Nem tom hogy, de letettem. Mondjuk majdnem zakó lett belőle. Az is lehet, hogy kicsit el van csusszanva az oldalidomom a középvonaltól balra és ez is hozzájárult az "eseményhez".
Nem tud valaki egy megbízható és korrekt áron dolgozó embert, aki kicseréltetném a vezérműláncot a rf 900-amon? Hozzáértők szerint picit zajos és cserélni kellene.
ha mentek pályázni, akkor szóljatok előtte, mert engem is érdekelne a dolog, ha éppen ráérek.
@bassfan: Neked hogy a p***ba ért le az oldala? Én ledöntöttem lábtartóig, és amikor az euroringen lentvolt a lábtartó, még rádöntöttem egy kicsit, de nem ért le az oldala, max a kipufogó.
Ha mentek pályázni, engem is érdekelne, persze ha tudok majd szabit intézni, de remélem , most, hogy meggyógyult a gépem, betársulnék a kezdők közé, meg ha addig lesz valami találkozó, az is érdekel.
Köszi az infókat!
Amúgy az tornázást eddig is próbálgattam, mert én is stabilabbnak éreztem kanyarban ha nem a motort döntöm csak, hanem helyezkedek, ezáltal lentebb lesz a súlypont, stb. Itt a Lillafüred-Eger szakaszon van pár igen tekergős, csiki-csuki rész, ahol - mivel a motort már nem mertem jobban dönteni, ezért a 3 centi majré - már csak az ülésen csúszkálva sikerült kicsit gyorsabban haladni. Na nem ilyen MotoGP style-ban, hogy a térdemet próbáltam rakni, mert koptató híján drága és fájdalmas mulatság lett volna , hanem csak úgy szolidan.
GejzaR: nocsak, egy kedves ismerősöm (hölgy) is pont Gratz-ban folytatja egy fél évre ősztől.
Mikor a tiédet láttam nem gondoltam ilyesmire, csak azon ilyen van és ennyi.
Kormánysúlyt értem, érzem jótékony hatását, de a lábtartósúlyra kiváncsi lettem mi haszna de nem találtam még semit sehol róla.
Röviden:
Az új hengersorral 500km-ig nem volt semmi gond, de ekkor lecsúszott két hüvely is, és elkezdte nyomni a vizet . Gariban megcsinálták a hengersort, tegnap fél hatkor álltunk neki összerakni, és fél tizenegykor már röfögött . Ma azzal ment Red dolgozni, beért vele rendesen
Mindig a lábtartó ér le legelőször úgy van kitalálva :) Addig nincs is semmi baj, ha az karcol, de persze azt sem érdemes mert lekopik :)
Ha érzed, hogy néha leér, akkor jobban ki/le kell hajolni és ezáltal nem kell jobban bedönteni mégis stabilabb leszel a kanyarban. Nem egy nagy ördöngősség nekem is ez volt az első alkalom, és pár kör után, mondjuk 20 már elég egyértelmű volt, hogy mit is kell csinálni...
Persze kakucs kicsi pálya kb 58 mp-es időket mentem, ez bőven kritikán aluli :) de élveztem nagyon :D Csak hogy legyen viszonyítási alapod, voltak 15 éves kis gyerekek akik a 125-ös RS-el mentek 49-es időt, meg volt olyan kb 10 éves gyerek aki kb 50 ccm-es kismotorral ment 53-as időt... de majd meglátod elsőre úgyse az idő hajszolása lesz az elsődleges szempont, hanem hogy belejöjjél... Sok sikert
Én idén már biztos nem megyek, mert szeptember 3-án kiköltözök Grazba 1 szemeszterre... (Erasmus).
Nekem az utóbbi sikerült. Hogy kinek mi ér le, az füg a motortól, stílustól. Nekem először a csizma orra ért le, azután megtanultam, hogy csak a csizma orra legyen lábtartón, akkor nem ér le. Utána jött a lábtartó. A lábtartóval alapvetően nincs baj, mert fel tud hajlani.
Az idom, kipufogó, sztender stb. már neccesebb kérdés, mert ha ráteszed és kiemeli a motort, elveszted a gumi tapadását, akkor bizony baszás lehet, és nagy zakó is. Ha elérted ezt a szintet, akkor érdemes a kiüléssel próbálkozni, mert nagyobb kanyarsebesség érhető el, anélkül, hogy a motort tovább döntenéd. Majd érzed.
Én is az RF-fel kezdtem. Nem bántam meg. Bár alapvetően nem pályára találták ki, azért lehet vele jókat karcolni. Én azárt fogom lecserélni, mert keveset motorozok, azon belül viszont jobban érdekel a pálya, mint az utca vagy a túra, szóval valami pályaorientáltabb gép lesz a következő.
A legjobbakat kívánom nektek a továbbiakban, meg annyi motorozást mint amennyit eddig szereltetek.
Merrefelé vagy, mert Pesten tudok egy korrektet, nekem ő csinálta a gépet, és merem ajánlani.
Nem tud valaki egy megbízható és korrekt áron dolgozó embert, aki kicseréltetném a vezérműláncot a rf 900-amon? Hozzáértők szerint picit zajos és cserélni kellene.
Előre is köszi!
ha mentek pályázni, akkor szóljatok előtte, mert engem is érdekelne a dolog, ha éppen ráérek.
@bassfan: Neked hogy a p***ba ért le az oldala? Én ledöntöttem lábtartóig, és amikor az euroringen lentvolt a lábtartó, még rádöntöttem egy kicsit, de nem ért le az oldala, max a kipufogó.
A többi meg szabadidő és távolság kérdése (CAMPONA).
Köszi!
Pancsin egy kicsit húzós.
Ha mentek pályázni, engem is érdekelne, persze ha tudok majd szabit intézni, de remélem , most, hogy meggyógyult a gépem, betársulnék a kezdők közé, meg ha addig lesz valami találkozó, az is érdekel.
Amúgy az tornázást eddig is próbálgattam, mert én is stabilabbnak éreztem kanyarban ha nem a motort döntöm csak, hanem helyezkedek, ezáltal lentebb lesz a súlypont, stb. Itt a Lillafüred-Eger szakaszon van pár igen tekergős, csiki-csuki rész, ahol - mivel a motort már nem mertem jobban dönteni, ezért a 3 centi majré - már csak az ülésen csúszkálva sikerült kicsit gyorsabban haladni. Na nem ilyen MotoGP style-ban, hogy a térdemet próbáltam rakni, mert koptató híján drága és fájdalmas mulatság lett volna , hanem csak úgy szolidan.
GejzaR: nocsak, egy kedves ismerősöm (hölgy) is pont Gratz-ban folytatja egy fél évre ősztől.
Motor rezgéseit csillapítja a gumiágyazást segítve.
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/suzuki-gsx1250-fa-teszt
Mikor a tiédet láttam nem gondoltam ilyesmire, csak azon ilyen van és ennyi.
Kormánysúlyt értem, érzem jótékony hatását, de a lábtartósúlyra kiváncsi lettem mi haszna de nem találtam még semit sehol róla.
Az új hengersorral 500km-ig nem volt semmi gond, de ekkor lecsúszott két hüvely is, és elkezdte nyomni a vizet . Gariban megcsinálták a hengersort, tegnap fél hatkor álltunk neki összerakni, és fél tizenegykor már röfögött . Ma azzal ment Red dolgozni, beért vele rendesen
De nem szeretnék többet írni a motor műszaki hibáiról.
Majd egyszer személyesen megbeszéljük ha érdekel egy talin.
Ha érzed, hogy néha leér, akkor jobban ki/le kell hajolni és ezáltal nem kell jobban bedönteni mégis stabilabb leszel a kanyarban. Nem egy nagy ördöngősség nekem is ez volt az első alkalom, és pár kör után, mondjuk 20 már elég egyértelmű volt, hogy mit is kell csinálni...
Persze kakucs kicsi pálya kb 58 mp-es időket mentem, ez bőven kritikán aluli :) de élveztem nagyon :D Csak hogy legyen viszonyítási alapod, voltak 15 éves kis gyerekek akik a 125-ös RS-el mentek 49-es időt, meg volt olyan kb 10 éves gyerek aki kb 50 ccm-es kismotorral ment 53-as időt... de majd meglátod elsőre úgyse az idő hajszolása lesz az elsődleges szempont, hanem hogy belejöjjél... Sok sikert
Én idén már biztos nem megyek, mert szeptember 3-án kiköltözök Grazba 1 szemeszterre... (Erasmus).
Lemaradtam valamiről. Utolsó emlékem, hogy minden faxa és bejáratós... Nem?
És persze... legyen motorom...
Az idom, kipufogó, sztender stb. már neccesebb kérdés, mert ha ráteszed és kiemeli a motort, elveszted a gumi tapadását, akkor bizony baszás lehet, és nagy zakó is. Ha elérted ezt a szintet, akkor érdemes a kiüléssel próbálkozni, mert nagyobb kanyarsebesség érhető el, anélkül, hogy a motort tovább döntenéd. Majd érzed.
Én is az RF-fel kezdtem. Nem bántam meg. Bár alapvetően nem pályára találták ki, azért lehet vele jókat karcolni. Én azárt fogom lecserélni, mert keveset motorozok, azon belül viszont jobban érdekel a pálya, mint az utca vagy a túra, szóval valami pályaorientáltabb gép lesz a következő.