Üdv. mindenkinek, kicsit kimaradtam, de újra itt vagyok. SASI, jobbulást!
Shtowee, J3sus RedOne stb. után én is csak azt tudom mondani, hogy a pályázásnak minden egyes percét élveztem. Aki még nem volt, az sürgősen menjen!
Pannónia Ring. Most voltam először. Minden órában 20 percet motorozhattunk, tudás szerinti csoportokban. Én az enyhe eufémizmussal "Lassabb" elnevezésű csoportba neveztem be. Az első néhány menet a pályával való ismerkedés jegyében telt (mondhatni ténferegtem a pályán, mint kezdő b***i a gőzben). Széles pálya, gyors, íves kanyarok. Az Euroringen már többször jártam, de ez más dimenzió. Sokkal gyorsabb. Leginkább rajtad múlik, hogy milyen tempóval mersz belemenni egy kanyarba. E téren még van mit fejlődnöm, legközelebb sem fogok a "Haladó" csoportba nevezni. Aki teheti próbálja ki.
Az RF derekasan viselte a nyúzást, a kanyarokban én voltam a korlát, a kigyorsításkor volt kicsit kevés a motorerő. A célegyenesben csúnyán húztak el mellettem.
A kedvencem a célegyenes vége, ahol fék, úgy 200-ról, azután egy enyhe kanyar, ahogy mered. Na ott a "nagyobbak" úgy estek be a karanyba mellettem, hogy csak a szememet meresztettem. Persze olyan is akadt, akinek nem jött össze és egyenesen haladt tovább... a sóderbe.
Imi, köszi a képeket. Remélem én is fogok tudni feltenni, ígértek a hivatalos fotókból.
Jó zene, de azért a Blues Companyt nem üti semmi, és szombat este Blöró kapitány Blues Company MEGAKONCERTTEL ÖRVENDEZTET MEG MINDEN KUNMADARASON BULIZÓT!
Akkor ez más. De a lényeges különbségek az óra felfogatási tontyain lehetnek. Csavartávolságokat sajna nem tudok mérni mert az enyémen kicsit odébb vándoroltak.
Előbb mérd meg tolómérővel mennyi is az a szélesség ami rajt van, mert elég komoly eltérések vannak a szélességben a névlegeshez képest egyik másik guminál.
Ha kripróbáltad írd meg az eredményt. SKODA 120 vízórája is kb ezen a tartományon dolgozik és azon vannak számok. Azt tervezem próbaképp bekötni a közeljövőben.
hát a mai nap örömteli tapasztalatai..
kn 10-15km út után a motornak semmi baja!?akár 3-4ben akár 5-6ban bármilyen gázadásra reagál..
nem nyúltam semmihez csak pöcc és go!
na ilyenkor mi van?hozzá kell tenni,hogy eddig csak itt 1-2 falunyira próbálgattam,most mentem vagy 60-70kméter vele..
Abban tudtok segíteni, hogy elfér-e a 900 RF -re '96 évjáratúra a 180/55 ös gumi? Vagy ne akarjak rá ilyet? Maradjona 170/60?
Azt mondják jobban vezethető meg ilyenek vagy ez nem igaz?
Tegnap szétkaptam, és nagy meglepetésemre szerintem még a gyári volt benne... olyan mint a Te képeden NTC 4 +1 db jukkal.
Kipróbáltam működik-e, működött szépen leápotam, kipucoltam a házat és összeraktam, 76.5 C volt az enyém is. Úgy vagyok vele, hogy ez ilyen, biztos tudják miért ilyen kell bele...
Majd azt azért megnézem, hogy a motorhőfok mutató mennyire pontos. lehet az alsó vonal mondjuk már 80 fok vagy ilyesmi.
Shtowee..
Holnap ráérnél 2 órát délelőtt valamikor? Persze csak ha vállalod a filmes dolgot.. Ha igen, akkor emailben megbeszéljük a többit, címem az adatlapomon.
Levágtam a kábel végeiböl fél-fél centit, nem jó ugyanúgy, magas fordulaton megy minden henger, alapjáraton meg hallani hogy kihagy. Hideg a 4-es leömlőm. A trafóra 12V jel megy az elektronikáról? Mert ha igen, akkor egy leddel lehetne látni hogy kap-e jelet egyáltalán a trafó. Ha felvillan a led, akkor kap jelet, onnan meg nem megy tovább... persze olyan 4000fordulaton már egyfolytában világítana, legalábbis az emberi szem szerint :) Nemtudja valaki, hogy a kipufogó ütemet is gyújtja-e a moci? Ha igen, akkor simán megcserélhető az 1-4 pipa és az ellenkező oldali henger járna mint ami eddig. Így kiszűrhető lenne hogy trafó hiba-e. Vagy megcserélni a jobb és bal oldali trafót?
Nem rendeltem, majd jövő héten. Ugyanúgy rossz? Hol laksz? Holnap elhozom ha nem túl messze, kipróbálom és ha jó akkor megbeszélhetjük, de nekem ez időszakos gond, van hogy jó, van hogy nem. Ha esetleg motorral vagy, viszem az én elektronikámat, ha azzal is ugyanugy 4-5ezer között rossz, akkor szerintem más a bibi. Ha van msn-ed meg tudjuk beszélni,címem az adatlapomon.
Shtowee, J3sus RedOne stb. után én is csak azt tudom mondani, hogy a pályázásnak minden egyes percét élveztem. Aki még nem volt, az sürgősen menjen!
Pannónia Ring. Most voltam először. Minden órában 20 percet motorozhattunk, tudás szerinti csoportokban. Én az enyhe eufémizmussal "Lassabb" elnevezésű csoportba neveztem be. Az első néhány menet a pályával való ismerkedés jegyében telt (mondhatni ténferegtem a pályán, mint kezdő b***i a gőzben). Széles pálya, gyors, íves kanyarok. Az Euroringen már többször jártam, de ez más dimenzió. Sokkal gyorsabb. Leginkább rajtad múlik, hogy milyen tempóval mersz belemenni egy kanyarba. E téren még van mit fejlődnöm, legközelebb sem fogok a "Haladó" csoportba nevezni. Aki teheti próbálja ki.
Az RF derekasan viselte a nyúzást, a kanyarokban én voltam a korlát, a kigyorsításkor volt kicsit kevés a motorerő. A célegyenesben csúnyán húztak el mellettem.
A kedvencem a célegyenes vége, ahol fék, úgy 200-ról, azután egy enyhe kanyar, ahogy mered. Na ott a "nagyobbak" úgy estek be a karanyba mellettem, hogy csak a szememet meresztettem. Persze olyan is akadt, akinek nem jött össze és egyenesen haladt tovább... a sóderbe.
Imi, köszi a képeket. Remélem én is fogok tudni feltenni, ígértek a hivatalos fotókból.
A másnapi ausztriai tekergésről még írok.
az aljas kúszóbab
Aljas kúszóbab- itt az én időm!
Jó zene, de azért a Blues Companyt nem üti semmi, és szombat este Blöró kapitány Blues Company MEGAKONCERTTEL ÖRVENDEZTET MEG MINDEN KUNMADARASON BULIZÓT!
jó kis padlikám jó van az nekem
hétfő reggel go vele Szalókra.. addig még túl kell élni egy lakodalmat
úgy,hogy hétfőra kevésbé legyek sokadnapos
tisztára elmúlt a depi a mai kellemes motorozástól
http://youtu.be/xy7-lr32ZtY
kn 10-15km út után a motornak semmi baja!?akár 3-4ben akár 5-6ban bármilyen gázadásra reagál..
nem nyúltam semmihez csak pöcc és go!
na ilyenkor mi van?hozzá kell tenni,hogy eddig csak itt 1-2 falunyira próbálgattam,most mentem vagy 60-70kméter vele..
Nekem 180/55 van fenn. Simán elfér. A kettő közti különbségről nem tudok nyilatkozni, mert az enyémet csak ezzel a mérettel használtam, használom.
Üdv!
Abban tudtok segíteni, hogy elfér-e a 900 RF -re '96 évjáratúra a 180/55 ös gumi? Vagy ne akarjak rá ilyet? Maradjona 170/60?
Azt mondják jobban vezethető meg ilyenek vagy ez nem igaz?
Mellékeltem pár képet hugy néz ki a kerékjárat:
Köszi, Attila
Tegnap szétkaptam, és nagy meglepetésemre szerintem még a gyári volt benne... olyan mint a Te képeden NTC 4 +1 db jukkal.
Kipróbáltam működik-e, működött szépen leápotam, kipucoltam a házat és összeraktam, 76.5 C volt az enyém is. Úgy vagyok vele, hogy ez ilyen, biztos tudják miért ilyen kell bele...
Majd azt azért megnézem, hogy a motorhőfok mutató mennyire pontos. lehet az alsó vonal mondjuk már 80 fok vagy ilyesmi.
Köszi a Segítséget!
A
Holnap ráérnél 2 órát délelőtt valamikor? Persze csak ha vállalod a filmes dolgot.. Ha igen, akkor emailben megbeszéljük a többit, címem az adatlapomon.
Cseréld meg a 2 trafót és próba.
Imi szerint lehet karbi hiba is..
itt korlátozva van..aztán beszélünk mi legyen..
Nógrád megye egyébként de a többit majd..
Mind1, Jót dumáltunk