Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

rendeltél már trafót Gabi?nekem van most már egy pluszban mert nem az volt a baja

ha gondolod ocoé megbeszéljük..
elég ha leveszem a légszűrő házát és onnan belefújok?
a membránnak nem lehet baja tőle ha kompresszorral
átfújom a furatokat?
elvileg gondolom egyszerre kellene mozogniuk mert a gázreakciója nagyon jó!egy pillanatig sem gondolkodik,Red is csodálkozott rajta..
Ne szedd szét!
Azt a jyukat fújd meg erősen.
Elindítva figyeld mennyire mozognak szinkronba a tollattyúk gázfröccsökre.
membránnál nem láttam,hogy el lenne szakadva valahol..karbi darabokra volt szedve mikor kipucoltam kifújtam minden részét..
ettől függetlenül lehet,hogy valami nincs rendben a belében,valami járat el van még dugulva vagy ilyesmi..
de ha megint szétszedem akkor ugye nem kell megint 14ezres úszóház tömítés hozzá mert ereszteni fog?
Szükségem lenne egy jól működő -feltört- PDFzilla programra.
Szivesen venném hozzáértő szakember segítségét.
Féklevegőcsatornákat kifújtátok?
Szivató dugattyú lezár rendesen?
Síber- membrán résznél minden jó?

Valamitől eldúsul a keveréked és nem bír annyi idő alatt elégni amennyi van rá.
Féklevegő csatornád lehet részlegesen leszűkülve és nem kap elég hirtelen elegendő levegőt a tűsfuvóka amitől nem esik elég gyorsan a bezinszint a fuvókában és eldúsul.
Na így egyszeüen elmagyarázva.
nem akarom persze..de ha nem is megy vagy indul úgy el akkor is a maga szintjén gyorsítani kellene..

igazad van egyébként,ha nem full gázzal gyorsítok csak óvatosan akkor semmi baja!?ezek szerint valami gáz van még mindég a karbiknál?de mi?úszó szint egyforma,siber egy helyen mindnél,szinkront Red csinálta!?
Szia,

összeegyeztethetünk egy talit, odaadom próbára az elektronikát, ha attól sem javul meg, akkor a jeladód marad, vagy valami X aktás hibád van.
Gyertyapipákat egymás között.
Ha nem húzod túl a gázt hanem simán gyorsítasz akkor rendben van!? nem csuklik, dadog?

Akkor itt karburátor bibi van nem elektromos.
Ne akard a TL reakcióját a 4kilós sornégytől!
Ok Én motoros csajokra gondoltam, de hát zajlik az élet.
Az ernyőzés az felérhet egy 20 kilóméteres szerpentinnel.
pipa nem lett cserélve,mivel bandit trafót küldtek és annak a pipái nem férnek el a heng.fej furatában!szélesebb az elsó része ahol rámegy a gyertyára a pipa mint a furat!hogy kormos e az első henger nem tudom,nem volt időm már kivenni megnézni..de azt sem értem,hogy miért csak 3-4ben szarakszik?ha 5-6ban mész ugyan azzal a fordulattal mint 3-4ben nem dadog nem rángat hanem MEGY!1-2ben sincs semmi baja..csak 3-4és olyan 3,5-4eről csutka gáz gyorsításkor.Ilyet még nem láttam.direkt próbálgattam mikor elkezdett dadogni 4ben kb 3,5nél.feldobtam 5be kb3,8ról csutka és MENT én ezt már nem értem
Régi termosztátot vedd ki és vidd el egy mezei autósboltba, hogy ekkorát keresel csak 80 - 85 fok körülit. Legjobb ha viszed a házat is mert éppen bele fog férni a patron patkója. A szelepen nem lesznek furatok, csak a házon amit összerakásnál felülre kell tájolnod. Icipicit valószínű faragnod kell majd az aluházból, hogy befeküdjön rendesen a helyére.
Túl sokra ne számíts. Gyárival a kék villában volt a mutató mindíg, most a 85 fokossal épp 2 milivel elhaggya a villa tetejét. Motoros felvonuláson se emelkedett félállásig pedig a többieknek már rég kapcsolt a aventilátor.
Múltkori bójázások alatt sikerült feltornázni ventilátorozásig ami háromnegyedes pöttynél van és félállásnál kapcsolt ki.
Hűtőletakarással (1/3 de minél kevesebb részt a ventilátor elött!) hatásosabban tudod feljebb vinni a hőfokot, de dugóban akkor többet megy majd a ventilátorod.
Pipacserénél nem követi a kormos gyertya hanem marad az egyes?
Különbség a digitórásnál van, az analógosoké megeggyezik 400,600,900. Erről a képről pont nem látni (látom) a különbséget.
Ha a tiétek analóg akkor jó lesz.
Az alsó jeladóval már nekem is volt gond tavaly nyáron.Cserélnem is kellett...Súgo-Motortól rendeltem egyet,pont volt nekik.Amugy azt hiszem jo bele a 400as gixeré is.Vagy a 400 as bandité? Nah erre már nem emlékszem.Nekem olyant csinált hogy beinditottam,ment kb 4-5 percig,aztán leállt,és utána se kép se hang....Szóval nálam nem volt olyan hogy rángat meg nem megy.Elindult pöcc-RÖFF, azt egyszer csak leállt.
szia mindenki!

a mai nap szomorú tapasztalatai;

megjött a másik trafó!biztos ami biztos kitekertem a kábeleket és le is vágtam belőllök,hogy tuti ne legyen kontakt hiba sehol!
új gyertya és másik trafó után gondolná az ember,hogy jó lesz,de nem!1-2ben semmi baja!3-4 egyszer dadog egyszer nem 5-6ban akármit csinálsz semmi baja!Viszont trafó csere és kábel átnézés után már hidegen is tartja az alapjáratot és azért egy fokkal jobb lett!Lehet,hogy ez már kisimul egy 200km táv alatt?Az alsó jeladónak lehet valami baja,mert ahogy látom ott volt bontva,látszik az új tömítés..

kezdek befordulni az állandó kudarctól..de legalább már nagyjából járóképes..
Sziasztok! Korábban kértem hogy segítsetek Rf 400 hoz fejidom tartó konzolt találni. Kaptunk is Anettal sok segítséget, bontók méretek stb. Magyar bontóba nem találtunk, ezért nagyjából hegesztővel és flexel sikerült összefaragni. DE nem az igazi líg lóg az idom:( Nomost az angol ebay en találtam egyett BÁR RF 900 ként írják. De mivel én már álmomban is ezt látom a sok szereléstől :) sztem ez a 400 é. Ha tudtok segíteni hogy ez melyiké lehet / mellékelt KÉP/ azt nagyon megköszönnénk. Üdv Gaben
Sziasztok

Látom volt már szó a termosztátokról, de sajnos olyan hozzászólást nem találtam, hogy hol és milyen áron lehet kapni RF 900 -ba.

Tudnátok segíteni hol próbálkozzak? Szerintem fel van akadva, mert nem tud bemelegedni csak a dugóban... azt már megnéztem, hogy benne van és benne van csak nem jó...
A gépkönyv azt írja hogy 74,5 és 78,5 között kell elkezdenie a nyitást és 90 foknál van teljesen nyitva.

Vennék bele egy másikat, de a www.biker-world.hu-n nincs

Köszi, Attila
Még a végén 2-en leszünk
Hupsz. :)
Hát ezt a mappát ilyen publikus megosztónak használom - oda rakosgatok fel néha ezt-azt. Amúgy Bulgáriában készültek. Ismeretlen, jobban mondva ott megismert lányok. Kérték juttassam el nekik a képeket - hát így került fel a rar. :)
Sziasztok!

Meglátom, hogy miként alakul a napom. Estére már Miskolcon kell lennem sanszosan. Akkor 6 körül elindulok legkésőbb szerintem. Mindenesetre jó talit a biztosan menőknek!
ÁÁÁ, elrontottam, mindenkitől elnézést
17:00 az eredeti időpont, csak annyira az öt órára koncentráltam, hogy elírtam.
Brembo nem baj majd legközelebb!
Nem úgy volt hogy 17óra?
Én leghamarabb 16óra 20ra tudok oda érni.
Sziasztok.
shtowee: bocs, hogy ennyire későn válaszolok, de csak most jutok gép mellé. Sajnálom, de este kb fél 8-8 körül végzek csak, úgyhogy inkább kihagynám ezt a talit.