Üdv a naggggyon nagy melegben. Ti hogy bírjátok, mert én azt hiszem elolvadtam....
Kimerítő volt a válasz, köszi . Levontam a következtetést: sokszor nem kell nekem ilyen láncpucerálást végeznem Gyorsan meg is néztem minden oldalról, nem olyan gáz a helyzet.
Én töbször megküldöm kettesben, mert ott van benne power igazán .
De még soha nem dobta ki.Szerintem sem beszélhetünk szériahibáról, max botlábú előző tulajról
Jól szerepelt a csomagtartó rendszer. Bőven belefért minden nem volt vita, 1-1 oldaltáska mindkettőnknek. Dobozba már csak apróságok jutottak. mivel hálózsák miatt elég magas lett a rakás, hevederrel körbefogtam a dobozt elvégre 5 kilóra készült.
Kicsit lassabb hátra a felszállás, de simán elfér a láb.
Hát meglehet, hogy igazad van. Én 5 röfit néztem meg vásárlás előtt, abból egyiken javították (ő mondta, hogy szériahiba), a másik dobálóst megvettem :) De akkor lehet itt is csak falábúak voltak. Én spórolok is a kettessel, gyors el szoktam váltani. Olyan 10ből egyszer rakja ki. Na majd...
Köszi
Már csak olyan kis fonott kosár kellene a fém helyére .
Egyébként pénteken 14 óra körül Füreden intettem egy fekete RF-nek,
de Ő nem nagyon... szerintem nem ismerte fel a típusazonosságot...
Idomtalan RF nem RF...
Szerintem ez nem széria hiba... ez valami botlábú elődnek köszönhető.
Rajtad kívül 1 RF-ről hallottam, ami dobálja a kettest.
A kettest a legkönnyebb hazavágni minden motornál, ha elváltják
sokszor, akkor hamar tönkre megy. És nem a fogaskerék foga
kopik el, hanem az oldalán a "reteszek" éle gömbölyödik le és
egyszerűen kinyomja magát a kapcsolat után, ha megnő a nyomaték.
Az én régi blokkomban minden véresre van kopva, a váltó mégis ép.
pfú ezt nemtom,nem az enyémből maradt meg.
ez elvileg jó állapotú.itt maradt nálam,mert megkért,hogy rakjam fel a vaterára,de mióta termékfeltöltési díj van,nem raktam fel.
ha érdekel majd keres akkor
üdv Néktek
Csak ez szériahiba az RFeknél, és tudtommal van rá valami gyógyír, hogy ne jöjjön elő a csere után. Vagy tévedek? Ja és köszi az ajánlatot, de majd a télen lesz csak esedékes a csere, addig kinyomozom mi is a legjobb megoldás. Ha még akkor is meglesz...
Hello! Engem lehet érdekelne pár alkatrész. Ugyanis a kettest kidobálós szindrómában szenved a gép. Ilyenkor mit kell bütykölni? A kettes fokozat fogaskereke cserélendő? Meg kis farigcsa valahol, hogy ne kopjon ki megint? Valaki, aki már orvosolta a dolgot?
Üdv
Hello mindenkinek.
Egy hétig nem voltam, aztán máris 1 órát olvasgathatom a fórumot hogy mindent behozzak :)
Sikerült a szabi alatt pár dolgot cserélnem, javítanom, finomítanom a gépen, és mivel nagyából idevágnak, ha nem gond megosztom:
1.)Hátsó rugóstag.
Már régóta haldoklott, cserélni is akartam, mert 2 személyel beleért a farokidomba.Sugo motorsnál kaptam egy gázosat, de az kicsinek bizonyult, és vezető nélkül is össze volt nagyon ülve vele a hátulja.Ekkor kicserélték egy 1200es Bandit rugóstagjára.Ez már passzolt illetve egy kicsit hosszabb is, szóval magasabban van a gép feneke.Viszont hibátlanul működik.Két személyel is kényelmes, nem himbálózik, stb Ég és föld a gyári megfáradthoz képest .Vagyis akár ilyet is be lehet szerelni :)
2.) Lánc
Én kb. havonta 1x takarítom a láncot a következő képpen:Motort felteszem emelőte, és petróleummal és egy ecsettel átkenem a láncot, lánckereket.Mikor a nagyja lejött, az egészet átdörzsölöm fogkefével (és petróleummal).Ezután tusfürdővel lemosom, majd tiszta vízzel leöblítem.Hagyom száradni, és megjáratom kicsit 6.ban.Ha megszáradt, akkor befujom, és kész.
-Majdnem lemaradt:Zörgött az 1000 km-es láncom. Nem tudtam miért.Amokir utánnanéztem, az első lánckereket rögzítő anya majdnem teljesen le volt csavarodva (!).Nem nevettem annak tudatába, hogy előtte autópályán jöttem haza 200km-ert....
3.)Szivató.
Nekem is szarakodott, én is szétszedtem a karbisornál minden ehhez kapcsolódót.Haverom strabagtól szerzett tisztítóspréjével befújtam, majd a műanyagdarab belsejét kicsit megolajoztam hogy csússzon.Azóta hibátlanul működik.
4.)Póló
Én támogatom az ötletet, de én fekete pólóra voksolnék ha lehet, a fehér nem az én oldalam :) Viszont az a mejdnem 5000 nem sok érte egy kicsit? Vagy ennyire jó anyagból van?(csak a sváb vérem kukacoskodik:))
Ha már ereszti az olajat és úgy rakod fel 4-esre, akkor azzal csak
mégjobban rásegítesz az olaj elfolyásra.
Ami eddig a dugattyún ment át, azt ki fogja nyomni a karmantyún.
(szerintem...)
valóban hullámzik a hátulja, de még lehet rajta keményíteni mert jelenleg 2-esen van... majd azt megpróbálom, hogy felrakom 4. fokozatba és úgy milyen... aztán ha ez nem javul, akkor elgondolkozok rajta... egyébként csak 2 személlyel sok cuccal éreztem ezt a beringatást...
Kimerítő volt a válasz, köszi . Levontam a következtetést: sokszor nem kell nekem ilyen láncpucerálást végeznem Gyorsan meg is néztem minden oldalról, nem olyan gáz a helyzet.