Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen látom , bár inkább az érdekel, hogy egy korombeli csaj aki már kinőtt a felelőtlen dacos tizenhusz éveiből hogyan öltözik fel motorozáshoz.
Ez a motor bizony közel sem szürke, még mindig az első helyen van a fórumon Jippi volt motorja elött részemről. Nagyobb felbontásu képet ide is beszúrhatnál.
És mennyi a jó kompresszió érték?- 13-körül?- mi lett a vége szimeringes volt?
Azért a SRAD blokk tolhat rendesen.
Egyszerűbb lenne simán a SRADra ráfaragni az RF idomokat talán.
Szia, hát bizony kékes színű.-De talán jó hír ,hogy állt már vagy 1 éve minimum, öreg makkertől vettem meg 2 hete.-Teszek a benyába tisztító adalékot hátha az feloldja ha a gyűrű tapadt le.-És megírom majd nektek is.-Minden jót.-Kösz.-Zoli.
Ok ,kösz, nektek a választ,hát megpróbálom a sürübb olajat és ha nem lesz kielégítő a javulás akkor télen legalább nem unatkozom.. - még 1 kép tessék
Háát, a karbi beállítását elbuktam, akárhová állítom, üzemmelegen dombnak felfelé alacsony fordulaton ugyanúgy befullad a benzinbe , amúgy az alsó két csavar meg sem mozdul, csak ami az úszoházon kívül van... jobb lett de messze nem jó
Nem is szoktam annyival menni, hogy lobogjon
Nem, 5 körül volt. Téged egyébként is meg lehet ismerni a motoron a vízszintesen álló hajad miatt.
Ha volt fent tanktáska a motoron és a délután alatt olyan 12, és 13 közötti időt érted, akkor nagy valószínüséggel én voltam .Mentem Hegyaljára.
Ha füstöl, az nem jó jel. Tudni kéne, hogy a motor állt e huzamosabb ideig, mielőtt eladták.Ha igen, esély van rá, hogy leragadtak a gyűrűk, ezért csipeget. Ezeket csak szétszedéssel lehet orvosolni. A másik lehetőség a szelepszár szimeringek elöregedése. Csak a csere segít.
Persze a füst színe is mérvadó. Ha sötét, akkor sok benzint kap, ha kékes, akkor olaj.
Persze első körben kell bele vastagabb olaj, meg adalék, és időt mindenféleképp nyersz vele, de megúszni nem lehet a javítást.
Ne foglalkozz vele
Ennyi jár neki.
0,6l/1000km körül rendbe minden.
1l fölött gondolkozhatsz hogyan tovább.
Imi

Tettem fel képet - kérésednek megfelelően Gyorsan nézd meg mert lehet ez is lekerül
Hála a sportmotor "nagyistenének" nem törlik a fórum hozzászólásokat, úgyhogy 6 nap, 6 éjszaka óta olvasom a kezdetektől. Teljesen ki leszek okosítva
Igazán nem akarom a saját RF-emet bántani, de az eddigi képeket elnézve olyan kis "szürkének" tűnik. Bár én így is imádom, minden karcolásával
Imi, ha egyszer erre jársz, örülnék, ha megtekintenéd, biztosan tudnál néhány (vagy jó sok) hasznos tanáccsal szolgálni.
Persze a többiek hasznos tanácsaira is szükségünk van!
Sziasztok!

Régen írtam. Sajnos nem is nagyon motoroztam. Péntek délután viszont az Üllői út - Könyves Kálmán sarkon összefutottam egy szürke márkatárssal. Sajnos nem tom ki volt az.

Régebben már megosztottam itt néhány gondolatot az átépítési hülyeségemről, most találtam néhány újabb ide vonatkozó morzsát.

Az első sárvédő elég ormótlan, de hát az USD villának nem árt ha valami védi a csúszószárat. Ha jól tudom ez egy 600-asból épült, viszont a 900-as tankja kellett rá, mert a 750-es motornak más az airbox kialakítása és a 600-as tank alá nem fért be.

Ezek egyébként egy másik átépítés leírásából derültek ki, akit érdekel az az ezen a linken megtekintheti, bár úgy tűnik megrekedt az illető a projekttel...
Szia !

Eleinte elég vastagabb olaj, én 15w50 Repsol Motoridert használtam.
Aztán nem telt bele 1500-2000km és ezt is elkezdte enni, ekkor
töltöttem rá Wynn's Super Charge olajsűrítő adalékot. Ez meg is
szüntette teljesen az olajfogyasztást kb. 1500km-re, aztán szépen
a besűrített olajat is elkezdte enni.
Na ez volt az a pont, amióta nem érdekel, azóta a legolcsóbb
Tesco-ban kapható MOL Botond 20w50-es autó olajat töltöm rá,
így most olyan 7-8dl./1000km, de még nem forgott ki belőle az
olajsűrítős olaj sem teljesen.

Úgyhogy sok jóra ne számíts, ezek igen csak ideig-óráig oldják
meg a problémát, ha pedig szelepszár szimeringes a géped,
akkor egyáltalán nem fog használni a sűrűbb olaj, sőt, lehet
többet fog enni belőle (nekem mikor szimeringes volt így volt).
A választ nem tudom, de a motorod nagyon szépséges.
Egyfolytában kattintgatok a képre
Hali, Rf 900-am van és eszi az olajat.-Még nem tudom pontosan mennyit ,de úgy érzem többet a kelleténél.-Te milyen olajat tettél a motorba ,hogy így megjavult a fogyás?- kösz.
Hali, most vettem egy RF900-at, és eszi az olajat.-most öntöttem bele,szintre, de mennem kell vele,hogy mérni tudjam a mértékét.-Ha oda húzom neki, vagy lebubbantom akkor jön belőle füst.,Kipufogó kormos belülről.-45.000-km van benne.
milyen olajat tehetnék bele ami megfogja a fogyást kicsit?
Szia !
Nos... a helyzet az, hogy sok méretet nem tudtam lemérni, de a lényeg
megvan. (Szét kellene szednem az egész elejét.)
Az a fontos, hogy a két bejelölt méret kb. akkora legyen, illetve ahogy
jelöltem, a lámpa felfogatás függőleges (merőleges a földre), illetve
a 3db. műszerfal felfogató szilent egy síkba essen. Ezek elvileg a
korábban megadott értékekkel kiadják a konzol alsó felének a
geometriáját.
Pontosabb méreteket nincs is értelme méricskélni, mert ha ezek
alapján kihúzzátok a konzolod (még ha el is törik), az eredeti
értékek kiadódnak.
Aztán csak a törött/erősen roncsolódott csöveket kell kivagdosni
egymás után és újra cserélni.
Nemtudom, hogy normális-e, de a gyári értéktartomány az 1-1.5 fordulat.
Elvileg 1.5 után már tök mindegy, ott már nyitva kell lennie teljesen
a tűnek.
De ki lehet számolni...
A pilot csavarokra 1,25-2 fordulatot írtál max ugye?

Megnéztem ha már szét van szedve magint és a uszoszintet is..

a szint rendben es egyforma mind a 4nél viszont a csavarok
2,5 fordulaton sőt van amelyik kicsit még kintebb..

ez még normális érték?
Valaki Őt ismeri?
Oksi Várom
csak nem akarlak terhelni a nyűgömmel..biztos tele vagy programmal hisz nyár van..
Remélem most hétvégén lesz időm rá...
A szinkronnál az a lényeg, hogy lásd melyik karbi hogy áll a többihez
képest.
Kettővel is meg lehet csinálni, de a tuti az, ha látod, hogy mind a 4
szépen szintben van.
Én nem szívatnám magam 2 órával .