Gyertyapipa - kábel - trafó csatlakozásoknál nézzetek kontaktot. 5-6 milit levágsz a kábel mindkét végéről és visszacsavarod.
Ha a trafó lenne ludas, mindkét hengerénél jelentkezne szerintem a hiba nem csak az egyiknél.
Igazából az ügyességi verseny egy fél óráig lekötött, de utánna meguntam. Aztán gondoltam csinálok pár képet a motorokról, amik maradtak.A koncertet nem vártam volna már meg semmiképpen, mert este volt otthon programom.Viszont motoroztam egy jót hazafelé.
Viszont a másik RF-nek ötletem sincs ki lehet a gazdája.Pedig legyeskedtem körülötte, hogy hátha valaki kiszúr, és odajön, de nem
Szerintem nincs elég hely a dobnak.
Katalizátort is telenyomná pár hét alatt olajjal.
DE van egy MARTINOM hamarosan E legál lesz, frissen polírozva viszont kék emblémával. Gyárit leveszed, ezt felteszed és a rendőr se baßogat ha bent a furulya. 30000 HUF. Ha érdekel megpróbálok piros emblémát tetetni rá.
Igazából éreztem. De nyugodt vérmérsékletemnek hála otthagytam egy koccintás után. Én nem rágódok ezen, ha egyszer találkozunk a városban, megnézheti magát, illetve a tudását, meg a motorja tudását.
Gabi most beszéltem a sugo-motorsal van bele való trafójuk 5e pénzé több darab is ha kell csörgess rájuk!elérhetőséget találsz a motorbontók itthon és külföldön topicban SUGO-MOTOR felhasználó alatt!
Remélem segítettem vele.
És akko most megyek robotóni legyen miből kiperkálni a lóvét
na hát akkor átérzed a problémám
én már a karbi szinkronon a karbi pucoláson a tömítés cserén o-gyürü cserén gyertya cserén is túl vagyok!pont ma raktam bele az új densokat,de már csak a trafó maradt a ROHADT
lassan új motor lesz belőle
Dettó ugyanolyan hangja van mint neked a videón. Nekem a 4. henger nem megy, új gyertyával sem, de én kézrátétellel is néztem, mert annak a leömlője nem volt forró. Hidegen megy minden henger, aztán egy idő után gondol egyet és csak 3 jár.
ezek szerint ez valami rf hiba lehet vagy mifene mert nekem is!
a bal első gyertya (ha rajta ülsz bal ) kormos,gondolom az a ludas..!néztél gyertyát melyik milyen?
milyen hangja van mikor "nem jó" ?
A Honda nehezebb és gyengébb is. Lehet, hogy fiatalabb a gép +injektor+VTEC javít a szitun, meg kevesebbet is eszik, de ez szimpla fizika.
BigRöFi=könnyebb+erősebb. Pont.
Mentem VFR-rel, nem volt olyan ütős, mint a RöFi a hátbarúgás- szerű beindulásaival.
Az arc meg amúgy is biztos be volt karmolva, amikor ezt mondta.
Én is mennék talira de sajna délutános vagyok szombatig!J3sus nagyon hamar leléptél a taliról!Mire vissza mentünk a motorhoz már nem voltál sehol azthittem majd még találkozunk!Ki volt a harmadik RF es?
na és akkor jöjjenek a rossz hírek; motor összerak új gyertyával trafó megcserél szigorúan figyelve a +-ra a saruknál és a kábelek nem érnek el mindenhová
trafó vissza eredeti helyére összerak beindít jár szépen!elmegy kipróbál és DADOG még mindig
rendeljem meg sugoéktól a másik trafót?vagy most ilyenkor?lassan kezd az idegeimre menni
érdekesség egyszer jó semmi baja egyszer meg nem..
Alacsony fordulaton nem megy minden henger, 6000 fölött valahol pedig megjavul.Erre nekem azt mondták, trafó hiba. Ezért kérdeztem hogy jó-e ha rakok bele másikat, ami nem feltétlenül típusazonos, hogy azzal menne-e.
Pistabá utólag még egyszer köszi a linket amit bedobtál gyertya ügyben!ma megjött a cucc, a bánópénz a 4dbért(denso U24ETR)
8500pínz!Asszem ez elég zsír ár volt hálám üldöz
Én simán hivatkoznék rá, hogy:
"Háde biztosúr, nekem csak 110-et mutatott "