Nincs mit, a patenteknél vigyázz, erősen de óvatosan kell kihúzni
őket, le ne törjenek...
A tanknál a patenteket ne a tankra merőlegesen húzd (mert ugye
az íves),
hanem a motor hosszanti tengelyére merőlegesen (erre merőlegesek).
A tankos patentek egyébként a faridom tank alatti csücskétől vannak
kb. 3-5cm-re.
Na így már könnyebb a dolgom. A főbb méreteket meg tudom adni,
5mm pontosságig, ha a nagyja munka megvan utána úgyis az idomokhoz
kell finomítanotok a keretet.
Rakok fel pár fotót az én keretemről is, hogy szemre is tudjatok
dolgozni...
Holnap este írom a választ és csatolom a képeket, remélem most
nem felejtem el (bár mostmár engem is piszkál a dolog ).
Hellóóóó!
Itt vannak a "konzolról" a képek... Próbáltam úgy fotózni, hogy látszódjon a problem. A közepe van eldeformálódva, a keret az elvileg jó.
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv:
Anett
Eszméletlen mód egyszerű lecserélni a csapot...
Leszeded a faridomot kompletten, 6db. csavar. 4db. M8-as amik
a kapaszkodót fogják, aztán két M5-ös amik meg a faridomok füleit
szorítják a vezetőülés alatt.
Utána a tanknál ÉS kb. a vezető - utas ülés vonalában oldalt
kitapogatod a "pöcköket" amik egy-egy gumi perselybe
illeszkednek. (ezek patentek tulajdonképp)
Ott szépen alányúlsz és óvatosan kihúzod a pöcköket a gumiból.
(Érdemes szilikonzsírozni mikor összerakod, mert akkor legközelebb
nem kell izmozni szétszedéskor, de CSAK szilikonzsírt használj !)
Ezután még szét kell húzni a hátsólámpa csatiját a csomagtartótól
jobbra, aztán leszeded kompletten a faridomot.
A tank maradhat fent, elcsipeszeled a gumicsöveket ami a tanktól
jön, lehúzod a csapról a csöveket, kitekered azt az 1db. csavart
ami a csapot fogja, aztán másikat berakod, betekered a csavart,
visszadugod a csöveket, visszaigazítod a fenekét, összedugod
a hátsó lámpa csatit, visszapattintod a pöcköket (4db.), becsavarod
a csavarok (először kézzel húzod), aztán először a fogantyú csavarokat
húzod meg aztán az első fültartókat.
Ennyi. szerintem tovább tartott leírnom mint amennyi idő alatt
megcsinálható.
Kukkants már rá, hogy megkaptad e légyszi (ha van netes online lehetőséged).
Mit jelent, hogy "fel lett újítva" a menet? Nem Plug& Play lesz a tárcsa felrakása? Én úgy értem, hogy nagyobb lett a furat, így cserélnem kéne a beznicsapot kompletten..... Megoldom nem gáz, csak, hogy ne ott érjen a meglepi, és időben be tudjam lőni a cserét.....
nagy mutatvány? Aki csinált már ilyet az írhatna, mit bontsak le, csakhogy gyorsabban menjen
Mostanra rendszeressé vált nálam a reggeli hidegindításnál az
olajköd.
Gyönyöjű szép kék felhőt dobok a kapu elé minden reggel .
Úgyhogy lassan simán le tudom írni egy motor hengerkopásának
ciklusidejeit .
1000km-el ezelőtt zabálta, 2000km-el ezelőtt csak eszegette,
5000-el ezelőtt csak a vékony olajat...
Jóslataim szerint még kb. 2-3000 és az adalékkal is zabálni fogja.
Úgyhogy kerül amibe kerül, jön a hüvelyezés és a mindkét oldalt
változós hengerfej .
Legyen akkor már egy kis plusz kraft is jutalmul.
Igazából pont azt mondtam, hogy már megszoktam nagyjából, szóval nekem jó ez mire kicserélnénk a 600-aséval, már azt kéne megszoknom, szóval ne csereberéljünk...
Az jó acél kar! befogod satuba, oda igazítod ahol neked jó. Nekem így volt jó, de ki-ki hogyan szokta meg.
Lehet jobban jártam volna ha a 6kilósét adom oda?!
Ha összefutunk cserélhetünk.
Készül valaki Polgárdiba juli 10.-én?
Lehetne egy jó kis Röfis találkozó!
őket, le ne törjenek...
A tanknál a patenteket ne a tankra merőlegesen húzd (mert ugye
az íves),
hanem a motor hosszanti tengelyére merőlegesen (erre merőlegesek).
A tankos patentek egyébként a faridom tank alatti csücskétől vannak
kb. 3-5cm-re.
lehet, de majd ezt külön jelzem mit mennyire tudtam pontosan lemérni.
Na így már könnyebb a dolgom. A főbb méreteket meg tudom adni,
5mm pontosságig, ha a nagyja munka megvan utána úgyis az idomokhoz
kell finomítanotok a keretet.
Rakok fel pár fotót az én keretemről is, hogy szemre is tudjatok
dolgozni...
Holnap este írom a választ és csatolom a képeket, remélem most
nem felejtem el (bár mostmár engem is piszkál a dolog ).
asszem magammal a gépet , hogy a műveleteket követni tudjam Nem ér röhögni
Itt vannak a "konzolról" a képek... Próbáltam úgy fotózni, hogy látszódjon a problem. A közepe van eldeformálódva, a keret az elvileg jó.
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv:
Anett
Leszeded a faridomot kompletten, 6db. csavar. 4db. M8-as amik
a kapaszkodót fogják, aztán két M5-ös amik meg a faridomok füleit
szorítják a vezetőülés alatt.
Utána a tanknál ÉS kb. a vezető - utas ülés vonalában oldalt
kitapogatod a "pöcköket" amik egy-egy gumi perselybe
illeszkednek. (ezek patentek tulajdonképp)
Ott szépen alányúlsz és óvatosan kihúzod a pöcköket a gumiból.
(Érdemes szilikonzsírozni mikor összerakod, mert akkor legközelebb
nem kell izmozni szétszedéskor, de CSAK szilikonzsírt használj !)
Ezután még szét kell húzni a hátsólámpa csatiját a csomagtartótól
jobbra, aztán leszeded kompletten a faridomot.
A tank maradhat fent, elcsipeszeled a gumicsöveket ami a tanktól
jön, lehúzod a csapról a csöveket, kitekered azt az 1db. csavart
ami a csapot fogja, aztán másikat berakod, betekered a csavart,
visszadugod a csöveket, visszaigazítod a fenekét, összedugod
a hátsó lámpa csatit, visszapattintod a pöcköket (4db.), becsavarod
a csavarok (először kézzel húzod), aztán először a fogantyú csavarokat
húzod meg aztán az első fültartókat.
Ennyi. szerintem tovább tartott leírnom mint amennyi idő alatt
megcsinálható.
Én is elutaltam a lovettát ha megkaptad szólj légyszi, h tudjam h minden okés.
Köszi
Mit jelent, hogy "fel lett újítva" a menet? Nem Plug& Play lesz a tárcsa felrakása? Én úgy értem, hogy nagyobb lett a furat, így cserélnem kéne a beznicsapot kompletten..... Megoldom nem gáz, csak, hogy ne ott érjen a meglepi, és időben be tudjam lőni a cserét.....
nagy mutatvány? Aki csinált már ilyet az írhatna, mit bontsak le, csakhogy gyorsabban menjen
olajköd.
Gyönyöjű szép kék felhőt dobok a kapu elé minden reggel .
Úgyhogy lassan simán le tudom írni egy motor hengerkopásának
ciklusidejeit .
1000km-el ezelőtt zabálta, 2000km-el ezelőtt csak eszegette,
5000-el ezelőtt csak a vékony olajat...
Jóslataim szerint még kb. 2-3000 és az adalékkal is zabálni fogja.
Úgyhogy kerül amibe kerül, jön a hüvelyezés és a mindkét oldalt
változós hengerfej .
Legyen akkor már egy kis plusz kraft is jutalmul.
Lehet jobban jártam volna ha a 6kilósét adom oda?!
Ha összefutunk cserélhetünk.
méretek mentek el, egészben tutira nem fogom tudni lemérni neked.
Bonyolultabb sokkal mint hittem...