Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeretettel Várunk Mindenkit Aki Motoros, Vagy Szeret Motorozni...!
Gyertek És Éljétek Át Azt Az Érzést Amit Ez A TALÁLKOZÓ Nyújt...!
Én sajnos nem tudok elmenni, bár nagyon bánom.Talán jövőre :(

Viszont július 4.én Kalocsán pályanap a reptéren. Akivel találkoztam személyesen, annak már úgyis meséltem róla :) Akit érdekel szóljon, én Pestről megyek, ha valakinek van kedve csatlakozhat.
Akkor eddig 3+1 fő Polgárdiban a bulin. Inni nem iszom sokat, útálom a másnapot.
Örülnék, ha minél több 6kilóssal eljönnétek, pár dologra még kiváncsi vagyok(hangok, zörejek).

A+1fő: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_600r-3875395
Egyébk
ént ezen a motoron van GSXR gátló, meg vezérműtengelyek.
Pontosan Imivel segg részegre isszuk magunkat! Viccet félre téve(bár ez nem vicc) ,motorostalálkozó lesz és minden RF-est(és nem RF-est) szeretettel várunk!Aki tud,jöjjön!Nagy bulik szoktak lenni!
Mi lesz pontosan Polgárdiban?
Ma elkerültek a cuccok a megfelelő helyekre, mire leszáll a gépem jövő
héten, remélhetőleg már kész lesz minden...

A hengersor kap új hüvelyeket, a fényezés is meglesz, illetve a jobbik
dugattyú gyűrűimet is felpolírozzák... aztán csak a tömítések jöjjenek
meg, és lesz egy bejáratós motorom .
Köszi Imi !

Szerintem a nyomót is keményíti (hacsak nem 100% tudod, hogy
csak a húzót), mert 4-esen nem koppant huppanón két személlyel,
most meg 1-esen koppant (lefele).
ok, bár egyelőre nem tervezem...
Oks!Akkor meg van véve!Én is arra gondoltam hogy Polgárdiban kötjük meg az üzletet egy sör mellett!Úgyhogy EL NE ADD!
És nem folyik belőle a bendzin.
Polgárdiba kicseréljük.
Tömítéskészlet 10ezer lenne, van komplett jól belőtt karbisorom tuning síbertűkkel 25-ér. Pöccre indul nem eszik sokat.
De igen. A húzófokozati csillapítást növeli 4 fokozatban. Lenyomod a fenekét és mikor elengeded szemmel láthatóan lassabban jön fel ahogy magasabb értékre tekered. Ha esetleg fordítva raktad be a tiédet akkor neked a 2es lesz a legkeményebb. Én teljesen megemelve a fenekét, 3-as csillapítással használtam, 2 személynél 4-esen.
tizes
Ha a jövőben szükséged lesz mégis szelepszár szimmering szettre,
akkor szólj. 1 hónapot kell rá várni, de 16 helyett 6.5k, ugyan az
az Athena (én már tesztelem egy ideje és jó).
Dobogókő
Olvass vissza pár oldalt, ha érdekel
Hát ez hol volt...?
Nincs mit.
De, oldalról is problem van vele, az egész felfogatás betolódott az
elejébe... kb. 15-18cm-rel.
Igyekszem megcsinálni ahogy lesz időm...
Hellóóó!
Nagyon szépen köszönöm h leméregetted
Oldalról is készítettem képet, bár sztem itt nincs vele problem, csak ha alulról nézem, de ezt is fotóztam....
Tudom h h néz ki mert már egy párszor szétszedtem . Csak nem éppen egyszerű feladat kivágni pontosan a tömítés formáját úgy h pont illeszkedjen a horonyba.
Azt tudod, hogy mire való az 1-4 között számozott tekerőtárcsa
az alján ?
Amúgy teljesen ugyan ilyet szedtem ki a motorból, most egy szintén
ugyan ilyen került bele, csak más matrica van rajta, és 2-esen áll
nem 4-esen.

Lehet hülyeség, de nem lehet, hogy a rúdon át a dugattyún a
szelepet nyitja (keményíti, puhítja) ?
Érdekelne a dolog Imi!Mennyiért adod?
Karburátortömítés egy horonyban van belefektetve, abba a horonyba kell vékony csíkot vágni ami megemeli a tömítést.
Igen az berakható a helyére, de nekem van egy a polcon ha kell. Én vagyok felöltözve 90, párom75-80, + csomagok és nem ütött még bele a sárvédőbe.