Nekem is megvan. Ha aljas akarnék lenni, megírnám a percet, másodpercet, de NEM
Megjegyzem 2. jára néztem meg mire meglett, mire kell figyelni.
Ma találkoztam egy Márka és fajtárssal: 400as szürke RöFi. Ideiglenesen hódmezői. Múlt alkalommal meg a kisteleki mocis talin egy algyői 400as szürke RF tulajjal. Bizonyíték, hogy mégis van egy pár eReF idelent délen is.
Még annyit, hogy hozzánk most ért el a vihar, 10 perc eső után most szünetel, csak ne kellett volna ezért hazasietni Malackával...
benzinszint miliméterre egyforma,néztem mikor takarítva volt!
súberek gyári helyen középen..már csak a gyertyára gondolok,vagy ha az jó akkor valamiért ad szikrát csak nem megfelelőt..gondolom ez a henger a felelős a dadogásért..a lenti jeladó hatással lenne a többi hengerre is ugy?(ezért zártam ki)
miért lehet az,hogy a bal szélső hengeremnél a gyertya fekete?a karbira gondoltam addig még Redone-nál nem lett megcsinálva a szinkron..akkor az ő egyik használt ngkja lett beletéve tisztán de most ahogy kivettem megint fekete..?
apropó..ha valakinek kell gyertya az enyémet ma adták fel jött visszajelzés és hívtak..,4db denso U24ETR kiszállítással mindennel együtt 9500pénz!ha kellene telószám vagy cím küldöm mailben..a többi típus is hasonlóan majd fél áron van..
ha nem jönne össze így sem a sugo-motornál lebeszéltem egy trafót kábellel együtt 5e pínzt kérnek érte!ez jutányos ennyiért Imi?
végignéztem..egyrészt szégyen,hogy ebben az országban mindenre van pénz csak a Balaton ringre nincs..pedig a 4es metró árából pár ringet befejeztek volna már..
másrészt a goldwingon elcsodálkoztam,hogy a több mint 5 mázsás motort a srác lerakta lábtartóig..na hát meg tempomat kreatív lábfűtés rádio már csak a targa hiányzik a feje fölül az embernek és autó lenne..
Nagyon jó volt.
Box utcából indultunk lámpára. 40-50en.
Célegyenes 5-ben 210 volt. (célegyenes ráfordítót viszont nem igazán sikerült megtanulnom, ezért szerintem Te többet mennél.)
Kanyarok durvák+emelkedő lejtő! Ahol tavaly Massát fejbe nyomta a rugó, szóval az a beláthatatlan kanyar a legdurvább. 140-150 körül kezdesz dönteni de még csak éppen hogy látod a kanyar bejáratát.... De ha elrontod akkor sincs gond mert van hova kigurulni!
Az a lényeg egyszer mindenkinek el kellene menni!
Nagy élmény!
Tágulási tartályból a gumira folyt a hűtőviz?- Glikol?- ami ráadásul csúszóssá is teszi a gumit.-Ez szép.-Nekem is hiányzott a dugója, de már ok..-Gratula.
Megjegyzem 2. jára néztem meg mire meglett, mire kell figyelni.
Ma találkoztam egy Márka és fajtárssal: 400as szürke RöFi. Ideiglenesen hódmezői. Múlt alkalommal meg a kisteleki mocis talin egy algyői 400as szürke RF tulajjal. Bizonyíték, hogy mégis van egy pár eReF idelent délen is.
Még annyit, hogy hozzánk most ért el a vihar, 10 perc eső után most szünetel, csak ne kellett volna ezért hazasietni Malackával...
súberek gyári helyen középen..már csak a gyertyára gondolok,vagy ha az jó akkor valamiért ad szikrát csak nem megfelelőt..gondolom ez a henger a felelős a dadogásért..a lenti jeladó hatással lenne a többi hengerre is ugy?(ezért zártam ki)
na jó de csak húztalak a padlizsánom becsületéért
Itt a vihar leléptem!
JÓ ÁR!
ha nem jönne össze így sem a sugo-motornál lebeszéltem egy trafót kábellel együtt 5e pínzt kérnek érte!ez jutányos ennyiért Imi?
? Más valaki valami mást?
másrészt a goldwingon elcsodálkoztam,hogy a több mint 5 mázsás motort a srác lerakta lábtartóig..na hát meg tempomat kreatív lábfűtés rádio már csak a targa hiányzik a feje fölül az embernek és autó lenne..
Box utcából indultunk lámpára. 40-50en.
Célegyenes 5-ben 210 volt. (célegyenes ráfordítót viszont nem igazán sikerült megtanulnom, ezért szerintem Te többet mennél.)
Kanyarok durvák+emelkedő lejtő! Ahol tavaly Massát fejbe nyomta a rugó, szóval az a beláthatatlan kanyar a legdurvább. 140-150 körül kezdesz dönteni de még csak éppen hogy látod a kanyar bejáratát.... De ha elrontod akkor sincs gond mert van hova kigurulni!
Az a lényeg egyszer mindenkinek el kellene menni!
Nagy élmény!
Ez az utóbbi eléggé gyengére sikerült.
De legalább tudom mi a baja és nem fizetek érte.
Ilyet én is akaroooooook!
Csak előbb meg kéne tanulni kanyarodni...
Valami olcsó, közeli pályázást tervez valaki még idén?
Mikor lesz kész?
a hiba.
Bal kanyarban eleinte nem értettem miért csúszik a segge.
Jövő szombaton, 21-én lesz a következő nyílt nap.
Gyertek!