Itt nem is BMW volt a lényeg, csak onnan tudok árat, meg minőséget. A fotót is azért szúrtam be, hogy el lehessen képzelni, mert nem vágom én ezeket a progikat
Lakik itt vki Fehérváron? Mert ott készültek. Lehet ott tudnának vmi gyors tervet készíteni, csak egy ebléma kell, meg egy RF logó, persze jó felbontásban.
na mindegy
BMW pólóm nekem is van, sőt, az egész családnak, csak az az E34 fórumon keresztül
Az RF póló is jó ötlet, csak kellenének látvány tervek, mert így nehéz megfogni az emberek fantáziáját.
Azért nem kell kétségbe esni, be lehet állítani utána . A karbiszinkron is megoldható, ha kijössz Érdre, csak előtte Red-el egyeztess. Azt tudom, hogy most nem igazán ér rá.
Oké. Javítgatni nem fogok idomot, azóta írtam már Sugoéknak, amit tavasszal vettem, még megvan nekik a párja. Kürt nekem is a jobb oldalon van, és most már ez is szól mint atom. :)
Jobbos takaró törött, de hegeszthető. Nem szép fekete inkább szürke.
Bal oldalt a rekesz mellett nem tudok kampóról, rekesz mellett is be lehet huzatni a villanyaknál levő tartóhoz.
Dudát én a jobb idomtakaró alá tettem, bontott harsonát, gyári helyére pedig a relét hozzá. Szólt is rendesen!
6kilóson sajna ott a termosztát, mellé pedig nem fér el. Index tartófület nézegetem, innan felfelé talán elfér.
Képek sajna másik PCn vannak az idomról, az meg indÍtólemezt kér amim nincs.
Kampó: ha neked ez nem nagy teher, akkor megköszönném. Mert én keveset voltam otthon most ahhoz, hogy barkácsoljak, plusz se eszközöm, se érzékem hozzá.
Illetve tőled, meg bárkitől kérdezném, aki használt már nyeregtáskát: két hét múlva indulunk szobatársaimmal egy bulgáriai túrára, de jelenleg csak egy hátizsákom van, amivel pár napi cuccot szoktam Miskolc-Bp között szállítani. Szeretnék viszont még nyeregtáskát is, azzal már szépen elférne egy heti cucc. De egyesek szerint nem érdemes nagy koffert venni oldalra, mert imbolyog, kényelmetlen, stb.
Igazából most a zsolesz527 féle Shox-os tatyóval szemezek, az így kép alapján elég stabilnak látszik. Van belőle több méret is.
Esetleg zsolesz ha ezt olvasod: párodnak mennyire zavaró? Gondolom együtt túráztok, ezért lett inkább nyeregtáska. Meg úgy általában, mennyire jó / nemjó, érdemes-e további ezreket Givi-be ölni és hasonló kérdések merültek fel. Tapasztalatokat, válaszokat szívesen fogadok.
Na azt az alsó első csavart ne tekergesd, mert az a CO csavar. Alapjáratot jól el tudja kúrni ha rosszul állÍtod vissza. Kell 4 lambdaszondát kötni a leömlőkön levő csavarhelyekre, hogy be tudd rendesen szabályozni őket.
épp benne vagyok a karbi takarításban ezerrel, tele van retekkel..darabokra szedtem az egészet,remélem nem fog ereszteni sehol..
esetleg Redone nem vállalsz egy karbi szinkront valamikor?
és egy kérdés;
alulról minden karbin van egy kis csavar amin lehet állítani ez mire szolgál?a felsők gondolom azért vannak, hogy egymáshoz lehessen a karbikat hangolni, de az alsók?és a helyén alulról, hogy lehet állítani azon ha kell?
Szia
Nekem is ez volt és a következő hozta az átütő megoldást...
A karburátorból ki lehet szedni a szívató 'szelepet' a mellékelt képen a 12 es alkatrész. Úgy jön ki, hogy egy 2 karmos műanyag patent fogja, hátulról csavarhúzóval ki lehet pattintani (el ne törjön). Van mögötte egy gumi szimmering, egy alátét egy rugó az nyomja vissza és a szelep (szeret elröpülni). Ennek a szerepnek a legvaskosabb része fut a karbiban, ez rézből van ezt kell mind a 4 esetben megpolírozni, és akkor még egy ideig szerintem jó lesz. 800- 1000 es polírpapírt kell használni és nem szabad túl sokat levenni belőle, nehogy túl nagy legyen a hézag. Éppen, hogy szép fényes legyen a felülete. Ha nincs eszterga egy jól rögzített fúrógéppel is meg tudod csinálni.
Mielőtt nekiállsz meg kell nézni, hogy a mozgató mechanika rendben van-e mindennek egyenesnek és 90 fokosnak kell lennie, a rajzon ez is látszik (33) A karbisort szerintem le kell szedni, mert a műanyagokat nem tudod hogy kipattintani.
Szia
Sikerült letölteni a 900 ast is, de ez is az a változat, ahol az adatok látszanak, de a képek nem. Ez a változat megvan, csak jobbat keresnék, hátha van itt valakinek.
A 600 -é jobb, köszi imitrikes abban a képek is jók.
Olyan jutott eszembe, hogy csináltatunk egyenpólót magunknak? Itt egy minta. nekünk a BMW klubbal olyan van, hogy az elején bal mellen van egy BMW logó, az egyik ujján a klublogó, a másik ujján pedig az európai klub logó. Csak fehérváriaknak van hátul felirat, az nem hímzett, az összes többi igen. Én javasolnám, hogy csak hímzett legyen, az időtálló, és nem lesz gagyi, amikor elkezdi megadni magát a ragasztás. Nos pólóval együtt, 3 hímzett lógóval a póló 4900 Ft volt. 10 db-ot kellene összehozni ha tetszik az ötlet, méret is választható természetesen. Én a fehérre szavaznék. nem tudom milyen színekben van még, nekünk még sötétkék van. Lehetne mondjuk előlre baloldalra egy Suzuki emblémát, és bal ujjra egy RF logót. Hátra nyak alá középre szintén egy RF logót. Az hogy RF után nem írunk számot a 400-asok örülnek, a 900-asok kevésbé
Vagy az is megoldható, de akkor 10-10-10 darabot kellene összehozni.
Kinek hogy tetszik az ötlet?
Vééégre !
Szép lett ! Átlag ember nem mondja meg, hogy az a színeltérés
nem normális...
Emlékszel, még én se nagyon vettem észre... Aki hozzászokik, hogy
hol és hogyan kell nézni, annak szembetűnő, aki meg "csak egy
motort" lát, annak mindegy.
Nekem is hasonló volt, igaz gyengén érezhetően, hol jobbra, hol balra húzott, és kiderült, hogy görbe volt az első tengely, kerékkiszedésnél tekerve látszott nagyon:S
remélem tudunk valamikorra egyeztetni Redone-al időpontot,
ja már persze ha megszán és segít