Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az nem sok olaj fogyás, én még nem tudom hogy az enyém mennyit flamózik be, de nagy gáznál kék a füstje ,és hidegen ha járatom és oda húzom akkor kormol..
enyém 900-as ,és azért kinálom neki általában
Nincs mit, ha még kell méret szólj mielőbb, mert lassan kerülnek
vissza az idomok.
http://www.biker-world.hu/kate...

Itt szinte mindenhez találsz árat.
Jaja, ez 400-as hengerfej. Abból is mindkét oldalt változós.
Ez nem evett, ez csak elázott a konténerben mikor behozták,
ezért került parkolópályára... mostanáig.

Az enyém még mindig eszik, ahogy írtam olyan 7-8dl /1000.
De úgy, hogy nálam 120-nál többet sose lát, áltagban meg inkább
90-110.

A szimeringek 6500, a hengerfej 5600, a hengertalp pedig 4600
volt most.
De a képen a szimeringek azok azok, amiket most kiszedtem belőle.
Teljesen el vannak öregedve, pedig ez a blokk garantáltan állt
kb. 6-8 éve.
Akkor lassan képet, videót is meg tudsz róla velünk osztani.
hello, 400-as hengerfelyről készültek a képek?
mennyi olajat evett?
mennyibe volt a szimering meg a h .fej tömítés?
De holnap azért megyek kakucsra és megetetek vele egy lityi olajat !
Szerelgetés...
Hát arra már én sem vágyok, de nagyon nem... egyre erősebb a
késztetés, hogy ha most kész lesz és nem eszi az olajat és minden
okés, akkor eladom.
Ma is az ölemben ült egész délután a dupla vc hengerfej meg a szelepei.
Egyébként meglepődtem, hogy az ülék hüvelyek érintkező felületei
mennyire szépek a sok rozsda és korom alatt...
Igazából az én röfimet sem kell cserélni, én csak szimplán szerencsétlen vagyok...
amikor azt hiszem hogy minden jó, 2 napon bellül tutira történik vele megint valami.
Lásd most, az első lánckerekemen folyton lelazul az anya, mert szar alatta az alátét.
No comment.
Am az RSV sem mai technika ha jól tudom
Az enyem 11, en nem nagyon kell szerelgetni :)

Vagyis inkabb nagyon nem
Szeretnék kevesebet szerelni, mint most. Ez nem a Suzukinak szól, csak annak, hogy a legújabb TL-ek is már lassan 10 évesek.
TL 1000R szóba sem jön?
Nem kezdtem el, csak eljátszottam a gondolattal, illetve folyamatosan piszkálja a fantáziámat (egyebek mellett ).

Szerintem csak abban az esetben fognék hozzá, ha nálam is valami nagyobb motorgáz lépne fel és szét kellene túrni.

Amúgy sportosabb és V2 motorra vágyok (Aprilia RSV vagy Honda VTR SP2). Szóval egyelőre annak nagyobb az esélye, hogy nem lesz alakítás és eladósorba kerül az RF. Csak rendkívül nehezen válok meg minden technikai jellegű tárgytól (autó, motor, gitár, erősítő stb.). De ha megmarad, lehet hogy belevágok.
Igen, már ezen is gondolkodtam. Már csak azért is, mert az RF vázán nem biztos, hogy át lehet vezetni a ram-air levegőcsatornáit, anélkül meg a plusz lovak egy része is odavész...
Nagyon szépen köszönöm! Nemsokára nekiállunk összerakni, mert már csak ez hiányzik. Amint lesz fejlemény írok, hogy sikerült e. Egyenlőre még "csak" a hangjában gyönyörködöm Múlt héten kapott sport dobot...és nagyon vad lett Egyre jobban kezdek rá büszke lenni, hogy ez az én motorom Lassan teljesül a kislánykori álom
sérülékeny
Nemsokára (500 km múlva) lesz esedékes az olajcserém (március óta megvan a 6000 kilcsi ).
Redone te ajánlod ezt a repsol 15w50-es olajat? Az ára nagyon szimpatikus, de kell utána állítani valamit a motoron? Vagy nyáron jó lesz? :)
Tegnap elmotoroztam a Balatonring helyére. Szomorú látvány de quaddal legalább körbemehettünk rajt (jó buli). Repülés valahogy nem vonzott.
Dodorék közben filmezgettek, motoros viszont alig volt amíg ott voltunk. Előrelépés nem hiszem, hogy várható a közeljövőben. Hazafele csináltam egy Balatonpart Sümeg kanyart. Terveztem a Pancsiringet is, de elszakadt a kmóraspirálom Jánosházánál és inkább hazamentem onnan. Ma lecseréltem a 4kilóséra, így csak ezen is 40 kilómétert nem számolt mint pár éve a kéken.
Te már elkezdted a "projektet"? Engem nagyon érdekel, mindenképp számolj be róla!
A 900-asnak 10-15 bar közt van a gyári értéke. A hengerek közt nem lehet 2 barnal nagyobb eltérés, a min. 8bar. Alatta már kuka a moci, de 10 alatt már el kell kezdeni gyűjtögetni a lóvét

A blokk 90 volt, de a porlasztósor nem volt rajta, meg az egyik oldali burkolat, viszont az önindító igen, és az állapota tényleg jó volt, kivéve a hengersort, de az most úgy is új lesz.
Hát akkor lehet, a legjobb megoldás ,ha szét sem szedem, hanem öntöm neki az olajat.-A komppressziót megméretem,és ha az jó lessz akkor télen szimering csere.-annyit költök rá.-Blokkot hol és mennyiért tudtatok venni?
http://www.trikerdodi.hu/talal...

Ide biztosan megyek, elég közel lesz hozzád is. Beszéld rá magad és guruljatok ti is egyet. Szivesen megnézném hallgatnám a motorod( ha szabad rá is ülnék).
Szia!

Sajna az állás a legrosszabb hír . Az adaléktól nem fog történni semmi. Sajna mi ezeken már túl vagyunk, és a vége egy hengersor felújítás lett. Persze ehhez szereztünk egy alapméretes, keveset futott blokkot, amiből a dugók és gyűrűk jók, ezekhez lesznek illesztve az új hüvelyek. Ezen kívül felmegy a dupla vezérléses HF is.

Reméljük egy-két héten belül kész lesz, és utána már Red One tud tapasztalatokkal is szolgálni, hogy megérte e.
Gyere el rápróbáljuk az enyémet, ha megoldódik a probléma megegyezünk.
Ez még az előző blokkommal volt.
A blokkban rengeteg km volt, amikor 2009 telén szétszedtük
cserélve lettek a szelepszár szimeringek és a tömítések, valamint
teljesen le lett pucolva az összes dugó és gyűrű, illetve a hengerfej és a szelepek.

Sajnos már akkor láttam, hogy majdnem elérte a hengerfal a fúrás
limitet, de úgy voltam vele, hogy talán engem még kiszolgál...
A szervíz után volt 1000 felhőtlen kilóméterem, majd főtengelyes
lett a blokk, de szétszedés után kiderült, hogy nem csak a főtengely
limites, hanem majdnem az összes persely és csapágy.

Ezután jött a blokkcsere, de sajnos kénytelen voltam a hengersort
és a fejet átrakni a régiről, mert amit vettem abba víz került az
állás ideje alatt. Most az kap új hüvelyeket meg jó gyűrűket, és
ha kész ki lesz cserélve.

Szóval azóta sincs vége, mindig van valami baja...

A kompresszió értékeknél 12-től gyári érték, 8 a minimum a 400-nál.
Gondolom a 900-nál is.