Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kicsit meséljetek már nekem erről a határról. Mert én még nagyon új vagyok - tavaly óta van meg a motor, ami egyben első motorom is. Igen, nem volt se robogó, se Simson korszak, szóval ami majdnem 2 szezon alatt ragadt rám, annyi van.

Néztem pár videót, igen erősen hallatszik azokban is a fémes hang, amikor leér a lábtartó. Bár elsőre nem félek, hogy odáig dönteném (a 3 cm-es majrécsíkból kiindulva), de ott mivan? Még 1 fokot döntesz és elesel, vagy idomot végighúzod, vagy mi a helyzet?
Gejzának igaza van, tényleg korlátozott az RF dönthetősége, onnantól nekünk kell lelógni. Én ezt múltkor sajnos figyelmen kívül hagytam, és letettem a bal oldalát az Euroringen. De legalább a gumi "rendbe lett téve". A durva izomláz nálam is jelentkezni szokott. Alap.

Lehet hogy én is csatlakoznék, Kakucson még nem voltam.
Fotózni mennyire engednek fel? Mármint láttam RedOne címlapfotóját, az mintha a pályáról készül volna - mármint valami belső füves részről, de lehet tévedek és csak jó a kis Pentax távolról is.

Mert ha már lemennénk, én is csinálnék pár képet ismerősökről, meg magamról is lövetnék 1-2őt.
Az 1 tank benya szimpatikus.
A gumi nálam is hasonló: a 3 centis majré megvan, meg hát nekem is 2400 volt az idei nagy túra, főleg függőlegesben tartva a gépet. A lábtartós döntéstől félek azért... Beakad, vagy akármi, vagy ott már nagyon a határon van vagy nemtudom.

A pénteki javaslat is jó, nem bánnám, ha nem kéne kerülgetni minket mindenkinek.

Köszi az infókat.

Kérdés megint: valaki esetleg szeptemberben tervezi még a lemenetelt?
Nagyon király érdemes kimenni!
Hátsó gumim nekem eléggé el van már kopva, a Horvátországi cuccos 2400 km megette a közepét meg a kanyarokban a szélét is, de a pályára való 3 centi "majré csík" érintetlen maradt, szóval pont jó volt nekem. Egyébként a gumi nekem jó volt, nem csúszott 1x sem, persze nem verseny szintű időket mentem, csak úgy lájtosan, ahogy egy első alkalomhoz illik. Látjátok is a fotókat :)

Gumi egyébként nem nagyon kopik ha ezen aggódsz, én nagyon észre sem vettem, mondjuk olyan marha sokat nem is mentünk... kb 60 kört. Aztán kipurcansz. Kb 15 perces etapokat mentünk, utána meghaltunk :) Kemény torna. Ma meg iszonyat izomláz van a combjaimban... :D
1 tank benya elég oda-vissza+pályára is...

Hétköznap érdemes egyértelműen menni, délután 4000 Ft a pályadíj. Maximum 5-en voltunk a pályán, szóval mázlink volt nem voltak sokan...

Arra viszont figyelj, hogy a lábtartó elég hamar le fog érni, és onnantól ne döntsd lejjebb :) onnantól jön a fárasztó rész, a torna
Hogy lehetünk mi is RF klubtagok?
Na csöcs az arcotokba Urak!

Végre kaptam egy csere gépet, ki tudja mikor lesz kész az enyém. Gyárival együtt a 3. vinyót nyírta ki, sztem tuti alaplap, de nem okoskodok, mert céges.
történt valami extra itt a pár hét alatt?
Nincs időm visszaolvasni....
Faintos!

Én is tervezem egy ismerőssel, hogy lemegyünk. Szeptemberben valaki nem akar még csatlakozni?

Illetve az honnan derül ki, hogy mikor lehet menni? Mert az eseménynaptárban szinte minden hétvégére van valami. Vagy pont ezért csak hétköznap érdemes?

Illetve GejzaR: mennyit mentél, és mennyit tankoltál el? Meg gumit mennyire eszi a pálya? Mert nekem még ezt a szezont ki kéne bírni, bár az 1.6mm a közepén már tuti nincs meg sajna...
Én úgy értékeltem, hogy azt koptató felületnek tették rá. Legalábbis nálam ezt a funkciót tölti be . Egyéb funkciója szerintem nincs. Két éve cseréltem, elvileg ez ilyen utángyártott típusazonos.

Előtte volt rajta egy könnyített sportos lábtartó, de egy év után letört a rezonanciától, amit egyébként rendesen átadott a lábamnak is, meg az egész testemnek. Tartós 8000-es fordulatszám körül kegyetlenül viszketett az orrom tőle.
Köszi Imi!
Helló!
Nagyonszépen köszönöm! Le töltöttem a szervízeset is meg nézem azt is! MEg a képeket is!

Köszi a segítséget
Adtok emilt, elküldöm az egész manualt.
Vagy töltsétek le.

http://www.manualedereparatie....
A zárókupak más a tiéden, de a többi stimmel.
PDFZilla (tört) témában valaki tud segíteni?
Bassfan a lábtartóidon levő súlyoknak látod valami előnyét? Mire szolgál egyáltalán?
Tegnap voltam Kakucson egy barátommal. Ez volt az első pályázásom, nagyon tetszett! ;)
Köszi szépen megpróbálom hátha sikerül!
ÜDV:Letsgo
Köszi, majd nyomozok.
Elvileg kell olyat találnod rajta valahol, hogy E-03 vagy E-33.
Az E-03 az USA, az E-33 az California. Hogy hol azt nem tudom...
Manual nem írja, csak van egy táblázat (kód - ország).
Bocs, hülyeséget írtam. Értem. De a kérdés továbbra is fennáll.
Azok a 100-asok ismerősebbek nekem, biztos nem az?

Az enyém egyébként amerikai modell. Az kideríthető az alvázszámból, vagy egyéb módon, hogy pontosan melyik?
Bocsi hülyeséget írtam, 47.5 a szivató fúvókája, az alapjárati az
15 és 10. A kevesebb a californiai.
USA modelleken 107.5 vagy 112.5 a főfúvóka, és mindkettőn 47.5 az alapjárati.

EU-s manuálom pont nincs, de szerintem hasonló.
GSF 400 VV modell olajgombáját keresd.
Sima GSF 400 nem biztos, hogy jó. Más az olajteknő, azokba még
2300ml olaj ment, a tied már a 2900ml-es.

motorrad.hu -t próbáld meg.
Bár eleinte nekem sem akartak segíteni, mert azt hitte, hogy nem tud.
Csak nekem pont volt cikkszámom...
De valószínű, hogy ezt az olajgombát használták akkoriban
minden szutyukihoz...

Pl. a hűtőkör zárósapkája Suzuki Swift-é...