RF400 "back to factory" projekt: kész lett az idom, sajnos kicsit sötétebb, de nem vészes, kicsit eláll, de nem vészes, felraktam a kapaszkodót, az teljesen jó (köszi RedOne), beraktam a rekeszes idomot is, az is teljesen klappol. Így már a jobbos idom bántja a szemem, amiről kiderült, hogy szintén majosházi darab - Imi, neked a jobbos mennyire nyekkent? Ha esetleg nem, jóárusítva nem tudnánk megszámítani?
Illetve még a balos idomot tartó kampó hiányzik, mivel hogy a hétvégi megoldásom (kötegelő) a rekesz miatt már nem használható. Esetleg Imi ha van ilyened is elfekvőben.
Szombaton még kicseréltem a dudát, most már szép hangja van - RedOne tanusíthatja, ami benne volt, hú. Állítólag 900Ft párban a Homasitában. Műanyag csigás. Mindenesetre a haver, akinél a szerelés volt, betette a VW Polo-jába, mondván jobb, mint a Polo gyárija.
Megkésve bár, de: igen, jó volt, idő is tekerésre inkább alkalmas, de csütörtökön még strandolni is tudtunk szerencsére egyet. 226km lett a vége, ezt 13ó 40p alatt sikerült abszolválni (mármint ezt szépen elosztva 3 napra).
Az üdvözletet pedig átadom, ő is jól érezte magát. A macsekért meg parányit odavolt. Erősen gondolkozott a kölcsönkérésen.
Azt. Még élőben nem láttam, de nem csilli-villi azt mondta a srác,van vele meló. meg ilyen gépnél az összerakásnál derül ki,hogy ez sincs meg-az sincs meg.... De kompromisszumokat kell kötnöm az anyagiak erős hiánya miatt.... :-)
Ja, eléggé valószínű, hogy azon a ponton ahol az ütés érte megnyomódott
a csapágy.
Ahol kiérsz a csapágygörgők ütötte nyomokból, ott jó, de ahogy
visszaérsz rögtön behúzza.
Állítsd oldalsztenderre, a kipufogó leömlő alá tegyél egy emelőt (nyugodtan),
emeld meg, hogy az első kerék elemelkedjen, aztán kezd el
mozgatni jobbra balra a kormányt.
Simán, ropogás, akadás, szorulás nélkül kell szinte csapódnia
jobbra balra !
Nem emlékszem pontosan, de mintha a membránt kiszedve ott
lehetne látni a rudat amiről szó van.
Na ha ott adsz neki fecskendővel benzint és mozgatod, lehet kimossa
a szmötyit.
Ha a hosszú réz színű fémlapra gondolsz, amit a karburátor felöli
végén húz a szivató bowden, akkor az nem egy rudat, hanem 4
rudat mozgat.
Azok a rudak egy tömítésen mennek át, másik végük pedig illesztett,
tehát direktben a karburátorban csúsznak finom tűréssel.
Oda ha bekúszik valami kosz a levegőből ami a membránháztól kapja
a levegőáramot ha jól emlékszem, akkor szorulhatnak.
Azokat pehjedre csak úgy tudod szétszedni, ha az egész karburátor
sort kiszeded és szétszeded.
Én összerakásnál hagytam ki az egyik rudat tömítésestül véletlen,
pont középről, és sehogy se tudtam visszatenni, szedhettem szét
újra... szóval CSAK azokat nekem nem sikerült külön szerelni.
Üdv!
Kérdésem van.
Szorul a szívatóm, nem megy vissza magától. A bowden könnyen jár, nem szőrös, de a fém fül, amit mozgat az szorul.
Megoldási javaslat? Ha jól láttam egy hosszú, vékony fém hengerbe csúszik a fém fül "rúdja". Az szorulhat. De egyik napról a másikra jött ez a dolog.
Első lépésben javaslom kicserélni a kormánycsapágyakat.
Aztán meg lehet nézni, hogy a vázban nincs e vetemedés. Ha a törésnél a villák görbültek, más is elmászhatott.
Sziasztok!Tud valaki segíteni?Valószínű futómű gondról van szó,
mert bármilyen sebességgel haladok a géppel szabályosan húzza a kormányt jobbra, majd balra, szépen lassan!Ha elengedem, akkor sem esek el, mert ha elmegy jobbra, kb 10 cm-t utána egyből szabályosan elkezdi húzni balra ugyanúgy 10cm-t és utána megint jobbra,stb!A motort én törtem össze, az első villa ki lett cserélve használt villára, mert elgörbült! más még nem volt cserélve!Rf400
előre is köszi!
Oszt mennyiért válnál meg tőle? De remélem teljesen gyári, nincs furkálva, fuvókázva...