Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

RedOne: jó lett a kampó, majdnem tökéletes, de az az 1% eltérés az idom elvetemedéséből van már. A kampó frankón odahúzza egyébként. Nagyon köszi!

Mindenki: a Shox-os táska (Shox Big Bag XL - zsolesz527 képein megtekinthető) eléggé beválósnak néz ki, mert 11 napi cuccom (nem táborosan pakolva - azaz nem 2 póló, 2 gatya ) kényelmesen elfért benne, és még kis sincs húzva nagyra. Igaz a cipő, papucs az a hátsó ülésre megy egy másikban, de ruhákhoz tökjó az oldalsó.

Holnap 05:00 CET-kor pedig kezdődik az RF 400 tartósteszt: Szolnok - Nesebar közvetlen járattal, 1186 km, ebből összesen 200 lesz autópálya. Majd írok beszámolót, de ez már csak augusztusban.

Addig is jó (és több motorozást, mint szerelést) mindenkinek!

Pista voltam
JA, és feltétlenül meg kéne nézni, hogy a pillangószelep megfelelően van e beállítva, mert ha nem, akkor tényleg nagyon ki kell tekerni, hogy jobb legyen.
Hmm........ , ez elég furcsa. Az alapjárati fúvóka eredeti? A subertűk gyári magasságon vannak? Szívatóval nem indult, vagy anélkül?
(remélem nem fél fordulatokat számoltál)

Még bele játszhat a szívató és a gázbowden rossz beállítása is.

Persze ha így jó lesz, akkor nincs több kérdésem
na megszületett a mai eredmény..pilot csavarok 1,5ön beindít nyögve jár és nem veszi a fordulatot ráadásul nagyon lassan ejti vissza

beteker 1,25re ha lehet még rosszabb lett..

visszateker eredetire ahogy volt mielőtt szétszedtem(2,5-2,6) és hihetetlen de motor pöccre indul veszi a lapot azonnal ejti a fordulatot és szépen jár alapjáraton..

na ilyenkor mi lehet?szinkronra már nincs ma időn de holnap még megcsinálom és elvileg kész..nem csepeg nem ereszt meg is csókolgattam mikor már szépen járt

bár még menet közben nem próbáltam de remélem megtette a hatását a takarítás és nem fog 4nél megint dadogni..

célszerszám pilot csavarhoz
Na, ennek örülök, mert így magad döntötted el, hogy mi a jó neked.

Egyébként én is szintetikusat töltenék bele (maradnék a Repsol
Motosynteticonál), ha nem enné brutálisan.
Viszont mivel eszi, csak ásványi jöhet szóba.
Ezért ajánlottam neked a 15w50-et akármiből...

Illetve amit mondtam, hogy én megemeltem az üzemi hőfokot,
így nem árt ha az olaj a magasabb hőfokon azonos viszkozitású.

Amúgy az olajinfo.hu-n még több okosságot tudsz olvasni az olajokról.
Elég objektív oldal...
Köszi érdekes volt, de arról győzött meg, hogy semmiképp se ásványit rakjak bele :) Szerintem valami félszint lesz, most is az van és nekem jó. Valamelyik Castrolt fogom választani...
INNEN
Motorolaj

Ezt olvasd át, szerintem érdekes lehet .
Hát tegyél bele akkor full szintet.

20 éve az első VC bandit születésénél szerintem a kereskedők nem
ajánlgatták ennyire lelkesen a fullszint olajakat.
Pedig azokból örököltük a blokkunk...
Hűűű, ez tényleg itt van a szomszédban. Azonnal küldöm is tovább a linket a mocis barátoknak, remélem kedvet kapnak ők is.
Hát hogy a csudába ne szabadna ráülni!
Hát az lehet, hogy kinőttem a tizenhúszból, de elcseszett egy nőszemély vagyok - az ismerősök szerint
Ház igazán köszi a motor nevében is, Nekem a "szerelem" csak mindenkié olyan "pöpec" volt, ő meg azért karcos itt-ott szegénykém. Bár korához képest....
rendben, köszönöm a segítséget mindenkinek..írok majd, hogy mire jutottam vele..
Ne aggódj, annyira azért nem fog csöpögni, ha egyáltalán fog, de nem hiszem.
Arra vigyázz, hogy a csavarhúzóval ne tedd tönkre a menetet. A fordulatokat meg a csavarhúzó nyelén mérd, ne a csavar vájatát figyeld, mert biztosan nem fog mindegyik egy irányba állni 1,5en.
Fázisceruzával egy kicsi kezű ember segíthet rajtad.
édes Istneem, nem akarok csepegést már
sikerült 20e ből kicserélnem minden tömítést lassan ott tartok, hogy jobban jártam volna ha Imitől megveszem a komplett karbisort és nem kell kínlódnom..de hát ki tudta..

megpróbálom akkor a csavarhúzó köszörülést, és úgy rakom fel, hogy 1,5re legyen kint mindegyik..aztán majd lesz valami..
OK persze a szűrő csere az egyértelmű...
Még egy kérdés: a 15W50 az ásványi olaj, ez nekem nem gáz? Nekem full szintet ajánlottak, de én nem tudom mi a különbség...
Mi a különbség köztük? Gondolom a full szintetikusnak minden tulajdonsága jobb, az ásványi vajon gondot fog okozni egy 15 éves blokkban? HELP
Ja, mi egy pici lapos csavarhúzót köszörültünk le rövidre, azzal
hozzáférek kis nyomorgással.

A pilot csavarok alatt vannak még "O" gyűrűk, ott állítás után
csepeghet, de ne foglalkozz vele, egy idő után abba marad.
pedig csak muszáj leszek hozzányúlni mert a 2,5 sőt 2,7 az brutál sok,lehet sőt biztos ezért is hullámzik alapjáraton a motor (hidegen-melegen)
viszont nagyon jól fogyasztott érdekes..bár ez már a főfúvóka érdeme gondolom nem a pilot csavaroké..
Idom nélkül hozzá lehet férni megfelelő vékonyságú, és hosszúságú csavarhúzóval. A lényeg, hogy úgy nyúlj hozzá, hogy érezd a csavart, és megfelelően tudd mérni a fordulatokat.
Először állítsd 1,5re, próbáld ki, ha nem jó, vedd le 1,25re. A lényeg, hogy 1-1,5 közt be kell tudni állítani. Ha egyet elállítasz, a többit is pont uaúgy kell, ez nagyon fontos.
az idom már lassan 2 hete nincs rajta így ez nem lesz gond..

tehát vagy szerzek egy ilyen speckós csavarhúzót vagy inkább ne is tekergessem sehová..
Létezik olyan csavarhúzó mint a derékszöghajtású fúró. Azzal hozzáférsz idom nélkül.
Redone nem tudod lehet e állítani a pilot csavarokon ha fel van rakva a karbisor?
Durva ez a 2,5-2,7 nyitás rajtuk lehet betekerem egyformán 1,5re max ha nem lesz jó visszaállítom őket..
Szerinted?
Megjött a tömítés is,remélem most már jó lesz mert kitépem a hajam ha ereszteni fog még valahol..
oké, így már más.-Sajnos én sem kerülhetem el a felújítást, mert a motort nagyon megkedveltem
Igen én mondtam neked, nekem bejött egy ideig. Mostmár nem elég
sűrű ...
Dehogy, olajcserénél semmit sem kell, csak szűrőt cserélj !
Nem sok ?
20w50-es olaj van benne olajsűrítővel és lehelettel közlekedek...
Ja, és még a gyári dobot is visszaraktam.
Normál olajjal, sportdobbal, mikor legutoljára húztam neki 3dl-ert
evett 200 ! km-en ! (1.5L/1000)

Csak idén beletoltam 8000-et eddig napi használattal, hát szabad
számolgatni .
Kösz.-megnéztem