Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazából ahol én néztem/kérdeztem ott nem nagyon volt, de ha volt akkor őrületesen drágán 35ért. Mondjuk a 20 kevesebb , de most ha meg lehet csinálni pici pénzből akkor felesleges megvenni sztem. De majd kiderül, én bízom benne
De nem neked is kell!?
ok, köszi! :)
Racsibol nekem azt írták, hogy 20ezer.
Szerintetek mennyibe kerülhet, egyáltalán beszerezhető valahonnan?
Anett! Kaptál bontókból ajánlatot a teljes fejidom tartó konzolra?
Hali!

Köszi a "szaktanácsadást" és linket(by Emu & Imi)!

Hasznos volt, és tesztelés alatt tartom a leírtakat!

Hát a benzint azt tudtam(és egy cimbi tapasztalatból is mondta - Gixeren ügyesen dobós lett a lánc :S), viszont én néha Brigeciollal szoktam mosni, viszont rögtön utána be is fújom! Eddig még nem volt negatív tapasztalatom ezügyben(és haveromnak sem, aki évente 15-20e-t megy, és ő is szokta, mikor már nagyon dzsuvás a lánc! 20-30e-t megy neki egy szett) De biztos nem hülyeségből írták! Én még a petróleumot olvastam, hogy az ken is, miközben tisztít!
Vigyázz! A GIVI 50000 forintos dobozainak a terhelhetősége 10 kg. Az olcsóbbaké 3kg!
Én is túl szokom pakolni, de háromszoros terhelés főlé igyekszem nem menni, bár még fölé is erősítek csomagot.
http://www.shox.hu/node/209

Fejlécen a tippek fülre menny!
Azért fújd meleg láncra, mert akkor jobban szétterül és eljut be a görgőkhöz is. És nem igazán elég a meleg láncra fújni, pl ha hazaértél, hanem meg is kell járatni, tehát benzinkútnál megállsz befújod és mész tovább.
én egyébként akkor fújom ha kezd fényesedni a görgő, ez 500-700 km, és akkor is megy félre bőven.
Imi!

Meleg láncra...hmmm....ezt még nem hallottam!
Jobban tapad rá? Ha beválna, nem kéne annyit takarítani a hátsó felnit :)

Én mindig hidegen fújom, és mindig szór le vmennyit bármelyik sprayből!
EmptySpace!

Én annyira nem lepődök meg a fogyidon a következő miatt!

Említetted, hogy egy frissen beállított mociról van szó! A másik, hogy az Rf-em egy 550km-es békéscsabai túrán 5,1et evett 2személlyel(de én kiteszek másfelet:)), azzal a különbséggel, hogy én lakott területen 50-60ra eresztettem! Viszont ha Te ott is végigküldted, az azt jelenti, hogy a gázkarod alig mozgott, és akkor lényegében egy fix pici gázon teljesítetted a távot! Végülis egy motornak ez a legkényelmesebb! Az előbb említett túrán egy Drz-vel mentem, és 3,2őt evett(feltűnt, hogy míg én 3000ért tankolok, ő mindig 1500ért :D)!

Lánc spay-zést én 500km-enként ejtem meg! Így is mondták nekem, meg így még nincs rajta az összes előző spray, viszont már nem is árt rá! Természetesen egy esős, vizesutas kör beleszólhat a dologba(én ilyen után mindig megfújom egy picit)!

Egyébként 2személyes használat az Rf-nél....hmmmm....hát amíg a 2ember súlya 150kg környékén van, addig jó sztem! Utána kezd nyűgös lenni rá!
Eső után mindig kell ! Amúgy told a motort üresben kenés előtt, hallgasd, aztán kenés után. Egy idő után menet közben is ráállhat a füled, halk dobnál. Én hetente kenem, az nagy átlagban 300km, de folyamatosan nézem a lánc állapotát... Ha indokolt kenem.

Más, bocs, hogy itt, de máshol most nem tudom:
Blackbird, továbbra sincs net a szállóban, marad a tegnapi helyzet.
és hány kilométerenként kéne?
Tankolás után mikor hazaérsz a még meleg láncra.
Túrán meg szólsz egyik kutasnak, megmutatod neki hogyan billentse a sztenderen a motort, és már fúlhatod is. Párom már rutinosan húzza a jobb kapaszkodót mikor előveszem a láncsprét.
Finom barangolásra nagyon tuti. Fogyasztás se emelkedik 2-3 decinél többel. Versenyezni persze a +600ccm okkal nem lehet.
Amíg a hátsó gátlód bírja addig nagyon kezesen lehet vele motorozni, akár sportosan is. 2 személlyel stabilabb a kanyarokban az alulcsillapítása miatt mert beledolgozik a progresszívabb részébe a hinbarendszer, de ez igaz a 6kilósra is.
Koszi a valaszt mz125, VasiBiker es Nooby.

Ket emberre egyebkent mennyire eleg a kozel 54 Le, ill. mire kepes ez az loero? :)

Koszi: Fulmi
Hát látod ezt nem tudom. Majd ha megy a szerelőhöz egyszer, akkor megkérem, hogy nézze meg. Addig nem viszem, míg nincs baja az tuti. A nyomaték az gyengébb, azt érezni persze. De tényleg nem siettem, és 6-ban bőven elég volt kicsit odahúzni neki, ha előzni akartam, utána meg beálltam 90-re.
Vettem láncspayrt is végre (bevallom gáz, de elfelejtettem), MOTUL-t. Szerelő ezt ajánlotta, 3000 ezerért adta. Mivel nem értek hozzá, és úgyis mindenki másra esküdne, gondoltam kipróbálom. Azt mondta 200km-ként fújjam. Én meg fújtam. Ott volt még a láncon az előző fújás is szerintem, mert ilyen fehér volt még a lánc.
Mikor fújjam?
Valószínűleg Neked még gyári állásban vannak a tűk a karbiban. Nekem is ennyit evett, de magas fordulaton eltűnt a nyomaték és kopogósabb hangja volt... Az új hengersorral lehet kipróbálom megint...
Most látom 400-as, és irigyellek mint állat, az enyémnek a legkisseb 5,5 volt (csak a blokk azonos, gondolom a nagyonn fuvókák miatt eszik többet
Nem semmi, gratula hozzá,és a gépedhez is
Ez így van, a Banditot is ezzel a blokkal szerelték, meg a 400-as Gixert is, bár utóbbiban még nem találkoztam változó vezérlésűvel. De ugyanaz a blokk van mindháromban, ha jól tudom a gixer van kicsit másképp hangolva, gondolom a karbiknál.
Hali! Iszonyat jót túráztam a hétvégén, mentem kicsit több, mint 500 km-t Nos csak azért írtam le ezt, mert egy meglepő élménnyel gazdagodtam a fogyasztás terén. Mivel tök ráértem péntek délután, mondom nem sietek sehova, nem időre megyek, így gondoltam nem megint az unalmas, monoton bár gyors autópályán megyek le Tihanyba, hanem a 7, 71, 710-es utakat választva. Nem előzgettem állandóan, tehát normális tempóban közlekedtem. Az óra egyszer kúszott 110-re, az átlag 80-90 volt(mondjuk mindenhol, városon belül is ). Még hozzátartozik, hogy a motoron túrabox, melyben 2 napra ruha, papucs, cipő, törölköző, láncspray, polártakaró, 6db jéghideg sör, és kb. 1kg kaja a sütögetéshez, a motor hátsóülésére gumizva pedig még egy cipő, és hálózsák. Nem azt mondom, hogy még egy ember ült képzeletben a motoron, de a túrabox dögnehéz volt. Az egy dolog, hogy hihetetlen és élveztes így is, ilyen tempóban motorozni, de az meg egy másik, hogy mennyit fogyasztott. Gödöllőn teljesen fullra tankoltam, nulláztam a trip 2-t, majd 236km után ismét fullra (231-nél kigyulladt a kis lámpa, és 5km-re rá volt is egy kút.). A betöltött mennyiség 9,83l volt. Számításaim szerint ez 4,16-os fogyasztás, ami megdöbbentett. Azt hiszem tényleg nagyon be van lőve a moci, hiszen a múltkori autópályás út során is (80% átlag tempó 150-160, egyszer 180 4-5km, meg a sor miatt volt 120-130 is) csak 5,2-5,3 evett, pedig akkor tényleg nyúzva volt. Ilyen élmény és élvezet mellett hibátlan ez a fogyasztás azt hiszem, bármelyik útat is nézve.
Nem tudom van e lejjebb a 4,16-ről mondjuk nem próbálom ki, mert azt már nem élvezném szerintem , de ha kipróbálom egyszer minden csomag nélkül, akkor beszámolok róla.
Imádom a motorom, jó vele
Cső Imi!

Először is nagyon sajnálom az Rf-ed sorsát, 1-ik volt a kevés jó műszaki állapotú közül! Remélem a 600assal meg vagy elégedve, és legalább annyira kiszolgál majd, mint a kicsi :)

Hát az Rf-et még a szomszédok is sajnálták(szomszéd: "eladtad azt a gyönyörű motort? Hát nem hogy a kéket adtad volna, az nem olyan szép!" --- laikus :)) Nomeg azért nekem is nagyon bejövős moci volt, csak már a 400ccm az kevés sor4ben!

Hát a Freewind érdekes jelenség...eleinte nagyon megnyerő volt, most látom több hibáját is(2,5hónap, 3500 km)! Nissin betéttel még hozta a fék az Rf színvonalát....NewFren-nel már közel sem...szóval a fékek gyengék(vagy csak nagyon jó betéttel kielégítők, csak arra meg nem nagyon van keret)! A váltó az Rf-en sem tökéletes, de a Freewinden még rosszabb...1est néha nem veszi, 2ből kidobja(nekem az Rf csak ritkán nem vette be), meg még csattogós is(erősen kell húzni a kart)! Ami még picit zavaró, hogy már 130nál jelentős motorzaj van(nagy fordulat 1hengereshez mérten - 6000rpm)

Szóval hogy a jó oldaláról is beszéljek, a blokkja az frankó, egész kellemesen tol lentről is! Nem kell visszaváltogatni, 90nél 5.ben egy gázmozdulat, és mire megelőzöl egy kocsit, már 120on van! Szóval ez kellemes! Az enduros vázgeometria(nomeg a kis blokk, nagy kormány) miatt nagyon jó kanyarban, az átlag kanyarsebességem nőtt mindenféle halálfélelem nélkül! Viszont oldalszélben korántsem olyan stabil(könnyű az eleje!)

Hosszú távon nem kényelmesebb mint az Rf, ugyanis amit a csutkakormány okozott, azt itt megoldja a letépő menetszél...kapaszkodni kell a kormányba(120+)!

Szóval köv. moci variációja:
Suzuki Bandit 600 2000-2005
Yamaha Fazer 600 2000-2003
Yamaha Yzf 600 Thundercat
Honda Cbr 600 F4 - karbis

És végül, amin még nagyon elgondolkodtam: SUZUKI RF 900 :D
Pl. ez nagyon tetszik: http://motor.hu/motor_vpage.js...

Noh, bocsi a nem idevágó Freewindes kisregényért :)

Minden jót Nektek! Jó motorozásokat!
A 600as-ban biztos Gixxer blokk van.De a 400-as tudtommal bandit blokkal megy.....