Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva
Remélem minden fasza volt
Az előbbi képért kaptok egy bónusznapot ha erre jártok
Örülök hogy találkoztunk

Üdv a párodnak is
Aranyos!
Egy "kicsi" van.
A búzás az teljesen original, a többi pedig HDR próbálkozás.
Szia mz125!

Köszi a képeket, sokat segített, mostmár látom mi hiányzik onnan, ezért nem akar jó lenni. Hiányzik a vas, ami alá bemegy az ülés nyele, meg a gumiszilentek. Majd csinálok valahogy.

A hátulját is egész más így látni, az is szét van barmolba az enyémnél...

Mégegyszer köszi,
A
A hátsó idomon a kapaszkodó alatt is van még 2 kicsi csavarka (csillagfejes) azokat is ki kell venned!
Üdv közöttünk Gazdi!

Mellékelek képeket is. A Tank rögzítése 2db csavarral van megoldva, amit egy fémlappal oldottak meg. (1.fotó) Ez alá akad be az ülés "nyelve". Ha leveszed, akkor ügyelj a gumialátétekre!

A hátsó oldalburkolatok 2-2 műanyag csappal vannak rögzítve. Az első a tankon kialakított gumihüvelyes furatban fog(fotó), a második a segédvázon kialakított gumihüvelyes furatban. a második a hátsó oldalidom közepe felől található! Az elsőről lesz kép.
Amíg ezeket ki nem pattintod, nem tudod leszedni a tankot. De ha nem akar kijönni elsőre, akkor is légy türelmes, nekem balról mindig szorul és félek, hogy letöröm a műanyagcsapot.

Tank és hátsó műanyag levételének menete:
1. a tankot lefogó 2 csavar kihajtása
2. a hátsó műanyagot leszorító csavarok kihajtása
3. az utaskapaszkodó imbuszfejes csavarjainak kivétele, kapaszkodó levétele
4. a 2kicsi csillagcsavarhúzós csavarka kivétele (kapaszkodó alatt)
5. műanyagfülek kipattintása (oldalanként 2db)
Ezután óvatosan kicsit széthúzva hátrahúzod 2-3 cm-t a hátsó idomokat egyben.
Hátsó lámpával kapcsolatban nemt udok segíteni, mert addig még ne bontottam le, de elvileg van egy közös csatlakozó, amit ha széthúzol, levehető a hátsó idom a lámpával együtt. HAJRÁ!
Tetszenek a képek is! kicsi PS van a dolog mögött? (szaturáció mintha nem természetes lenne)
Nagyon jó túra lehetett! Én a balcsit még nem tekertem körbe, de biztos nagyon szép!
Az utsó megint csak lemaradt.


Viccet félretéve, nekem most kicsit pihent a motor. Viszont meglátogattuk Lacibát (remélem nem keres meg a kép miatt ), és ezúttal simán kerékpárral (motor nélkül) körbetekertük a Balcsit.

Nos, aki már rég járt arra (mint én), javaslom látogasson el, mert gyönyörű. Illetve a Lacibáéknál meglátogatott faházak tényleg festői környezetben és nyugiban vannak, szintén csak ajánlani tudom.

Most pedig pár próbálkozás (sajnos állvány nélkül egy belépőszintű géppel). Sorban: a Siófoki szállás kilátása 1-2-3, Balatonboglári naplemente és végezetül egy csapatkép, hogy a bringát is meg lehet pakolni.
mégse
Pistabá! Lemaradt a lényeg
A borítót csak sikerült lehagyni. Szóval:
Na így már érthető
Sziasztok!

Kis kihagyás után egy jó kis magyar horrorfilmre szeretném felhívni a figyelmeteket. Már játsszák a mozikban, és fórumos vonatkozása is van:
A rugóstag dolok már világos, szerintem amikor olvastam vissza, kihagytam egy oldalt, ezért maradtam le róla...

A karbiknál tutira jól raktam össze mindent, annyi a külömbség, hogy most tiszta, és mégis szorul.De szerintem megkínálom hétvégén egy kis szilikonnal :)
Sziasztok,

Tudna valaki feltenni fényképet leszedett ülés esetén egy 900 as-ról?

Amit szeretnék látni a benzintank rögzítése az ülés alatt, hogyan van, a hátsó oldalburkolatok eleje mihez van rögzítve és az ülés eleje hova, mibe csúszik be, sajnos ez homály.

A másik amit szeretnék kérni szintén leszedett ülésnél a hátsó lámpa és az ottani műanyagok, sajnos töröttek, hiányosak. Az ott hogy néz ki?

Előre is köszi,
A
Sziasztok!
Üdvözlök mindenkit én is egy új RF es lettem!

Én is nagyon köszönöm, a fényképeket a fejidom-konzolról, nekem is nagyon hasznos lesz, egyébként 600 as vagy 900-é a konzol Anett? Vagy ezek azonosak?
Sérülten vettem a gépet, és ugye van mit visszarakni, görbíteni rajta.

Köszi, Attila
ARROW, teljesen új, titán, 3 csavaros, EU-normás sportdob 59e irányáron eladó.
A rugóstagról pont nem rég volt szó, olvasd el a 7376; 7379; 7387; 7393 hozzászólásokat.

A szívatót meg lehet, rosszul raktad össze, vagy nincs jól beállítva. A bowdent is célszerű kitakarítani, és beolajozni.
Oké várom
Volna pár kérdésem, ha már multkor felvetődött a hátsó gátló.Valószínüleg nekem is ujjat kell vennem, de nem is ez a lényeg.A gátló alján van egy tekerő amin van 4 állás.namost én ezt bármerre tekerem, ugyanúgy viselkedik a hátulja.Mit kellene ennek befolyásolnia?Mit állít eredetileg?

A másik kérdésem pedig az volna, hogy a karburátorsoron a szivató nekem nem ment teljesen vissza, szétszedtem letakarítottam, azóta viszont ragad, és feszül az egész.Szerintetek mivel lenne célszerű bekenni?Olaj, szilikon, stb?
szia,

Amint újra mo.-n leszek nekiállok az oldalsó rajznak is... Utána már az enyém sem lesz mérhető remélhetőleg.
Azért kell figyelni, mert hiába masszív a konzol+a doboz is, ha 130-al belemész egy gödörbe leszakadhat a doboz, és az elég balesetveszélyes...
Nekem Nonfango dobozom van, nem tudom mennyi a terhelhetősége. Elég nagy, 2 bukó belefér. Tuti több volt mint 10kg. Mi baja lehet ha túlpakolom? A tartókonzol bírta, nem volt gond. Picit éreztem, hogy nehéz a hátulja, nem is emberkedtem az autók között. Nem voltam bizonytalan, csak éreztem, hogy van hátul súly bőven. Furi volt csak, ennyi súllyal még nem mentem. Olyan "billegősebb" lett oldalra, álló helyzetben éreztem, hogy jobban kell figyelni, mert nehezebb megtartani, de ennyi.
nekem nem kell, csak érdeklődtem...