál a rendszer?
igen az oldaltámasztó kapcsoló müködik akor az a nagy fekete a rosz megnéztem aba 4 vezeték megy piros ,narancssárga kék csikal piros fehér csikal fekete fehér csikal de a csatlakozon 6 lyuk van és a fekete valamin is 6 bizgenytyű van
2010, 06, 08, 3. részére gondoltaM.

http://youtu.be/c5-50T6U67k