Múltkor említetted, hogy neked a kisebb fúvóka segített a túl dús benzin/levegő keverék gondon. Nem emlékszel véletlenül hogy mekkora fúvókát tettél bele?
Illetve ha valaki fejből tudja a 600-as gyári méretét, ne tartsa magában, szívesen veszem az infot.
Hát nem aliminummal raktam össze rézzel van!
Tuti, hogy nem az elektoromos részénél folyat néztem!
Két részből van az egyiket bele hajtom a blokba meg húzom! Itt van réz tőmítő meg teflon szallag. A másik fele ami maga a gomba elvileg kupon tömít... Ez megy bele a másik csavarba ide nem tudok tömítő gyürüt tenni meg nincs hova! és ennél a pontnál van a gon olyan 90%-ba. Természetesen ezt is meg tekertem teflon szalaggal, hogy jó legyen de nem nagyon jött össze!
Nézegettem olaj gombát nem tudtok valami linket dobni róla mert csak használtat találtam! Ha nem olyan túl drága akkor kicserélem nem érdekel csak ne folyolyasson ennyi baja van motorjának de ezzel már nagyon szenvedek... Valami jó bolt kellene mert a környékünkön csak madárnak nézik az embert meg elküldennek mindig azzal hogy japán belpiacos! Pedig csak a katalogust kell levennie a polcról és meg nézni hogy mivel stimmel! Van ahol hajlandóak voltak erre ott sikerült is vennem cuccot hozzá... Na mindegy!
Köszi előre is a segítséget!
Itt lejjebb olvastam a telos kérdés! Igazából ezzel van nekem is kicsi gondom koppant! Olajat kellene raknom bele csak azt a részt nem tudom hogy simeringet mennyire nehéz ki szedni? Van e valami trük vagy tehnikája? Köszi szépen üdv:Letsgo
Ha tettél teflont is már és még mindig nő az olajfolt alatta, akkor van rendesen olajnyomásod!
Sima alumínium tömítő gyűrűvel le kell, hogy lehessen azt tömíteni.
Biztos nem az elektromos csatlakozórész mellett (gombán keresztül) szivárog hanem a menetnél?
Motorolajtól nem függ a jelenség az biztos!
Nézd meg közelebbről honnan szivárog mert a menet az nem valószínű. Gombán meg csak a csere segít. Bármelyik kereskedésben kapsz hozzá párezez forintér. Érdemes a kisebb boltokat szervízeket megnézni, jelentős árelőnyük lehet a márkakereskedőkkel szemben!.
kiveszed a szimeringet vagy megnézed a számát és bármeik csapágy és szimering boltban adnak méretet........válogathatsz a márkák árak között.........nem muszály 1szere cserélni,de illik mert ugyan ugy a másik is befoshat és lehet egy 7mulva szedheted szét megint
De mikor kiszedtem szemmel látható sérülés nincs rajta és meg is lehet húzni tehát az sincs, hogy szakadt lenne pl!
Még azon gondolkoztam lehet vastag az olaj és csak ott tudja kitolni! Csak most nincs kesem egy olaj cserére! meg benne van 13 000Ft-s motul olaj... Az olajba meg van 2000km... Szerintem az idényre már így marad! Jövőre meg úgy is új olaj kell neki mivel 1éves lesz tavasszal!
Kedves RF-es társak!
A sportmotoron új felhasználóként egyből egy kérdéssel állnék elő, kérném segítségeteket! Előző évben vásároltam egy '94-es évjáratú 400-as gépet. A minap vettem észre, hogy a teleszkópvilla egyik fele olajos. Gyanítom,hogy a szimering krepált be, viszont kifejezetten 400-ashoz nem találtam alkatrészt. Azt szeretném kérdezni, hogy a 600-asba való szimering azonos évjáratból megfelelő? Ezt párban szokták cserélni, vagy soloban is elég, továbbá a márkák sokaságában elveszve milyen olajat ajánlanátok bele.
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség mert már tök tanácstalan vagyok és hátha tudtok valami meg oldást!
Van egy 98as RF 400VC-m és az a gondja a gépnek, hogy az olajgombánál tolja ki az olajat!
Mielőtt hülyének néztek hogy csak tömítés csere igen az meg volt :S
Sőt már úgy van összerakva, hogy a menet teflon szalaggal meg van tekerve... Valami ötlet hogy mit lehetne vele csinálni? Mert kiborít hogy tiszta csumpi a gép meg ahol meg állok vele és idegesít!
Köszi előre is a tippeket...
Széles utat mindenkinek Laci
Felvettük a jelenetet, a helyszínen egy motoros kolléga segítségével, ezúton is köszönet neki:) 20perc volt az egész.
Ma mentem a mocival, én nem értem, most nekem is tökjó volt, viszont melegen az istennek nem indul, tolni kell... nem elegáns. Ha hideg, szivató rá és pöccre indul.
Nem próbáltam még a trafót, felemeltem az alapjáratot 1800ra, igy most jó, 2500 és 3000környékén megjavult, ment minden henger, szerintem karbi baj lesz, lehet el van tömődve az alapjárati fúvóka?
Nembaj Shtowee, köszi azért :)
Múltkor említetted, hogy neked a kisebb fúvóka segített a túl dús benzin/levegő keverék gondon. Nem emlékszel véletlenül hogy mekkora fúvókát tettél bele?
Illetve ha valaki fejből tudja a 600-as gyári méretét, ne tartsa magában, szívesen veszem az infot.
Köszi