Hát, nem semmi kavalkád van Minden esetre közeledünk a megoldáshoz, csak kitartás. Valahol meg kell lennie a relének, vagy tényleg direktbe van kötve 12V-ra.
Ezek szerint a fekete doboz lenne a VC, a hűtőbordás a gyújtás, az akkunál a vezérlő, bal oldalon az önindító relé, jobb oldalon az oldaltámasz relé, a gyújtással, és VC-vel. Ott kéne még lennie az Index relének is, legalább is az elmélet szerint.
ja és ha a nagyobikat lehuzom akor teker és van minden világitás világit az indexis az üresetis jelzi meg ha sebeségbe van akoris de akor nem indul be a motor szoval az szerintem valami más
az végülis csak egy csatlakozó és onak a két indexnek két-két vezeték megy előre egy nagy kábel kőtegbe és onan nem tudom hova megy mert a tanktol nem látom de hétfőn le vaszem a tankot és megnézem de a kábel kőteget nem akatom meg bontani
Kicsit tanácstalan lettem, mert K. István motorján ugye megvan mind a 3 doboz.
Ha a hátsó dupla akkor minek?
Meg a vezetékszinezés, az enyémen nincs olyan rózsaszín.
Nekünk CZ350 volt, később MZ150. Közte Jawa 350, Pannonia250. A fényképezéssel akkoriban meg nem törődtem sajna. Most látom, hogy hiba volt, de akkor ki gondolt erre?
Az oldaltámasztól a zöld vezeték jön a kicsi reléhez ami gyújtáskor kattan. Oda van még kötve az üresjelző lámpája-kapcsolója.
Az valami más lesz mert az megvan a fesszab mellett.
igen az oldaltámasztó kapcsoló müködik akor az a nagy fekete a rosz megnéztem aba 4 vezeték megy piros ,narancssárga kék csikal piros fehér csikal fekete fehér csikal de a csatlakozon 6 lyuk van és a fekete valamin is 6 bizgenytyű van
Ezek szerint a fekete doboz lenne a VC, a hűtőbordás a gyújtás, az akkunál a vezérlő, bal oldalon az önindító relé, jobb oldalon az oldaltámasz relé, a gyújtással, és VC-vel. Ott kéne még lennie az Index relének is, legalább is az elmélet szerint.
Ugye az csak sebességbe rakott motornál működik, üresbe hiába pörgeted a blokkot nem kapcsolja át a vezétműtengely(eke)t.
Ha a hátsó dupla akkor minek?
Meg a vezetékszinezés, az enyémen nincs olyan rózsaszín.
Ha lehúzott csatinál próbálod gyújtásra, akkor világítanak az indexek kapcsolásra? Ha nem, akkor az a reléje.
Megnéztem, az indító relé a hatszázason bal oldalon van a burkolat alatt. Lehet, a négyszázason is?
Az valami más lesz mert az megvan a fesszab mellett.
http://youtu.be/c5-50T6U67k