Videókból 2 használható.
Jó volt kár hogy később értem oda...De legalább sikerült...
Jani motorja kurva jól megy!
Itt van pár kép.- a többi /ami nem sok/ Rsz-os.
Csinos!
Tavaly télen 3 hetente bemelegítettem üzemi hőfokra. Bár nálam a motor polcon van a garázsban, közel a plafonhoz. 20 fok meg van neki. Így szívató nem igen kell.
Hány km sikerült idén menned?
A vízpumpád a motor bal oldalán van, a láncfogaskerék fedél előtt.
Ott látni fogod, az egyik vastag cső a blokkra merőlegesen fut bele,
a másik meg alulról-felfele függőlegesen. Kis csigaház az egész.
De nem tartom valószínűnek, hogy a vízpumpa lenne a rossz, mert
a mi járókerekünk fém. A műanyag járókerekes pumpákkal szokott
előfordulni, hogy lelazulnak.
A csigaház fedelet azthiszem 3-4 csavar fogja és fém szerszámmal
kocogtatva tudod leszedni, mert elég passzentos az illesztése.
Alatta ott van a járókerék, a végén egy anyás rögzítéssel.
És biztosan jól van berakva? Mert ha jól emléxem rosszul is be lehet rakni. De reméljük nem. Akkor a vízpumpa lehet a bűnös, vagy nem kering a víz, mert valami dugulás vagy légbuborék van.
Próbáld meg benzintank nélkül járatni, és akkor meg tudod nézni, hogy mindenhol kering e. A légtelenítés is könnyebb, mert meg tudod lazítani a bilincseket a termosztátház környékén. Ellenőrizni tudod, hogy a tágulási fele nyitott e. Egyszerűen belefújsz a vékony csőbe.
Nézd meg a hűtőrendszer sapkáját is.
Azt ami a tank alatt van. Ha nagyon ki van ülve a gumija, vagy puha
a rugó, akkor vegyél egy másikat.
Ha nem zár rendesen, simán forrhat a víz.
Videókból 2 használható.
Jó volt kár hogy később értem oda...De legalább sikerült...
Jani motorja kurva jól megy!
Itt van pár kép.- a többi /ami nem sok/ Rsz-os.