Én személy szerint azt sem szeretem ha engem fényképeznek, de én magam is rettentően utálok fényképezni, úgyhogy ha más nem csinálja meg helyettem nem lesz több kép
Hibátlan ez a szín
Mostmá hétévégn lemosom, lepucolom, oszt lövök pár normális fotót én is, mer ez má nem állapot
Imi majd ne nézd meg, nem fog tetszeni a színe
Nekem se kell, viszont melegen indításnál nincs olyan stabil alapjárat az elején mint szeretnék. Túrázáskor viszont 5,5 liter alatt fogyaszt.
5000-7000 között elég jól érzem a nyomatéklyukat (vagy valamitől legalábbis elgyengül (vagy csak erőt gyűjt? )).
Hatalmas a radiátora a 6kilósnak.
Hétvégén felvonultam 1 750-es GSX-R K7 társaságában. Az enyémen nem ment feljebb a hőfok mint máskor, a gixeren viszont szinte folyamatosan ment a ventilátor. Idehaza kiváncsiságból megvártam a ventilátorkapcsolást. Háromnegyed pöttynél kapcsolt be mint a 4kilóson és félálláson ki. Következő bekapcsoláskor elmentem lehűteni, amihez 300 méter kellett és már megszokott értéket mutatott az óra (épcsak elhaggya a kék jelzést pedig beletettem a 85 fokos termosztátot).
Az jó, hogy mostanában én nem is használok szivatót indításkor? A garázsra délután rásüt a nap, így (dög)meleg van benne. Indul simán, elején kicsit gondolkodik, de nem fullad, meg semmi ilyen.
Vagy jobb lenne szivatózni?
Üdv a klubban Remélem, Neked ugyanannyi élményt jelent majd a röfi mint nekünk! Gratula
Ahogy Imi mondaná: képet előlről, hátulról, menet közben, garázsban és minden elképzelhető pozícióban
Múlt héten rám hozta a szívbajt ez a dög. Három napnyi állás után nem indult. Pedig nincs tél. Se szívatóval, se anélkül. Benzin volt, gyertyák ok. 4-5-ször indítottam, azután az akksi megadta magát. Feltöltöttem. 3 indítás után lemerült. Szóval úgy nézett ki, az akksi kuka lett. RIDER típusú, élt 2,5 évet pedig télen is rendesen tutujgattam. Nem ajánlom.
Úgy döntöttem belefér a dobozba eggyel nagyobb akksi is, így YTX12-BS típust vásároltam bele. Végül (szerencsére nem nagy kókányolással) valóban belefért. Ennek a szélessége/hosszúsága a gyárival azonos, csak 3 centivel magasabb. Az ülés aljáról lepattintottam az akkura felfekvő 2 gumibakot, így prímán elfér. Ezzel igazán vígan teker, minden gond nélkül indult. Ennek örömére tegnap meg is tekertem kicsit a bajuszát a Pilisben.
Sziasztok!
Tudnátok segíteni nekem?
Kellene a tükörnek a felfogató része!Az a lényeg ne legyen eltörve karcos stb lehet azt majd kipofozom. 2db kellene hogy egyformán álljanak a tükrök... Sehonnan nem tudok szerezni Rf 400-hoz tükröt :S :(
Sziasztok! Már megint segítséget szeretnék kérni! Erre a 2 alkatrészre lenne szükségem rf 400 95ös a képen egy gsx 400 fedele van ezt kokányolták rá és ez lett a halála is nekem a gyári fedélre amibe benne van a kuplung kiemelő és a rúdra amivel kiemel!
Elöreis köszönöm! Ha lenne valakinek itt a számom csörgessen meg visszahívom!30/2791227
KÖSZI!
Hát az indittáshoz látni kell. Szivató nélkül próbáld ilyen melegben. Gyertyákat is érdemes megnézni, ha szutykos akkor gázon kiégetni.
Benzin van bent (valakivel itt már kitolt a csap)?
Indexet kapsz motorboltban http://www.biker-world.hu/kate...
vagy bontóban http://racsidepo.com/
Váltónál a zsíros szmötyi helyén zsírnak kellene lenni.
Hűtőtartóm megvan, ha van kedved motorozni gyere el érte. Esetleg jövő hétvégén Rédére el tudom vinni, neked fele táv.
Megint egy kis segítséget kérnék. A multkori karbi probléma megoldódott, azóta jól ment a gép, de a hét eleje óta nehezen indul ha meleg a motor, hidegen eddig jól indult, de ma már sehogy sem tudtam beindítani. Nem tudom mi lehet a baj , akksit feltöltöttem, azt néztem meg elsőnek, de így sem indult. Ez a fő probléma. Mivel gondoltam, hogy nem lesz gyors a megoldás, ezért bekukkantok a burkolat alá. Az indexet néztem meg elsőnek, mert egy kicsit lefelé konyul mindkettő, a bal szára meg is van repedve, szigszallagal most orvosoltam, de csereérettek, kérdés az hogy lehet-e gyárit kapni, vagy valami nagyon hasonlót. A váltókarnak is nagyobb volt a holtjátéka a lábtartón lévő tengelyen mint kellet volna, ezért azt is szétszedtem. A lábtartón van egy horony, amiben csak egy kis zsíros szmötyi volt, itt gondolom valami másnak kéne lennie, de nem tudom minek, ide mi való ? Harmadik pedig a hűtőt tartó alsó konzolnak le van törve a fele, így most csak három hejen van rögzítve, felül kettőn és alul egy. Az a kérdésem, hogy ez mennyire probléma, és hogy honnan lehet beszerezni. Első körben ezeket kérdezem, tudom nem illik regényeket írni, de sok kérdésem van, remélem tudtok nekem segíteni, mert ugyan most nics jó idő, de ez nem tart örökké . Üdv mindenkinek!
Na akkor az az okosság benne. :) jól láttam én, hogy valami (jó értelemben) nem oké azzal a menettel, de nem tudtam telefonon elmagyarázni Ti értitek egymást, oszt ez a lényeg
Persze.
Sőt a rögzítő anyamenetet tavasszal újitottam fel mert elforgott és mögé kellett tenni egy anyát ami elég macerás volt már. Bent az acélspirál a helyén, ezt már nem lesz egyszerű megszabni.
Hát így van! A Csokito is ronda, mégis finom
Sokan örülnének ha lenne egy ilyen jó kis gépük, nem érdekelné őket, hogy milyen színű.
És az is tuti, hogy tátva maradna egy-két száj a nem mindennapi szín láttán
Emptyspace-szel elseftelném azt a benzincsapot, amit tőled vitt el a műanyag tárcsa miatt, abben az esetben, ha működik.
El lehetett zárni azt a csapot? Az enyémből kiment a rögzítőcsavar menete és elzárni sem lehet. De nyilván csak akkor cserélném ki, ha a te ex-csapod az enyémnél jobb.
Tiétek hol van!?
Ja!? Még én se tettem fel a malacról!
Mostmá hétévégn lemosom, lepucolom, oszt lövök pár normális fotót én is, mer ez má nem állapot
Imi majd ne nézd meg, nem fog tetszeni a színe
5000-7000 között elég jól érzem a nyomatéklyukat (vagy valamitől legalábbis elgyengül (vagy csak erőt gyűjt? )).
Hétvégén felvonultam 1 750-es GSX-R K7 társaságában. Az enyémen nem ment feljebb a hőfok mint máskor, a gixeren viszont szinte folyamatosan ment a ventilátor. Idehaza kiváncsiságból megvártam a ventilátorkapcsolást. Háromnegyed pöttynél kapcsolt be mint a 4kilóson és félálláson ki. Következő bekapcsoláskor elmentem lehűteni, amihez 300 méter kellett és már megszokott értéket mutatott az óra (épcsak elhaggya a kék jelzést pedig beletettem a 85 fokos termosztátot).
Vagy jobb lenne szivatózni?
Üdv a klubban Remélem, Neked ugyanannyi élményt jelent majd a röfi mint nekünk! Gratula
Ahogy Imi mondaná: képet előlről, hátulról, menet közben, garázsban és minden elképzelhető pozícióban
Úgy döntöttem belefér a dobozba eggyel nagyobb akksi is, így YTX12-BS típust vásároltam bele. Végül (szerencsére nem nagy kókányolással) valóban belefért. Ennek a szélessége/hosszúsága a gyárival azonos, csak 3 centivel magasabb. Az ülés aljáról lepattintottam az akkura felfekvő 2 gumibakot, így prímán elfér. Ezzel igazán vígan teker, minden gond nélkül indult. Ennek örömére tegnap meg is tekertem kicsit a bajuszát a Pilisben.
Ott van ilyen, de több féle létezik RF-re is... egész pontosan 2 féle.
Tudnátok segíteni nekem?
Kellene a tükörnek a felfogató része!Az a lényeg ne legyen eltörve karcos stb lehet azt majd kipofozom. 2db kellene hogy egyformán álljanak a tükrök... Sehonnan nem tudok szerezni Rf 400-hoz tükröt :S :(
Elöreis köszönöm! Ha lenne valakinek itt a számom csörgessen meg visszahívom!30/2791227
KÖSZI!
Benzin van bent (valakivel itt már kitolt a csap)?
Indexet kapsz motorboltban
http://www.biker-world.hu/kate...
vagy bontóban
http://racsidepo.com/
Váltónál a zsíros szmötyi helyén zsírnak kellene lenni.
Hűtőtartóm megvan, ha van kedved motorozni gyere el érte. Esetleg jövő hétvégén Rédére el tudom vinni, neked fele táv.
Megint egy kis segítséget kérnék. A multkori karbi probléma megoldódott, azóta jól ment a gép, de a hét eleje óta nehezen indul ha meleg a motor, hidegen eddig jól indult, de ma már sehogy sem tudtam beindítani. Nem tudom mi lehet a baj , akksit feltöltöttem, azt néztem meg elsőnek, de így sem indult. Ez a fő probléma. Mivel gondoltam, hogy nem lesz gyors a megoldás, ezért bekukkantok a burkolat alá. Az indexet néztem meg elsőnek, mert egy kicsit lefelé konyul mindkettő, a bal szára meg is van repedve, szigszallagal most orvosoltam, de csereérettek, kérdés az hogy lehet-e gyárit kapni, vagy valami nagyon hasonlót. A váltókarnak is nagyobb volt a holtjátéka a lábtartón lévő tengelyen mint kellet volna, ezért azt is szétszedtem. A lábtartón van egy horony, amiben csak egy kis zsíros szmötyi volt, itt gondolom valami másnak kéne lennie, de nem tudom minek, ide mi való ? Harmadik pedig a hűtőt tartó alsó konzolnak le van törve a fele, így most csak három hejen van rögzítve, felül kettőn és alul egy. Az a kérdésem, hogy ez mennyire probléma, és hogy honnan lehet beszerezni. Első körben ezeket kérdezem, tudom nem illik regényeket írni, de sok kérdésem van, remélem tudtok nekem segíteni, mert ugyan most nics jó idő, de ez nem tart örökké . Üdv mindenkinek!
emptyspace
Akkor holnap 3-kor. Előtte hívlak, és pontosítunk a helyszínt illetően.
Sőt a rögzítő anyamenetet tavasszal újitottam fel mert elforgott és mögé kellett tenni egy anyát ami elég macerás volt már. Bent az acélspirál a helyén, ezt már nem lesz egyszerű megszabni.
Sokan örülnének ha lenne egy ilyen jó kis gépük, nem érdekelné őket, hogy milyen színű.
És az is tuti, hogy tátva maradna egy-két száj a nem mindennapi szín láttán
Kérdésem lenne hozzád.
Emptyspace-szel elseftelném azt a benzincsapot, amit tőled vitt el a műanyag tárcsa miatt, abben az esetben, ha működik.
El lehetett zárni azt a csapot? Az enyémből kiment a rögzítőcsavar menete és elzárni sem lehet. De nyilván csak akkor cserélném ki, ha a te ex-csapod az enyémnél jobb.