Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A '96 utániak már mind digitális műszerfalasak. De révén hogy japán belpiac, elég sokan csalnak az évjárattal (akár tudtukon kívül is), mert ugye valahogy bekerül az országba, lehet, hogy már ott sokkal fiatalabbként regisztrálták, stb.

A 29'000 km pedig olyan, hogy ha sokat állt, akár még reális is lehet. Az enyém '95-ös, majdnem 50'000 km van benne és a hozzáértőbbek szerint is reális nagyjából. Mindezt úgy, hogy az előző (lényegében hobbimotoros) gazdájánál 7 évig volt, én pedig nem számítok extrém esetnek, évi 6-8e km az, amit beleteszek. Konkrétan 33'000 km-el vettem, idén meglenne az 50'000 km, ha az idő engedné, így csak negyvenkilencezer-hatszáz-valamennyi.

Lehet osztani-szorozni, a lényeg, hogy legyen rendben a gép és lehessen jókat túrázni / pályázni, biztonságban!
Ha jól tudom maradhat ez eredeti relé, de valami ellenállást barkácsolni kell a ledek elé, mert különben gyorsabban fog villogni.
Én már hallottam olyat is, hogy valaki a régi izzókat betette a hátsó ülés alatti tárolóba, merthogy annak jó az ellenállása, és az mellé kötötte be a ledes indexeket.
A bovdenek sajna kezdenek szőrösödni, inkább nem halogatom a cserét, az idei tél erre pont alkalmas. Normál izzó helyett tudok ledet belerakni, vagy kell még hozzá valami, mert a ledes indexeknél van külön ledes relé, itt esetleg simán cserélhető ?
Akkor úgy látszik rendben van a motor, mert amit irtál az rendben van.
A motorom 97-es akkor már nem új műszerfalnak kellene lenni rajta? A blokk nem volt még szedve az biztos, meg ha hinni lehet az órának 29000 km van benne. A hangja brutális, még a rendőr sem akarta elhinni, hogy 400-as.
Hány centi a fordulókör, nem mértem még. Egyformát fordul mindkét oldalra, nem szorul a tankhoz a kezed, nem éri el az ujjad a fejidomot, akkor nem csapta félre a kormányütközőt.
Bovdeneket elég átmosni benzinnel, és újra olajozni őket ha nem szálkásak. Km órában kiégett az alsó izzó,párásodás ellen meg sziloplasztot használtam.
Ja persze Érden kax!
Nem igazán akar elterjedni a kísérleti útportalanítás!
Azért feltolta az agyamat, csak hirtelen végiggondoltam, mikor utánamentem, ha még akkor letörik valamilyen oknál fogva a tükör amikor nekemjött, vagy annál a lámpánál, akkor még jó lett volna, de akkor még nagyon meglepödtem a reakcióján, meg a zöld is hamar jött, utána már csak a többi autós is azt látta volna, hogy a motoros letöri egy szegény nő tükrét, lehet nem jöttem volna ki jól belőle, ezért hagytam, már jártam hasonló helyzetbe kocsival, mikor, csak utólag tudtam kérdőre vonni, akkor is majdnem feljelentett egy jóakaró autos, mert miért ordítozik, egy nagyobbdarab kopasz ember egy nála kisebb szemüveges emberrel, miért félemlítem meg. Hát ennyi, de ha lett volna kár biztos nem hagyom annyiba a bolgot, de szerencsére nem volt.
Túl higgadt vagy.Nálam legalább egy nagyon durva ordítozás lett volna belőle, és ha neki ál feljebb, akkor mínusz 1 tükör.
Becsüllek a higgadtságodért.
Sziasztok,

tényleg elszoktak tőlünk az autósok, most reggel munkába jövet majdnem becsukott egy igen kedves hölgy egy pirosnál várakozó, és saját gépjárműve közé, én szintén a pirosnál álltam szabályosan. A hölgy olyan közel jött el mellettem, hogy a jobb könyökömmel behajtottam a tükrét (gyerekek, nagyon jó a kemény külső könyökprotektor, csak a csuklómat húztam meg egy kicsit, mert nem számítottam rá) és súrolta a lábamat. Erre lehúzta az ablakát és elkezdte a klasszikus szöveget, hogy mi a francért kell száguldozni a kocsik között, és ha nagyobb kárt okoztam volna neki?!?!?!?!? Hirtelen meglepődtem a bocsánatkérésén a figyelmetlensége miatt, ugyan nem arra kellett mennem, de csak utánamentem, hogy tisztázzuk az esetet. Mikor bekopogtam az ablakán, elkezdett kiabálni, hogy ne bántsam, de montam, hogy nincs szándékomban, ha akartam volna, már rég megtettem volna, de a tükrömbe szerelt kamerának hála (ami persze nincs) simán feljelentem veszélyeztetés miatt, egyből kedves lett, és elnézést kért, és kifizette volna az okozott káromat. Mivel már bezöldült a lámpa, mondtam, hogy legközelebb figyeljen, mert ha nem egy nyugodtabb motorosnak megy neki, nem csak a tükrét rugta volna le. Remélem a nap többi része jóbb lessz.
Itt ilyen az úttest .
Nem vetted el a kedvem, tudtam mit veszek! Töröttnek volt hirdetve, már csak az idomokat kelet fényezni. 320E/Ft vettem jól átnéztük, egyenesen fut, nem húz, azonos körön fordul jobbra-balra. A méreteket meg tudnád adni nekem?
Sziasztok,

lassan én is lerakom a mocit, elkezdem bütykölgetni, bowdeneket kell cserélnem, műszerfalat kel szétszednem, mert párásodik a fordulatszámméröm, és a világítása is elég halovány a km óra alján, és egyéb apróságok, persze meg ami a szétszedésnél kiderül , remélem nem lessz több baj vele, ami jól működik nem piszkálom, nehogy túlszereljem, a műszerfalnál majd kérek segítséget, de ez még kb 3-4 hét múlva lessz esedékes. Üdv mindenkinek
Talán ha az úttesten maradnál nem nézne ki így!
Mai elefántos reklámfotóm, mely minden nap megerősít abban, hogy
tök fölösleges motort mosnom.
Ilyen fotókat látnék szívesen hirdetésben .
Ez mutatja igazán, hogy használják .
Nem elvenni akartam a kedved, de ezekszerint ez a motor volt ami a tiéd lett.
Váz és tanl- idom közti hézagok jók akkor nem volt vele komoly bukta. No meg az elsőkerék és alsóidom csúcsa közti.
Köszi, hogy raktál fel képeket a motor-ról. Van egy két részlet ami nyugtalanít, holnap leirom bővebben!
Lécci tölcsed ki korrektül az adatlapod, tegyél róla sok képet videót a rovatokba!
Ez a motor megdobbantotta a szívemet még így sötédedésben készült képekkel is. Had nosztalgiázzak!
Látom, tiéd se VC vezérlésű. Egy hibaforrással kevesebb! 15 éves kor felett ez már szempont volt nálam.
Valószínű ez a motor volt az.
Szépen rendbehozták, ha nem nőtt meg a hézag a tank és a villanyak között akkor nem lesz vele nagyobb gondod a törés miatt.
De azért csak lassan feszegesd a határokat!
Nemrég még ezekkel a képekkel hirdette:
Sziaszok, ezt a mocit vettem augusztusban Budapesten. Eleje sérült, egy lánytól vettem ő nem tudott semmit a motorról mondani. Minden ok a motorral, csak érdekelne mi volt az előélete.
Sziasztok!

Ez a kép épp a sarkunkon levő kúton készült (mivel csak motort mosni mentünk ki, így nem öltöztem be) Egyébként tényleg mindig felveszem a bőrrucimat (remélem mindenkinek megválaszoltam a felvetését)
Régebben még a DT-vel más volt ez persze.... oda csak tényleg így öltöztem "be". De ennél a motornál már más, beláttam a ruha fontosságát. Akármi is történhet önhibámon kívül is (sok hülye van az utakon) .... és belőlem csak egy van - úgyhogy nagyon vigyázok magamra! Meg alapból nem merek gyorsan menni, mert erre szinte mindig mérnek De már alig várom a tavaszt, hogy pályán is kipróbálhassam a motort
Másik képeden bőrben vagy, írtad, hogy mindíg felveszed.
Vagy csak meleged lett, és ez a cucc van alatta?!
Akkor tervezzünk közös gurulásokat sok-sok pihenővel!
Szerintem az öltözéked miatt kérdezte. Ha ilyen a motoros rucid , akkor a többi géperejű járművet vezető nagy veszélynek van kitéve
Nagyon csinos , csak hát a praktikum.........
Helló!

Hogy érted, hogy ki vitte oda a motorom?

Egyébként idén sajnos csak olyan 2000km körül sikerült gurulni. De hozzátenném, hogy szeptember 7én lett meg a jogsim (előtte még a fejemben sem fordult volna meg, hogy jogsi nélkül menjek )