Nem költöznél közelebb? A sz...ból is várat építenél
Köszi az instrukciókat.
A motor apró darabokra szedésével nem lesz probléma. De ki fogja összerakni? Én, gondolom.
Ha elakadok S.O.S. jelzéseket adok le itt a fórumon, Ti meg a távolból navigáltok!
A legegyszerűbben úgy tudod kiprószálni, hogy egy kannába elkezded leengedni a benzint, és nézed, elkezd e világítani a lámpa valamikor. Ha igen, az utána kifolyt lé mennyiségét leméred, és kész
Ha ez nem éri el a 4litert, érdemes a jeladót megnézni, és állítani rajta, ha lehet.
Ha a leengedés során a lámpa nem kezd világítani, akkor a jeladót ki kell venni, megnézni, és ha rossz, cserélni, ha tisztítható, állítható, akkor javítani.
Az gáz, hogy mentem már vele az óra szerint 220 km-t is, lámpa ugye nem világít, de tartalékra sem tettem még soha...?
Azért ennyire hihetetlen jól nem fogyaszthat
Nem 70-el közlekedem vele...
Támadást fogok indítani a tank alja felől
Elképzeltem...
Na de ha a környékemen élő hamneműekre nem számíthatok, akkor kénytelen vagyok támadni.
Jah, 17 literes, elvileg, és gondolom gyakorlatilag is.
Mivel nem világít a lámpi, nem mertem kipróbálni, hogy mikor van az amikor totál kifogy
Amilyen oltári szerencsés vagyok, tuti 50 kilométerre a legelső kúttól történt volna
Nálam kb 170km-nél kezd el világítani, 210 körül kell a tartalék.
Benzincsap mellett van a csatlakozója amit esetleg nem dugott össze a szerelő, bár nem tudom akkor egyáltalán gyújtásráadáskor világít-e?
A lámpa elméletileg akkor kezd világítani, ha már csak 4-5l maradt a tankban. Neked 16-17l a tank, ha jól tudom. Az írásodból gondolom, hogy tankoltál már 13-14l, de a lámpa még nem világított.
A tank alja felől indított támadással tudod a jeladót megvizsgálni.
Azt hittem minden Rf-es bulizni ment ma este
Piros lámpától balra megvan a sárga lámpicsku, ami gyújtás esetén világít is.
De még életében, azaz nálam töltött életében nem jelezte, hogy fogyóban lenne az üzemanyag. Lehet végtelen a tank...
Na de viccet félre téve, akkor ezek szerint azért valami nem stimmel Persze mikor reklamáltam, hogy egy rendes motoron csak kell lennie ilyen lámpának, akkor engem nézett mindenki ostobinak
Persze most majd találjam meg ezt a jeladó kütyüt
Az RF600-nál az olajnyomásjelző piros lámpa mellett van balra a sárga jelzőlámpa. Ha ráadod a gyújtást, világítania kell egy darabig, majd elalszik, ha tele a tank. Ha lefogyott a nedü, elkezd világítani.
Ha gyújtáson nem világít, izzócsere, ha továbbra sem, akkor végig kell nézni vonalat. Ha világít, de a lefogyásnál nem jelez, akkor a jeladó körül van valami hiba.
Olvastam a réges-régi hozzászólásokat, lassan már kívülről tudom, ki kitől milyen motort vett meg
Nos, a kérdésem, hogy az én motoromon kellene világítani egy bizonyos lámpának, ha fogyóban az üzemanyag? Villogni majd világítani? Mert ilyesmit olvastam úgy két évvel ezelőtti csevegésetek visszaolvasása során
Mert én kerestem őrült módon a visszajelző lámpát, hogy ugyan már tudjam, ha indulni kell a "kajálda" irányába, de semmi
számíthatok a jelenlétedre a műtétnél blackbirt00? remélem holnap már egy jól működő kecskével térek haza..ma is itt sírtam felette,a helyett, hogy inkább a gázt tekergetném neki
Bérleti szerződésem értelmében bérlőtársat csak a bérbeadó előzetes hozzájárulásával fogadhatok
Ha a csati nem lenne összedugva, akkor gyújtáson sem világítana, legalább is a kapcsolási rajz alapján. Tehát csak az miatt ne szedd szét. .
Köszönöm.
Nem költöznél közelebb? A sz...ból is várat építenél
Köszi az instrukciókat.
A motor apró darabokra szedésével nem lesz probléma. De ki fogja összerakni? Én, gondolom.
Ha elakadok S.O.S. jelzéseket adok le itt a fórumon, Ti meg a távolból navigáltok!
Ha ez nem éri el a 4litert, érdemes a jeladót megnézni, és állítani rajta, ha lehet.
Ha a leengedés során a lámpa nem kezd világítani, akkor a jeladót ki kell venni, megnézni, és ha rossz, cserélni, ha tisztítható, állítható, akkor javítani.
A csatlakozót pirossal jelöltem amit keress!
Az gáz, hogy mentem már vele az óra szerint 220 km-t is, lámpa ugye nem világít, de tartalékra sem tettem még soha...?
Azért ennyire hihetetlen jól nem fogyaszthat
Nem 70-el közlekedem vele...
Elképzeltem...
Na de ha a környékemen élő hamneműekre nem számíthatok, akkor kénytelen vagyok támadni.
Jah, 17 literes, elvileg, és gondolom gyakorlatilag is.
Mivel nem világít a lámpi, nem mertem kipróbálni, hogy mikor van az amikor totál kifogy
Amilyen oltári szerencsés vagyok, tuti 50 kilométerre a legelső kúttól történt volna
Vagyis, mikor elfogy jó 11 liter, először halványan majd pár kilóméter után rendesen világít.
Nálam kb 170km-nél kezd el világítani, 210 körül kell a tartalék.
Benzincsap mellett van a csatlakozója amit esetleg nem dugott össze a szerelő, bár nem tudom akkor egyáltalán gyújtásráadáskor világít-e?
A tank alja felől indított támadással tudod a jeladót megvizsgálni.
Köszike!
Azt hittem minden Rf-es bulizni ment ma este
Piros lámpától balra megvan a sárga lámpicsku, ami gyújtás esetén világít is.
De még életében, azaz nálam töltött életében nem jelezte, hogy fogyóban lenne az üzemanyag. Lehet végtelen a tank...
Na de viccet félre téve, akkor ezek szerint azért valami nem stimmel Persze mikor reklamáltam, hogy egy rendes motoron csak kell lennie ilyen lámpának, akkor engem nézett mindenki ostobinak
Persze most majd találjam meg ezt a jeladó kütyüt
Ha gyújtáson nem világít, izzócsere, ha továbbra sem, akkor végig kell nézni vonalat. Ha világít, de a lefogyásnál nem jelez, akkor a jeladó körül van valami hiba.
Olvastam a réges-régi hozzászólásokat, lassan már kívülről tudom, ki kitől milyen motort vett meg
Nos, a kérdésem, hogy az én motoromon kellene világítani egy bizonyos lámpának, ha fogyóban az üzemanyag? Villogni majd világítani? Mert ilyesmit olvastam úgy két évvel ezelőtti csevegésetek visszaolvasása során
Mert én kerestem őrült módon a visszajelző lámpát, hogy ugyan már tudjam, ha indulni kell a "kajálda" irányába, de semmi
Red-el ketten azért igyekszünk összehozni valamit. Ha mást nem, keresünk neked másik eladó mocit.
akkor ahogy megbeszéltük vasárnap..
Remélem van szombati kézbesítés...
Szépek lettek, csak a lakkozáson kell polírozni kicsit, de nekem
tökéletes... egy évig talán megint kitart...
Hétfőre elvileg kész a hengersor is, már csak a tömítések érjenek be
spanyolból és indulhat a banzáj !