Sajnos akkor a karbi takarítást nem úszod meg. És utána egy szinkronizálás is kelleni fog, ez tuti.
Az úszóház tömítéseknél nagyon kell vigyázni. Egyébként előbb-utóbb szét kell szedni, tehát érdemes most megvenni az új tömítéseket, és akkor már utána bátran lehet szerelni hosszú ideig. A karbikat egyébként sem árt néha kitakarítani, főleg, ha nincs előtte finom szűrő, mert akármit csinál az ember, a szmötyi összegyűlik az úszóházban.
sajnos nem oldódott meg a problémám a tanktakarítás óta.Még mindig dadog 3,5-4e től felfelé gyorsításkor de csak kb 5-5,5e ig.Nem értem!Kitakarítottam a tankot a benzincsapot a gyertyákat megnéztem már csak a karbiszinkron maradt és a karbipucolás de ennek nem szívesen fognék neki olvasva,hogy szeretnek ereszteni szétszedés után.Ráadásul még nem is szedtem szét ilyet..!Esetleg van valakinek ilyen tapasztalata..Tudna ebben segíteni valaki?
Hát ez tényleg nem túl rózsás, ha tényleg pöccre indul és nem is
fogja enni az olajat, akkor hatalmas mázlid van. Az enyém csak 2
évet állt mielőtt megvettem, de míg szét nem szedtük kitakarítani
ette az olajat...
Ami még rettentő fontos, gumikat cseréld le. Akkor is ha jó a
mintázatuk ! Vegyél használt max. 2 éves gumit ha nincs jobb,
de azok az 5+ éves gumik... felejtősek, főleg egy ilyen nagy
teljesítményű motoron.
Szerintem megegyeznek, de azok csak kb. adatok, hogy el lehessen
indulni az orrkonzollal, a finomításhoz idő kell, sok próbálgatás, de
legalább van egy kályhátok .
Köszönöm a segítséget, sejtettem hogy valami ilyesmit kell, csak gondoltam megkérdezek valaki okosat is
A nyomatékra húzni az azt jelenti hogy "nyomjad amíg megy? "
Egyépként ma lecseréltem a gumikat, mert a régiek nagyon durván kockásak voltak már.Előre road attack, hátra road attack 2 (előre nem volt 2 raktáron).
Ráőltem, és elindulás után majdnem eldőlte, mert annyira elszoktam attól hogy helyes a gumi.Így kv@ jól kanyarodik megint
Ülésidomot és jobb alsó kis szoknyarészt kell leszerelni.
Kormányzárat zárd be és gumizd be az elsőfékkart csak, hogy el ne gurulhasson.
Nyíllal jelölt helyen emelővel addig emeld míg éppen a talajt érinti a hátsó kerék.
Felső és alsó csavarját a rugóstagnak kiveszed.
Karikával jelölt helyen ki tudod billenteni a rugóstagot.
Ha már idáig szétszedted, érdemes kivenni a himbarendszer többi csapját is, és kipucolni ill. megzsírozni a tűgörgőket.
Visszaszerelésnél a rugóstagon hátul legyen a matricázás, mert a lengéscsillapító állítója úgy van tájolva.
Összerakásnál próbáld nyomatékra húzni a csavarokat.
Nem tudom mennyire szeretnél belemélyedni. Ha komolyan, akkor vedd le a hengersort, mert a dugókon a gyűrűk tuti beragadtak, és nem is fognak kijönni maguktól, ezért olajat fog enni. A szelepszár szimeringeknél is ue. a helyzet. Sajna a motor halála ha sokat áll.
Ezen kívül fékolaj csere, hűtőfolyadék csere, fékeket be kell járatni, összes csapágyat átnézni. Amíg ezek nincsenek meg, nem javallott egy métert sem menni vele.
Legalább is én így csinálnám.
OK, megnézem a manualt.
Ha jól tudom te cseréltél hátsó rugóstagot is ugye?
Előfordulhat hogy jövő héten cserélek én is, adhatnál pár tippet, hogy mire kell figyelni, illetve te hogy oldottad meg a felemelést, stb
(írhatsz egy howto -t )
Sziasztok,
na felteszek pár képet hátha itt szeretik az emberek nézegetni az ilyesmit...
A tank sérült, a fejidom, meg az oldalán kicsit csúszott, sok fül letört, idomok repedtek. Egyik barátomé volt és nálam kötött ki. 4-5 éve így ált egy pincében, de a múlt hétvégén már 'pöccre' indúlt. persze úgy, hogy mindenét kipucoltam.
Szia!
Nekem egy 400-as Rf-em van. De a konzol szerintem, sőt tuti, hogy mind a három típusnál ugyanaz. Neked milyen állapotban van? Mi sérült rajta?
Egyébként sok sikert a felújításhoz Én már lassan végzek vele, de elég nehéz volt egy két alkatrészt beszerezni. Meg a dolog anyagi vonzata sem semmi. Én a régebbi motorom árát teljesen rááldoztam De lassan van egy jó kis motorom amire gyakorlatilag ovis korom óta vágytam
jézus :) !
van a manuálban a hátulja fele egy ábra, hogy melyik bowdennek hogyan kell befűzve lennie. Ilyen eligazítási rajz. Ha bárhol egy picit is ívesedik a bowdenház ahol nem kellene, akkor elkezd szorulni. Én a gáz bowdenekkel jártam így aztán rátaláltam arra az ábrára, befűztem annak megfelelően és azóta minden okés.
http://alpha-sports.com/suzuki_parts.htm
http://w
ww.manualedereparatie.info/categorii
http://www.blackberas.ru
http://www.repairmanualclub.com
http
://www.athena-ad.com/
http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/?sid=6f
3ebe5a9cbaa629d354ae6a18a8bece
http://service.tanga-moteurs.com
h
ttp://www.motocikli.com/
http://www.repairmanualclub.com/motomanuals
/
http://www.sportmotor.hu/motoros_forum/suzuki/?cmd=showtopic&id=45
3&p=38
http://www.servicemanual.hu/subcat_suzuki.htm
http://www.c
arlsalter.com/motorcycle-manuals.asp
köszönöm azért a segítséget..
Krisz
Az úszóház tömítéseknél nagyon kell vigyázni. Egyébként előbb-utóbb szét kell szedni, tehát érdemes most megvenni az új tömítéseket, és akkor már utána bátran lehet szerelni hosszú ideig. A karbikat egyébként sem árt néha kitakarítani, főleg, ha nincs előtte finom szűrő, mert akármit csinál az ember, a szmötyi összegyűlik az úszóházban.
sajnos nem oldódott meg a problémám a tanktakarítás óta.Még mindig dadog 3,5-4e től felfelé gyorsításkor de csak kb 5-5,5e ig.Nem értem!Kitakarítottam a tankot a benzincsapot a gyertyákat megnéztem már csak a karbiszinkron maradt és a karbipucolás de ennek nem szívesen fognék neki olvasva,hogy szeretnek ereszteni szétszedés után.Ráadásul még nem is szedtem szét ilyet..!Esetleg van valakinek ilyen tapasztalata..Tudna ebben segíteni valaki?
Előre is köszi mindent!
üdv
Krisz
fogja enni az olajat, akkor hatalmas mázlid van. Az enyém csak 2
évet állt mielőtt megvettem, de míg szét nem szedtük kitakarítani
ette az olajat...
Ami még rettentő fontos, gumikat cseréld le. Akkor is ha jó a
mintázatuk ! Vegyél használt max. 2 éves gumit ha nincs jobb,
de azok az 5+ éves gumik... felejtősek, főleg egy ilyen nagy
teljesítményű motoron.
Szerintem megegyeznek, de azok csak kb. adatok, hogy el lehessen
indulni az orrkonzollal, a finomításhoz idő kell, sok próbálgatás, de
legalább van egy kályhátok .
az a kérdésem, hogy nincs-e valakinek 900-as hoz Magyar service
manual javítási kézikönyve
előre is köszönöm...!
Azt hiszem inkább elmegyek aludni
A nyomatékra húzni az azt jelenti hogy "nyomjad amíg megy? "
Egyépként ma lecseréltem a gumikat, mert a régiek nagyon durván kockásak voltak már.Előre road attack, hátra road attack 2 (előre nem volt 2 raktáron).
Ráőltem, és elindulás után majdnem eldőlte, mert annyira elszoktam attól hogy helyes a gumi.Így kv@ jól kanyarodik megint
Kormányzárat zárd be és gumizd be az elsőfékkart csak, hogy el ne gurulhasson.
Nyíllal jelölt helyen emelővel addig emeld míg éppen a talajt érinti a hátsó kerék.
Felső és alsó csavarját a rugóstagnak kiveszed.
Karikával jelölt helyen ki tudod billenteni a rugóstagot.
Ha már idáig szétszedted, érdemes kivenni a himbarendszer többi csapját is, és kipucolni ill. megzsírozni a tűgörgőket.
Visszaszerelésnél a rugóstagon hátul legyen a matricázás, mert a lengéscsillapító állítója úgy van tájolva.
Összerakásnál próbáld nyomatékra húzni a csavarokat.
Nem tudom mennyire szeretnél belemélyedni. Ha komolyan, akkor vedd le a hengersort, mert a dugókon a gyűrűk tuti beragadtak, és nem is fognak kijönni maguktól, ezért olajat fog enni. A szelepszár szimeringeknél is ue. a helyzet. Sajna a motor halála ha sokat áll.
Ezen kívül fékolaj csere, hűtőfolyadék csere, fékeket be kell járatni, összes csapágyat átnézni. Amíg ezek nincsenek meg, nem javallott egy métert sem menni vele.
Legalább is én így csinálnám.
Mikor lesz citadella? már nagyon elmennék....
Ha jól tudom te cseréltél hátsó rugóstagot is ugye?
Előfordulhat hogy jövő héten cserélek én is, adhatnál pár tippet, hogy mire kell figyelni, illetve te hogy oldottad meg a felemelést, stb
(írhatsz egy howto -t )
na felteszek pár képet hátha itt szeretik az emberek nézegetni az ilyesmit...
A tank sérült, a fejidom, meg az oldalán kicsit csúszott, sok fül letört, idomok repedtek. Egyik barátomé volt és nálam kötött ki. 4-5 éve így ált egy pincében, de a múlt hétvégén már 'pöccre' indúlt. persze úgy, hogy mindenét kipucoltam.
Köszi a bíztatást!
A
Nekem egy 400-as Rf-em van. De a konzol szerintem, sőt tuti, hogy mind a három típusnál ugyanaz. Neked milyen állapotban van? Mi sérült rajta?
Egyébként sok sikert a felújításhoz Én már lassan végzek vele, de elég nehéz volt egy két alkatrészt beszerezni. Meg a dolog anyagi vonzata sem semmi. Én a régebbi motorom árát teljesen rááldoztam De lassan van egy jó kis motorom amire gyakorlatilag ovis korom óta vágytam
Ha a zöld jelölésesre gondoltál, akkor az 400-as. Ha a deformálódottra (piros vonalak), akkor az is, ha jól emléxem, az Anetté.
Jól sejtem, hogy ez egy 600 as RF ről? van?
Megegyezik ez a 900 al? A méretek miatt lenne jó tudnom...
Köszi, A
9-11. Között én is balcsin leszek, polgárdiba lehet elnézünk, de minden a motor állapotától függ...
van a manuálban a hátulja fele egy ábra, hogy melyik bowdennek hogyan kell befűzve lennie. Ilyen eligazítási rajz. Ha bárhol egy picit is ívesedik a bowdenház ahol nem kellene, akkor elkezd szorulni. Én a gáz bowdenekkel jártam így aztán rátaláltam arra az ábrára, befűztem annak megfelelően és azóta minden okés.