Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szvsz nem jó a termosztátod. Egyszerűen nem nyit ki. Vedd ki, és nézd meg meleg vízben, hogy nyit e. Ha igen, akkor lehet a vízpumpa nem keringet, mert a tengelyen elforog a lapát. Nézd meg, hogy a tágulási felé nyitott e rendszer.
Meg főleg, hogy minden cső a helyén van e, és nincs e megtörve valahol.
Helló!

Nekem megvan minden ami kell a motor végleges összerakásához, kivéve a fejidom tartó konzol .... amit még mindig nagyon keresek, de egyszerűen nem akadok rá Azért nincs még teljesen összerakva mert a sérült konzolból csak ennyit sikerült kicsavargatni és a többi rész így nem igazán passzol. Így a fényezés is halott téma, mivel a konzol végett áll a project.
(ezért egy picit bánom, hogy töröttes motort vettem) - de egyébként én mégis imádom, mert az enyém, az én kis büszkeségem amiért én dolgoztam meg.

Egyébként idénre már én is téli álomba ringattam a motorom. Tegnap még mentem egy utolsót idén... de már a tavaszt várom ... nem tudom hogy fogom kibírni a telet Az bizti, hogy elég gyakran be fogom indítgatni két szempontból is. Nem akarom sokáig állni hagyni, mert utána ember legyen a talpán aki beindítja...és azért a kis szivemet is melengetem a hangjával ebben a nagy hidegben

Most így belegondolva elég szép kis szezon volt. Egy éve még folytogattam a vágyaim és mostanra leküzdöttem a határokat és van motorom és jogsim is. Annyira boldog vagyok
Üdv!

Olajban, szűrőben, gumiban nem tudok segíteni.
Gyertya: CR9E kell bele.
Én DENSO-T használok U27ESR-N jelűt, ez felel meg a CR9E-nek.
Többen voltak akik a Densot ajánlották, mint akik az NGK-t (NGK-val vigyázni kell, mert hamisítják, vagy előfordulhat, hogy hamisítják... volt aki ezzel magyarázta a döntését.) Eddig hibátlanul teljesít a Denso.
czuczi! tölsd ki az adatlapod!
Köszi szépen.
Gyertyát nem tudod véletlenül mi a jó?
pontosabban....az ora a pirosban...a blokk forró...a hütö egyik fele hideg a másik fele langyos...nah ilyenkor mi van?
ha tovább járatom felforr a viz....
castrol power1 gps

http://www.motorolajbolt.hu/te...

gumit pedig innen, Én a continentál roadattack2-t ajánlom.

http://www.r17.hu/
Járasd tovább, át fog melegedni az egész.
Szerencsére csak megütötted a lábad.
Motor meg tavaszra felépül, legalább nem szezon közepén-elején történt a csúszás.
jobbulást.
Kalandos út volt az fix!
Csááá www.pumigumi.hu gumi és olaj is van olcsón!
Na igen... elgondolkodtató ilyenkor, hogy ha "nem úgy mész ahogy",
akkor mekkora baj is lehetett volna.
De örülök, hogy összebuherálták a motort és haza tudtál menni,
meg persze hogy nincs bajod, de ezt már tegnap úgy is mondtam...

Furcsa, hogy mindkét alu eltört. Elég hullámzó minősége van ezeknek
az alu cuccoknak, Shtowee-val ezt már megállapítottuk.
A kipuffal ne foglalkozz, neked is acél az utas lábtartó, azt kijebb
lehet rángatni kézzel is, a gyári kipuf tartófülét meg csőfogóval
gyönyörűen lehet alakítani .

A lámpa "draút" meg jó arc, hogy jól
viselkedett hazáig.
Nem feltétlenül, nekem ameddig nem nyitott a zárt 82-es termo,
addig ez volt. Jobb oldala meleg volt, bal oldala hideg.
De gyári agyonlyuggatott 76-ossal most kezdetektől melegedik az egész.
halihóó!Ha a hütöm egyik fele meleg a másik meg hideg akkor az lehet eldugulva és azért forr fel néha a vizem?
Őszinte részvétem! Annak viszont örülök, hogy Neked nem lett bajod, a moci meg javítható.
Szépjóestét!

Nos, bár nem szívesen, de csatlakoztam azokhoz, akik "ültek már vízszintesen a motorjukon"...

A sztori: délután 14:33, Pistabaaa^ elindul, hogy hazavigye a pici RöFit. A városban a szokásos péntek délutáni forgalom, úgyhogy kicsi szlalomozam az autók között - akik amúgy jelentem elszoktak tőlünk, mert alig fértem el a sorok között - de semmi extra, a szokásos tempó, talán kicsit dinamikusabban.

Már a Kerepesi úton döcögök, ott a szintén szokásos dugó. Ugye majd valahol kezdődik a busz sáv, de addig legyünk őszinték, minden motoros elmegy a sor mellett a dupla záróvonal ellenére is. Én is így tettem, nem gyorsan, 40-el előztem a piros lámpánál álló sort.

A Sárga Rózsa utca után volt egy lámpa, a sor túllógott az említett utcán (ez a Kerepesire merőleges mellékutca). Én a Kerepesiről jöttem, előzve a sort. Láttam, hogy egy faszi kiengedi a Sárga Rózsáról balra a Kerepesire kanyarodni akaró Megane-t (amit egy nő vezetett, mint később kiderült. No offense, csak tényként írtam...) . A Megane elindult, láttam, lassítottam. A felezővonal előtt viszont megtorpant, gondoltam észrevett és nem akar kijönni. Sajnos nem, csak jobbra nézett. Onnan szabad volt, hát folytatta szépen a kanyarodást balra, miközben végig jobbra nézett. Én nagyfék, behúzdódtam a szembe sáv bal szélére, és nem értettem, miért nem áll meg a Megane...

Ez volt az utolsó gondolatom az ütközés előtt. Jó, nyilván, egy duplazáróvonalas résznél miért is számítana egy motorosra balról (mondjuk talán mert itt mindig vannak motorosok, előttem is futárok és más motorosok is mentek, szóval nem én voltam a fehér holló). De gondolom nem is pillantott balra, mert akkor talán elkerülhető lett volna. Én annyira kihúzodtam már a sáv szélére, hogy az ütközés a motor jobb hátuljával történt: letört a jobbos lábtartó és a kipuff megnyomódott, illetve végighúzta a Megane lökösének alját és kitörte a ködlámpát. Ezzel a lendülettel átlökött a bal oldalamra, 1 métert csúsztunk a motorral, majd a HÉV síneit elválasztó, földes-dombos-füves résznél (a kerítés lábánál) álltam meg (konkrétan itt: 47.506771,19.166736). Motort leállítottam, felkeltem. Bajom nem lett, a motornak sem sok látszott. Betétlap, stb. Volt egy motoros (bordó DL 650), segített. Meg a nőt kiengedő faszi is segített felállítani a motort. Sajnos a dupla záró miatt egyértelműen én voltam a hunyó.

A motor tehát a bal oldalán csúszott 1 métert, idom nem tört, csak lett egy kis horzsolás, letört a lábtartó + a váltókar (nem el, csak le, a tartókonzol adta meg magát). A jobb oldalon meg az autótól kapott, eltört a lábtartó konzol szintén, a féknek semmi baja, a kipuff Megáne színű és kicsit benyomódott (de nem a henger alak, hanem az egész bentebb van).

A Megáne-nak amit írtam: ködlámpa, lökös.

Én is megúsztam, a ruha sem sérült, a vádlim fájt egy picit, gondolom ott jött nekem a kocsi.

Szerencsére nem messze a kereszteződéstől volt egy szerviz, oda eltoltam. Hegesztőt már nem találtunk, de korrekt volt a szerelő, mondtam, hogy S.O.S., és hogy haza akarok érni vele Miskolcra (mert amúgy motorikusan nem lett baja). Úgyhogy tákoltunk: meg lett fúrva a konzol, és egy (azt hiszem Nissin ) fékbetéttel 4 ponton össze lett csavarozva és ki lett merevítve. Bírta rendesen, semmi gond nem volt hazáig, bírná tovább is.

Kész lett, indultam haza. Ekkor volt majdnem 18:00 óra. Csak hogy Murphy bácsit is emlegessük: a km óra spriál is megadta magát később (remélem nem az agy). Viszont a lámpa (aki nem volt a Campona tali: megtört a fényszóró kábelem) nem vacakolt. Egy darabig. De az autópályán 1x elment, de sikerült helyre toszogatni a draútot.

Végülis gond nélkül hazaértem, de azért volt izgi: nem volt betervezve ez a mai szerviz, szóval hazafelére 10.6 litert sikerült tankolni a majd 200 km-re. Még az autópályán voltam, amikor tartalékra kellett váltani, szóval volt szurkolás, hogy kitartson a házig. Kitartott.

Sajnos nem az én hetem volt ez, de könnyen megúsztam a mai napot: ha egy kicsit gyorsabban fordul ki az autós, ha én nem fékezek és térek ki, akkor könnyen telibeverem, rottyan a váz a villa, én meg az autón kötök ki. Mert így most a lábtartóktól eltekintve csak lájtos felületi sérülések lettek a mocin, én meg teljesen megúsztam. Úgy látom az őrangyalom ott volt. Még jó, hogy nem hagytam le és csak 30-al mentem.

Na, véget ért a móka mára, zárul Pistabaaa^ móka tára.

További szépestét!
Sziasztok
nemrég vettem egy RF-900at és kellene rá gumi meg olaj.
Tudnátok segíteni mi illik rá,és milyen olaj jó neki?
Előre is köszönöm.
Anett képein is sérült a jobb felső betét, gondolom Őt is érdekelné, ha együtt rendeled meg a 3-4 darabot, talán engedményt is adnak.
Az már nincs.
Bótba 2500 körül vesztegetik, megegyezik a 6kilóséval.
Sziasztok.
RedOne, ha választ kapsz, légyszives ird ide, mert lehet, hogy én még motorral megyek el érte. Feltéve, ha az időjárás engedné. Végül is tavaly december első hetében volt az utolsó túránk.
Imi nincs véletlen kilométer óra spirálod kallódoban?Az enyém elszakadt!
Pécs i pont nincs senki, de a képeket és a korrekt adatlapkitöltést azt várjuk figyelemmel.
Szia !
Fényképet tolj fel inkább, kékeket Imitrikes nyomon követte elég sokáig.
Ma írtam Majosházás műanyagos cégnek levelet.
Megkérdeztem, hogy egyáltalán rendelhető-e még a kopoltyú.

Ha igen, én mindenképpen rendelek egyet, de ha válaszol még írok.