Mosmá inkább csendbe kéne lennem,de nem
Mind1 annak a kib.... csavarnak mennyi ha kopott öreg a járgány.
Nekem is azt mondták hogy 2-2,5 fordulat.
Aztán szart se ért csak pöfögött össze vissza
Beállítottam fülre mint régen a karbisokat és tökéletes
Az első hengernél 1/4 van kitekerve (lehet falsot kap )
De hát ki nem szarja le ha így működik.
A "Service Manual" ezeknél a vasaknál már csak egy támpont lehet,hogy milyennek is kellett lennie újkorában.
Nekem nem szokott pislákolni, hanem egyből ég. Próbálgattam mert többen is írtátok, hogy pislákol előtte, de hiába döntögettem a világítás folyamatos volt, nekem 200km-t megy mielőtt kigyullad.
Én kb még 50 km-t mentem tartalékon és 16,6 liter ment bele utána, szóval 50 körül már paráztam, hogy kifogy :)
Akkor 305 km-t mentem 1 tankkal ez volt a legtöbb eddig 2 tankolás között :)
Viszont a sárga lámpa, ami jelzi, hogy fogyóban van, kb 150 km után már kezd pislákolni...
Sziasztok!
Kellene egy kis infó, hogy a tartalékba mennyi üzemanyag van és hogy kb mennyit lehet vele menni még...
Rf 400Vc
Tudom hogy változó stb de olyan átlagosan!
Köszi szépen...
Redone szerinted érdemes lenne 1/25öd re tekergetni nekem is az összeset mint gyári érték?ha már szét van szedve gondoltam pöpecre kellene csinálni ne legyen többet ilyen problem..
eddig alapjáratról ami jelenleg kerek 1000volt kicsi gondolkodással vette a lapot(nem volt vészes) de hátha lehetne tökéletesíteni..?
a felső csavarokon szemre úgy sem lehet állítgani nincs is értelme..
és a fő kérdés,amit sosem tudok, az 1 fordulat 180 vagy 360fokos fordulat? ez idióta kérdés volt de inkább kérdezek hülyeséget mint elkúrjam ahogy fercsi
Lehet nem voltam egyértelmű, az EGYETLEN csavar, amivel bármit
is állítani tudsz, az a PILOT csavar, aminek a vége hegyes kúp.
Ezt még valószínűleg nem láttad, mert nem tekerted ki.
Erre mondta Imi, hogy ez a "CO" csavar, végülis teljesen mindegy
minek hívjuk, elvileg nem szabadna bántani.
De mivel ennyi idő alatt egyszer mindenképp valaki elcsavargatja,
így a manuálban írtak alapján be lehet lőni úgy, hogy a motor jól
működjön.
Ez felel a keverékarányért 1/4 gázfordulatig kb. felette már elenyésző
szerepe van, onnantól a Schubert tű és a főfúvóka kap szerepet.
Az úszóházon belül a kisebbik az alapjárati fúvóka, a nagyobbik
a főfúvóka.
A pilot csavar ("CO") állítási tartománya bentről kifele tekerve 1 - 1.5
fordulat. Tehát minimum 1, maximum 1.5.
Europai exportú GSF400-on gyári értéknek 1.25 fordulat volt megadva,
de nekem 1.5-ön vette a fordulatot rendesen.
Hmm...ezen megakadtam kicsit... szerintem még egyszer nekifutok a dolognak, hátha.. na, akkor az úszóház elött van a CO csavar (ez tuti el van bacva de tudom merre:D) Az úszoházon belül még van 2 csavar, na melyik-melyik. Az egyik kicsit beljebb. A 400-as Bandit service manuálját böngészgettem, de a gugli fordító mindenre jó csak fordítani nem... Már nem akarom szakihoz vinni...
Mentem ma a motorral bukó nélkül a garázssor körül egyet, és iszonyat hangos lánchangra lettem figyelmes. van rajta cucc bőven, de nagyon hangos. Vajon mindig ilyen csak bukóban nem hallom? vagy mi lehet a baja? Nem lóg, és nem is túl feszes.
Arra igen, azok sérülékenyek, az úszóház tömítés még ami önmagában
sérülékeny, de az meg benne ül a számára kiképzett horonyban,
úgyhogy az meg azért nem veszélyes.
@nyeregtáska:
Nekem a homasitás 7.5k-s van (még mindig). 2x26L max.
Lehet ez pont Ying műszakjából való ezért bírja még mindig ilyen jól,
és múltkor szakadó-ömlő esőben sem ázott be, barátnőm pedig sose
hagy benne egy gyufásdoboznál több helyet.
Nem szoktam kikötni az alját (pedig lehetne) és nem leng nekem
soha.
Pont elfér ez a méret a lába és az index közt.
Ajánlani nem merem, mert tavaly én azért vettem, mert hirtelen
kellett, és úgy voltam vele, hogy ha azt az utat kibírja már megérte,
de azóta tökéletesen szolgál. Viszont lehet, te Pong műszakjából
kapsz, ami az első úton szétszakad .
Ez picit lutri.
Az alsó csavarokat úgyhívják, hogy "pilot" csavarok.
Ezek tulajdonképpen hasonló tűk, mint a schuber tűk a főfúvókában.
A pilot fúvókának a porlasztótűi.
A gázreakciót befolyásolják 25% gázig.
Az tény, hogy ezzel finomhangolják, lövik be a keveréket tökéletesre,
de házilag is be lehet lőni úgy, hogy jó legyen.
Az enyémek szanaszét voltak állítva, magamnak beállítottam,
sikerült, nincs semmi hiba, tehát be lehet állítani őket.
Szinkront meg tudjuk beszélni, de a héten tutira nem érek rá.
Amúgy maga a művelet 20 perc...
Két ember kényelmesen, egy nagyon erőlködve megemeli.
A motorból kiemelni egy ember tuti nem emeli ki, de ha aláteszel
egy krokodilt úgy lehet, hogy kitolod.
Szerintem olyan 60-65 kiló lehet, csak eléggé tehetetlen tömeg.
Szombaton Érd körül jött velem szemben egy ugyanolyan színű RF mint az enyém(bordó). Innen valaki? Intettünk is, doboztartó is volt rajta. Először azt hittem én jövök magammal szemben, de rájöttem, az nem lehet, hogy olyan gyorsan menjek, hogy már jövök is haza, amikor még le se értem Bocs.
Mind1 annak a kib.... csavarnak mennyi ha kopott öreg a járgány.
Nekem is azt mondták hogy 2-2,5 fordulat.
Aztán szart se ért csak pöfögött össze vissza
Beállítottam fülre mint régen a karbisokat és tökéletes
Az első hengernél 1/4 van kitekerve (lehet falsot kap )
De hát ki nem szarja le ha így működik.
A "Service Manual" ezeknél a vasaknál már csak egy támpont lehet,hogy milyennek is kellett lennie újkorában.
Na sok sikert!