Szia GejzaR!
Bocs h eddig nem jelentkeztem de elég sokat melóztam mostanában vidéken. A héten jó lenne összefutni mert visszaadnám a lábtartó konzolod. Vmelyik nap este odaugrok hozzád. Mindenképp jó lenne a héten mert így is tök ciki h 1000 éve nálam van és megint 3 hétig vidéken leszek majd.
Vastagon viszonylag friss (nedves, legalábbis nem régi száraz) olaj volt rajt, és a hangja is ahogyan szörcsögött munka közben. Nyújtott kanyarokban, úthullámokon még nem kezd el hintázni zavaróan?
2006 óta van nálam, nem cseréltrem. Matrica szerint a gyári, de ezt kapsz bontóban is.
Mikor már jól összekente a kereket és a lengővillát.
Akkor fogom a brigéciol d3-at (NEM A 2000!) ecsetet, és sorban felni - lengőkar - lánckerék - lánc, majd slggal leveretem, kicsit megpörgetem hatodikban csakhogy gyorsabban száradjon és mikor már kezemet végighúzva az alján mem nedves befújom. Nálam ez kb 2 havonta aktuális.
Van ismerősöm, aki minden motormosásnál megcsinálja. Lényeg, hogy se benzint se magasnyomásút ne vigyél a közelébe mert mindkettő egymástól függetlenül tönkrevágja a láncot.
Láttam a fórumon (visszafele olvasgatva) hogy mindenhez van egy jó hozzászólásod . Valószínűleg "lányos" kérdés (nem röhögni), de mennyi időnként, vagy mikor kell(ene) a láncot letisztítani? Nem kenni, lepucerálni. Eddig akit kérdeztem, mindenki mást mondott. Egyik szerint legyen jó "koszos", a másik szerint meg ne legyen nagyon szutyok. Lányos kérdésre férfias válasz Hát így nehéz eldönteni mikor csinálok jót vagy rosszat.
Örülj neki, hogy lecsúsztál róla. Frontálisan kapott ez a motor is.
Mifelénk 50-ér húzzák ki a vázat festéssel. Ha a kettőt összerakod, már kapsz jó törésmentes (nem csúszásmentes) RFet.
SASI79-et próbáld esetleg rábeszélni a váltásra.
De jó, hogy Rátok találtam A környékemen senkinek nincs ilyen típusú motorja, legalábbis eddig úgy tudtam. Remélem, ha "szaktanácsadásra" lesz szükségem, számíthatok az együttműködésre
Az én hétvégi mérlegem 3 nap:34 doboz sör! Hatalmas party volt Polgárdiban!IMI!Remélem épségben haza értetek!Örülök hogy lejöttetek,és persze annak is hogy Shtowee-ék is lejöttek körül nézni!
Tegnap voltam Kisteleken motoros találkozón (1napos).
Találkoztam egy RF-essel! 400as szürke mocija volt és azt mondta Algyőről jött.(tőlem 10-15kmre van) Ide a fórumra ritkán jön fel, nicknevet nem tudok. Csak érdekességként írtam.
Hétvégi mérleg: 235 km 7,4 literes fogyasztás. Ebben volt 150-170(15km), de főleg 110-130 + 20km város.
Volt szerencsém kipróbálni egy B-Kinget
Iszonyat állat egy gép, csak szélvédelem 0.
Egy R6-ot is volt szerencsém megkergetni. Méreteimet tekintve kicsit kicsinek éreztem, meg a RöFi után kicsit gyengusz is volt.
ha esetleg valaki úgy járna, mint most én karbitakarításkor,hogy ki kell cserélnie az összes O-gyűrűt akkor mellékelve egy link, ahol tuti megtalálja ami kell..
Imi! Ha minden igaz van vevő a motoromra, így a karbisor-kipuff egyenlőre tárgytalan.Azért nagyon köszönöm
A karbit kellen beállítanom. Az úszoház előtt (úszóházon kívüli) csavart beállítottam (3decivel kevesebb fogyasztást mértem - 6,4 helyett 6,1), ahogy mondtátok, most úgy jár, mint egy goldwing, gondoltam hú de jó, már akkor fulladni sem fog....
.... kimentem Rohoncra, és a faluban felfelé, megint elkezdte a rántgatást, és a fuladozást, fekete füst kíséretében (eddig még nem vettem észre, csak a tükröt fordítottam le, hogy ha rántgat, és afeketén füstöl, az benzin )
A gsf manuálját böngészgetem.... azon a két csvaron ami még az úszóházban van, na azzal kellene még kezdenem valamit....
Szerintem az amit mondtál túl sokat kap!Nem akarok okoskodni nekem az ETZ-m ugyan ezt produkálta kicseréltem a fúvókákat vadi újra és semmi baja nem volt!De mondon ez MZ!Ugyhogy lehet nálad nem ez van!
Sziasztok! Kérlek segítsetek! A motorom nagyon nehezen indul, főleg hidegen. (rf 400) Mikor elindul benzinszagot érzek, lehet hogy sok üzemanyagot kap. Üresbe kiforog 12 ezerig majd szép lassan visszaesik a fordulat, ha visszaengedem a gázt és megint odahúzom ujból kiforog. Menet közben alacsony fordulaton húz, magasabb fordulton megtorpan (kb 7 ezernél). Az üzemanyag szivattyútól valami kattogást hallok, egyébként megnéztem szállít rendesen. Olyan a hangja alcsony fordulaton mintha az egyik henger nemkapna szikrát. Eztis leellenőriztem mindegyik kap. Milehet a probléma szerintetek? Előreis köszi!
Bocs h eddig nem jelentkeztem de elég sokat melóztam mostanában vidéken. A héten jó lenne összefutni mert visszaadnám a lábtartó konzolod. Vmelyik nap este odaugrok hozzád. Mindenképp jó lenne a héten mert így is tök ciki h 1000 éve nálam van és megint 3 hétig vidéken leszek majd.
2006 óta van nálam, nem cseréltrem. Matrica szerint a gyári, de ezt kapsz bontóban is.
motor hátulról, motor menet közben, stb
Akkor fogom a brigéciol d3-at (NEM A 2000!) ecsetet, és sorban felni - lengőkar - lánckerék - lánc, majd slggal leveretem, kicsit megpörgetem hatodikban csakhogy gyorsabban száradjon és mikor már kezemet végighúzva az alján mem nedves befújom. Nálam ez kb 2 havonta aktuális.
Van ismerősöm, aki minden motormosásnál megcsinálja. Lényeg, hogy se benzint se magasnyomásút ne vigyél a közelébe mert mindkettő egymástól függetlenül tönkrevágja a láncot.
Láttam a fórumon (visszafele olvasgatva) hogy mindenhez van egy jó hozzászólásod . Valószínűleg "lányos" kérdés (nem röhögni), de mennyi időnként, vagy mikor kell(ene) a láncot letisztítani? Nem kenni, lepucerálni. Eddig akit kérdeztem, mindenki mást mondott. Egyik szerint legyen jó "koszos", a másik szerint meg ne legyen nagyon szutyok. Lányos kérdésre férfias válasz Hát így nehéz eldönteni mikor csinálok jót vagy rosszat.
Egyenlőre még nem szeretnék megválni Tőle. Újszerű a kapcsolat és ragaszkodó típus vagyok
Mifelénk 50-ér húzzák ki a vázat festéssel. Ha a kettőt összerakod, már kapsz jó törésmentes (nem csúszásmentes) RFet.
SASI79-et próbáld esetleg rábeszélni a váltásra.
Racsiban van fejidom.
Maradt egy jó rugóstagom 400-ashoz. Akcióban 10-ér elvihető.
GejzaR a tiéden elég rosszul festett múltkor, van kedved túrázni kicseréljük.
Csere egy szürkére, érdekel?
De jó, hogy Rátok találtam A környékemen senkinek nincs ilyen típusú motorja, legalábbis eddig úgy tudtam. Remélem, ha "szaktanácsadásra" lesz szükségem, számíthatok az együttműködésre
Rony
Tegnap voltam Kisteleken motoros találkozón (1napos).
Találkoztam egy RF-essel! 400as szürke mocija volt és azt mondta Algyőről jött.(tőlem 10-15kmre van) Ide a fórumra ritkán jön fel, nicknevet nem tudok. Csak érdekességként írtam.
Hétvégi mérleg: 235 km 7,4 literes fogyasztás. Ebben volt 150-170(15km), de főleg 110-130 + 20km város.
Volt szerencsém kipróbálni egy B-Kinget
Iszonyat állat egy gép, csak szélvédelem 0.
Egy R6-ot is volt szerencsém megkergetni. Méreteimet tekintve kicsit kicsinek éreztem, meg a RöFi után kicsit gyengusz is volt.
Ingyenbenzint, gumifákat, pormentes utat, adómentes jövőt mindenkinek... Üdv!
ha esetleg valaki úgy járna, mint most én karbitakarításkor,hogy ki kell cserélnie az összes O-gyűrűt akkor mellékelve egy link, ahol tuti megtalálja ami kell..
http://webaruhaz.sealring.hu/i...
egyébként ahogy mértem a tűszelep kis házának a gyűrűje 10x1.5
az úszó végén lévő kis gyűrű pedig 6x1.5
erről mellékelt guppy1 is egy képet pár oldallal ezelőtt!
remélem jók ezek a méretek,csak tolómérővel mértem..
A karbit kellen beállítanom. Az úszoház előtt (úszóházon kívüli) csavart beállítottam (3decivel kevesebb fogyasztást mértem - 6,4 helyett 6,1), ahogy mondtátok, most úgy jár, mint egy goldwing, gondoltam hú de jó, már akkor fulladni sem fog....
.... kimentem Rohoncra, és a faluban felfelé, megint elkezdte a rántgatást, és a fuladozást, fekete füst kíséretében (eddig még nem vettem észre, csak a tükröt fordítottam le, hogy ha rántgat, és afeketén füstöl, az benzin )
A gsf manuálját böngészgetem.... azon a két csvaron ami még az úszóházban van, na azzal kellene még kezdenem valamit....