Hat igazan Redone vagy Imi az illetekes ebben de az tuti, hogy lehet allitani benzinszintet!En is karbival szenvedek epp de megoldodni letszik a dolog!Nem bonyolult szerkezet..Azt kellene tudni, hogy honnan jott a benya!A legszuro haz alatt van egy kb 15cmes s alaku cso(legalabbis az enyemen)ez a tulfolyoja ha itt jott akkor valamiert nem zar a tuszelep van mint ahogy nalam is a tuszelep kis henger alaku haza es a karbi furata kozti o-gyuru doglott meg!
Az uszo egyben van a tuszeleppel egy kis lemez tertja a szelepet amin lehet hajlitgatni ezzel allithato a benzinszint.
A szelep pedig egy vegtelen egyszeru dolog,mint egy kis tusske a vegen egy kis gumis csuccsal ami elzar egy kupos furatot..
Tehat igazabol nem valoszinu, hogy ne lenne javithato!
De egyebkent tan Iminek meg van meg a karbisora ha nagyon kellene :))
Bocs a litaniaert..majd a szakik pontositjak ha valamit rosszul irtam volna!
Segítségeteket szeretném kérni!
Két hete sikerült hozzájutnom egy RF400R-hez, 5 nap alatt sikerült lepapírozni, levizsgáztatni, és leszervizelni. Utána bele is raktam 600 km-t, szuper kis paripa, hibátlan működés. De egyik inditás után elkezdett folyni a benzin a karbiból, ez nem sokáig tartott, csak inditózásnál, utána elált, menet közben megint elkezdett folyni a benzin, és a motoron elment az alapjárat, teljesítmény csökkent és robogó hangja lett, fennakadt az úszó, azonnal félreáltam, és nem tudtam utána beindítani ( csak 2 km-t kellett tolnom ). Másnap nehezen beindult, de ugyanaz a kehes hang, de a benzin nem folyt. Egyből szevívbe vittem, de 2 nap után azt az infót kaptam, hogy úszó és tüszelep csere, mert az egyik karbiban magas a benzin szintje, eléri a levegő nyílását is, és ezt a tipusú karbit nem lehet állítani, de még akkor sem biztos, hogy működik majd, lehet új karbit kell venni. Abban kérném a segyítségeteket, mert látom, hogy egy páran küzdenek a karbival, hogy van e valahol olyan szerviz, vagy valaki aki ért a tipushoz, és tudja mi a pontos baj, és a gyógymódot is ismeri. Én még nem merek belenyúlni, mégsem egy simson a tachnika . Rakok fel képet a mociról, hátha ismeri valaki, és tud valamit az előéletéről. Segítségeteket, előre is köszönöm.
Az enyémen a régi fajta nagy rekeszes idom volt, de a fedél magával a rekesszel megvan. Körülötte ropira tört a burkolat, de az egyben van. Kipufogó is sérülésmentes maradt. 4 szezon alatti alumattulás van rajt, de szép igy is. Na meg áll rendesen ha helyére teszed!
Képeket most csak az adatlapomon tudsz nézni mert a balatonizok (motor nélkül!). Pénteken végre hazamegyünk, akkor lesznek képek, bár ha visszalapozol, van kép a rekesz maradékról és a levett dobról is a fórumon. Hangminta pedig a videóimba. 30-ér megkapod a kettőt ha gondolod.
Így hirtelen nem tudom miről van szó, képekkel könnyebb lenne,
de úgy emlékszem nekem is hasonló gondom volt.
Az 1.5 belemegy, ha szilikonzsírral vékonyan bekened.
Nagyon passzentos, de én úgy kis erővel (de erőlködés nélkül) be
tudtam nyomni. Már ha arra a tűszelep házra gondolsz, amibe beül
a tűszelep.
10-es O gyűrűre egyáltalán nem is emlékszem sehol a karbimon
belül...
Jó reggelt!Tegnap nem jártam valami jól!Elindultam a haverommal a kiszemelt motorért (RF400)másfél órát gubbasztottam 1 K7 gixxer hátsó ülésén,Mikoris végre megáltunk 44Km-re a céltól felhivott a tulaj hogy ne menjek a motorért mert a karbiban el vannak öregedve az O gyürük és folyik a benzin de igyekszik a héten megcsináltatni!Aztán megint másfél óra gubbasztás sötétben jőttünk haza!8000 a benzinre és haza értem!
Az ilyen nők fenntartási költsége nem lehet gyenge
/vagy megtartási költsége./
Kb annyi lehet mint 5 V8-as verda meg 10 motor üzemeltetése.
Persze jól mutatnak......mint egy Lambo a kapubejáróban
Megnéztem Áll, ahogy kell
Valószínű az enyém nem úgy "áll", ahogy kellene.
Na de az egy dolog, hogy nekem ez annyira nem tűnt fel. De hogy eddig egy hímnemű motorostársamnak sem.... Persze Imin kívül
nincs valakinek pontos infója, hogy az úszóház és a tűszelep házának szimeringje milyen méretű?
ma megérkezett amit rendeltem, de egyik sem jó rá!pedig rendeltem;
6x1 6x1,5 6x2
a házhoz pedig;
10x1 10x1,5 10x2
A 6x1 kicsi a 6x1,5 nagy a 10esek pedig mind nagyok..?
Ha tudna segíteni valaki nagyon megköszönném..
Jók lettek a képek IMI!Van már videó a felvonulásról is meg a streetfighter show-ról is a videók között,meg friss képek is vannak a képek között... egy-két helyen fellelhető vagyok...
Hat igazan Redone vagy Imi az illetekes ebben de az tuti, hogy lehet allitani benzinszintet!En is karbival szenvedek epp de megoldodni letszik a dolog!Nem bonyolult szerkezet..Azt kellene tudni, hogy honnan jott a benya!A legszuro haz alatt van egy kb 15cmes s alaku cso(legalabbis az enyemen)ez a tulfolyoja ha itt jott akkor valamiert nem zar a tuszelep van mint ahogy nalam is a tuszelep kis henger alaku haza es a karbi furata kozti o-gyuru doglott meg!
Az uszo egyben van a tuszeleppel egy kis lemez tertja a szelepet amin lehet hajlitgatni ezzel allithato a benzinszint.
A szelep pedig egy vegtelen egyszeru dolog,mint egy kis tusske a vegen egy kis gumis csuccsal ami elzar egy kupos furatot..
Tehat igazabol nem valoszinu, hogy ne lenne javithato!
De egyebkent tan Iminek meg van meg a karbisora ha nagyon kellene :))
Bocs a litaniaert..majd a szakik pontositjak ha valamit rosszul irtam volna!