Ha gondolod, az enyémet oda tudom adni. Csak ugye én is azért cseréltem, mert nem hegeszthetőnek lett nyilvánítva. És pont az alsó keretrész hiányzik belőle nekem is.
Ehh, "kijavítgattam" az idomot .
Az biztos, hogy fényező nem leszek ...
2-3mm gitt volt a festés alatt, mire kigitteltem... és az is olyan lett,
hogy most a rondánál 1 fokkal szebb (most is ronda, csak most nem
vonzza a szemet ).
Viszont télen kereshetem meg a majosházi műanyagost jobb felső
kopoltyúért...
Az én 6osom semmi ilyet nem csinál mióta tavasszal be lett állítva.Viszont nekem kell a szívató egészen addig amíg be nem melegszik, különben erőtlen a kicsike, meg nagyon alacsony a fordulat.De ha bemelegszik, el lehet venni a szívatót, és akkor minden rendben.
6 kilósok! Most így hűvösebb időkben hogyan indul a tiétek?
Enyém szivató nélkül pöccre, és utána így stabilan hullámzik most is az alapjárat.
Beraktam az új légszűrőt, egy rovátkával lejebb engedtem a síbertűket a középső pozícióból, de nincs változás.
Nekem is kezd dadogni gázadásra. De mostmár nem szedem szét.
Februárban takarítottam a karbikat, azóta pont 10e elmentem vele,
már csak 1 hónap és úgyis megy aludni.
Ha majd újra nekiállsz, ne kompresszorral fújd ki szerintem.
Azzal csak bezömíted a koszt.
Én vettem egy 900ft-os rozsdamentes kutyatálat, töltök bele annyi
benyát, hogy ellepje a karbit (amiből minden ki van szedve), és
áztatom, mozgatom, áztatom, aztán fecskendővel átnyomatok a
furatokon benyát, aztán áztatom és áztatom és fecskendőzöm és
áztatom, aztán még áztatom egy picit és miután jól kiázott egy
egész csomó homok és porszem terem a tál alján.
(Persze előtte már 1x kap egy mosást, hogy lejöjjön a nagyja.)
Én például rá sem gondolok a motorra ilyen időben(csak a szívem fájdítanám vele), inkább lemegyek a strandra, mert jól esik...
Jobb oldalt a dob nem sérült, lehet megvannak az idomjai. Egy kérdést megér.
Az enyém teljesen ugyan így néz ki. De totál.
De a jobb felső stimmel. :)
Az biztos, hogy fényező nem leszek ...
2-3mm gitt volt a festés alatt, mire kigitteltem... és az is olyan lett,
hogy most a rondánál 1 fokkal szebb (most is ronda, csak most nem
vonzza a szemet ).
Viszont télen kereshetem meg a majosházi műanyagost jobb felső
kopoltyúért...
Karbisor, kipufogórendszer maradt.
Dehogy, kétségbe ne esettek! Egyszerűen egy nőnek "több" dolga van és ha ezeket megcsinálta csak utána marad idő a netezésre...
Te megbontod/bontottad a blokkját az RF400-nak?
maradnék inkább a benzinben áztatásos+áztatásos és még áztatásos Redone féle megoldásnál
de ezt sem már az idén..jelenleg kocsit lakatolok,elég annak a lelkében nyúlkálni,nem kell még ez is
aztán majd lesz elég idő rá télen meg tavasszal
be nem melegszik ugyan ilyen fura brö..brö..brö..brö..brö..brö megy...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Nem mondom, hogy utánozd.
Enyém szivató nélkül pöccre, és utána így stabilan hullámzik most is az alapjárat.
Beraktam az új légszűrőt, egy rovátkával lejebb engedtem a síbertűket a középső pozícióból, de nincs változás.
Van ilyen.
Nekem is kezd dadogni gázadásra. De mostmár nem szedem szét.
Februárban takarítottam a karbikat, azóta pont 10e elmentem vele,
már csak 1 hónap és úgyis megy aludni.
Ha majd újra nekiállsz, ne kompresszorral fújd ki szerintem.
Azzal csak bezömíted a koszt.
Én vettem egy 900ft-os rozsdamentes kutyatálat, töltök bele annyi
benyát, hogy ellepje a karbit (amiből minden ki van szedve), és
áztatom, mozgatom, áztatom, aztán fecskendővel átnyomatok a
furatokon benyát, aztán áztatom és áztatom és fecskendőzöm és
áztatom, aztán még áztatom egy picit és miután jól kiázott egy
egész csomó homok és porszem terem a tál alján.
(Persze előtte már 1x kap egy mosást, hogy lejöjjön a nagyja.)