Bocs, de nem voltam egy ideig gépközelben....
Hát az úgy volt.... .
Szabó Henrik (Fastride szerkesztője/főszerkesztője) aki a motoromon ül.Nem egészen azért mert annyira szeretett volna vele menni, hanem mert már egy ideje kiváncsi voltam hogy a nehéz orra ellenére lehet -e kerekezni a motorral.Ki lett volna alkalmasabb erre a feladatra? .
Szóval csak 1 kört ment és azt is csak azért, hogy a végén az egyenesben megemelje az orrát. (hozzáteszem, hogy igenis lehet vele kerekezni )
Hú, ez a hét nekem nem igazán jó. Illetve igazából kicsit később lenne jó (szept. közepe - vége), mert most még félév kezdés, et cetera.
Neked jó pályázást mindenesetre az "új vadállattal".
(Más: nekem tudom, hogy még mindig kicsit többet kap a kelleténél a gép, mert kissé kormos a kipufogó vége. De most mértem egyet: két személlyel valamivel 6.5 alá jött ki a fogyasztás 110-120-as tempó mellett. Lehetne jobb is, de nem is rossz annyira. )
Hali! csak egy kérdés erejéig zavarkolódnék megint .
A 400-asnál a tűszelepnek hol kellene lennie igazából? Nekem a legmagasabban volt, lehet ezért fulladt, és evett 100-110-es tempónál 6,3-6,6-ot . Ringen 130km alatt kicumizta a tankot , már nem tudtam mire gondoljak, hát ez is lehetett egy ok. Köszi előre is! Napsütést, és széles utat!
Hehe, már 3. napja mukodik a masina.
Bár így maradna, mert eszméletlenül megy...
120-130-at úgy megyek vele, hogy fel se tűnik.
Az a löket amit nyom ez a hengerfej 8500-nél meg...
A neve Topor Róbert, a 3. kerületben van, tel: +36209839534 , tegnap beszéltem vele, hívhatod, de ha nem is vele csináltatod, akkor is érdemes átnézetni vele.
Hát az úgy volt.... .
Szabó Henrik (Fastride szerkesztője/főszerkesztője) aki a motoromon ül.Nem egészen azért mert annyira szeretett volna vele menni, hanem mert már egy ideje kiváncsi voltam hogy a nehéz orra ellenére lehet -e kerekezni a motorral.Ki lett volna alkalmasabb erre a feladatra? .
Szóval csak 1 kört ment és azt is csak azért, hogy a végén az egyenesben megemelje az orrát. (hozzáteszem, hogy igenis lehet vele kerekezni )
Hú, ez a hét nekem nem igazán jó. Illetve igazából kicsit később lenne jó (szept. közepe - vége), mert most még félév kezdés, et cetera.
Neked jó pályázást mindenesetre az "új vadállattal".
(Más: nekem tudom, hogy még mindig kicsit többet kap a kelleténél a gép, mert kissé kormos a kipufogó vége. De most mértem egyet: két személlyel valamivel 6.5 alá jött ki a fogyasztás 110-120-as tempó mellett. Lehetne jobb is, de nem is rossz annyira. )
Ott más gond is kell legyen.
ennie.
Ekkor lóg be a tű a legjobban.
Nézd meg a fúvókák méretét, lehet nagyobbak mint kellene.
A 400-asnál a tűszelepnek hol kellene lennie igazából? Nekem a legmagasabban volt, lehet ezért fulladt, és evett 100-110-es tempónál 6,3-6,6-ot . Ringen 130km alatt kicumizta a tankot , már nem tudtam mire gondoljak, hát ez is lehetett egy ok. Köszi előre is! Napsütést, és széles utat!
Bár így maradna, mert eszméletlenül megy...
120-130-at úgy megyek vele, hogy fel se tűnik.
Az a löket amit nyom ez a hengerfej 8500-nél meg...
Kíváncsi leszek most meddig élvezhetem...
Szerdán úgytűnik megyek Kakucsra délután.
Ha gondolod csatlakozz !
Csillagosapróbetűsrész:
A részvétel lemondásának jogát a motorom továbbra is fenttartja !
Cserébe viszont a fekvőrendőröknél igen nagy óvatosság szükséges.
Hozzátok hozzám közelebb azt a ringet!
Orra lent van idommal együtt, feneke fent a kipufogóval.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Milyen motor után ment vele, mi volt a véleménye?
sok szerencsét
Köszi!