Hát az egy másik dimenzió, nem véletlen szeretnék ilyet majd egyszer .
Ja, 3-asba be, 2000-től sokezerig ugyan az kapaszkodós érzés .
Akkor holnap hívlak, hogy tudok-e menni avagy sem, és mégegyszer
köszi ! Mostmár kabaréba illő, hogy tényleg mindig van valami
nyűg vele, de hogy kishíján kilukadt a dobom emiatt...
Szép vagy sem, jó lesz nekem az az acél lábtartó konzol !
hát akkor már rosszul álltam hozzá mert kb 1500-2000en csináltam akkor azért ugrált..
próbálom holnap másik csővel ha nem megy akkor látogatlak valamikor..
egyébként nem rángatott se dadogás se semmi ilyesmi.. hál Istennek
csak lesz belőlle valami..
A tegnapi Kakucs nagyon jó volt ! Amennyire féltem, annyira élveztem !
Idén még egyszer biztosan elmegyek !
Pár kép az adatlapomon... ide nem rakom be idom nélkül .
Még konzerválódnak a képek az örökkévalóságnak...
Szerintem ez már a szinkron miatt lesz...
Erősen befolyásolja az alacsony fordulatot és az alapjáratot.
Az semmiképpen nem jó, ha a csövet összeszívja a vákuum.
A másik, hogy pontosan ugyan olyan hosszúra kell vágnod a csövet
minden órához, és 3-4000 közti fordulaton kell beállítani a szinkront.
Alapjáraton nem célszerű, a kis fordulatszámtól ugrálni fog a mutató.
Én max. alapjáraton kb.-ra lövöm be, ha már ott nagy az
eltérés, de utána nagy fordulatra kell hangolni.
El is fog térni a 3-4000-es eredmény az alapjáratitól, de ez nem
számít, mert nem ott használod menet közben.
Ha nem megy vagy elakadsz, szólj, most ezen a héten van időm
délután egy szinkronra.
reggel pöc-röff indult mondom nekiállok és csinálok szinkront..
mitől lehet az, hogy az óra mutatója nem egyértelmű értéket mutat,hanem ugrál pl 0,6-és 0,4között fel-le..?
lehet,hogy vékony volt a cső fala amivel összekötöttem a karbit az órával?a vákum eléggé összeszívta..
e miatt nem is tudtam beállítani..még kell egy másik cső..remélem azzal jó lesz..
viszont kipróbáltam ma menet közben,alapjáraton bizonytalan és kicsit össze-vissza jár de kb 2,5-3e től felfelé kisimul és szépen húz nem dadog nem rángat nem csepeg sehol..szinte hihetetlen
ez is javulás már csak az alapjárat környéki fordulaton kellene finomítani és végre kész..csak nem tudom, hogy a pilot csavarok miatt lehet (bár ezek vissza vannak tekerve oda ahol volt szétszedés előtt)vagy inkább össze kellene tekergetni a karbikat azért..?
Vagy kiégett az izzó, vagy elfeledte a szerelőd összedugni a csatlakozóját a benzincsap mellett mikor utoljára visszarakta a tankot.
Ha gyújtás rárakásakor se világít az olajnyomással együtt akkor izzócsere.
gázbovdent nem tudom, hogy lehet beállítani de alapjáraton laza mind a két bovden..
pillangószelephen nem nyúltam így ezt nem tudom..
tűk középen vannak ezt megnéztem nem tudom ez gyári e..
fúvóka sem tudom, hogy gyári e de egyforma a 4 azt néztem..
nem tudom jó e lesz..holnap csinálok egy szinkront még és próba..
a dadobás előtt minden rendben volt vele és 1 hónap állás után kezdett el terhelés alatt dadogni ezért fgondolom csak valami retek lehetett amit remélhetőleg kimostam belőlle..
Persze amint lesz azonnal publikálom most még a fejidom és az oldalidomok hiányzanak róla, de már csak a konzol végett... de remélem nemsokára kész lesz már az is RedOne közreműködésének köszönhetően
Ja, 3-asba be, 2000-től sokezerig ugyan az kapaszkodós érzés .
Akkor holnap hívlak, hogy tudok-e menni avagy sem, és mégegyszer
köszi ! Mostmár kabaréba illő, hogy tényleg mindig van valami
nyűg vele, de hogy kishíján kilukadt a dobom emiatt...
Szép vagy sem, jó lesz nekem az az acél lábtartó konzol !